Zaman çok çabuk ilerliyordu.
Yaz tatili bitmiş şimdi yurtta dolaplarına eşyalarını yerleştiriyorlardı
Saliha Rabianın sürekli gülümsediğini farketti.- Demek ki aşık olduğunu sürekli gülmenden anlayacağız...
Yalın sayesinde çok mutlu olucak gibisin.Rabia bavulunun sıkışan fermuarına bile sinirlenmemişti.
Uzun bir uğraştan sonra bavulu açıldı.- Aşkım karşılıklı olduğu için mutluyum bir de yarın onu görüceğim.
neşeli olmam normal.- Sanırım ruh ikizini buldun.
Yalın hakkında kafanda hiç soru işareti yok gibi.- Aslında bir tane var.
çok kıskanç bununla baş etmek zorundayım.
hatırlarsan
Hyun yüzünden benimle konuşmamıştı.
Bazen bana babamı hatırlatıyor bu yüzden biraz tedirginim.
İnsan sevince katlanıyor bunu anladım.- Umarım katlanabilirsin.
O zaman Hyun ile arana mesafe mi koyucaksın..?Rabia gülümsedi :
- Buna gerek kalmadı Hyun kız arkadaşıyla beraber geleceğini söyledi
İlk duyunca biraz tuhaf hissettim ama kesinlikle kıskançlık değildi hissettiklerim.
Koreli kızlar sevgililerini kaptırmamak için ellerinden geleni yaparlar.- sen zaten hyunu arkadaş gibi görüyorum diyordun iyi ki öyle görüyormuşsun.
- Şuan sadece aklımda Yalın var.
Onu sevdiğimi Çiğdem olayında farkettim.
Saliha aklıma gelmişken benim için Çiğdem ile aranı bozma iyi bir ders arkadaşını kaybetmeni istemem.- Dediğin gibi o sadece ders arkadaşım.
Okul bitinceye dek sürer herhalde.- Yusufa hiç şans vermeyi düşünmüyor gibisin.bence o iyi biri.
- Onun için hiç bir şey hissetmiyorum.ama nefrette etmiyorum...
O sırada odalarının kapısı çaldı.
İkiside beklemedikleri için bakıştılar.Saliha kapıyı açınca karşısına;
Çakma turuncu saçları olan gök mavi gözlü bir kız belirdi.- Merhaba ben Sıla.
Bu berbat yere yeni geldim.
Aşırı kuralcı hiç bana göre değil ama katlanacağım artık.Okula en yakın yurt bu.Saliha tokalaşmadan Sıla elini çekti.
- Bir türbanlıyla el sıkışmam.
İsadan dolayı seni merak etmiştim sonunda tanıştık.
Yurt dışında okuduğum için yeni geldim...Orada yaptıklarından ötürü okuldan atıldığını Salihaya söylemedi.
- Madem türbanlılardan hoşlanmıyorsun ne diye kapımızı çalıyorsun dedi öfkeyle Rabia.
Aslında Saliha da sinirlenmişti ama belli etmemeye çalışıp onu umursamıyor gibi yaparak gülümsedi.
- Neden mi geldim?
Şunu aklına sokmak için.
İsanın babasıyla benim babam çağdaş ilkelere bağlı olarak bizi yetiştirdi.
İsa tek kızla yetinmez eğlence arar o yüzden boşu boşuna heveslere takılma.
Ona uygun değilsin.- Pardon da biz ne sevgili ne nişanlıyız.
uyarılacak bir durum ortada yok.
hem bana akıl vericek bir konumda olduğunu da sanmıyorum.Rabia Salihanın omuzuna dokundu
-arkadaşımı duydun.tanımadığı birinden akıl alacak değil.Bay.Rabia kapıyı hızla çarpmıştı
-takma kafana seni kıskandığı her halinden belliydi.- Sorun o değil.Olmayacak bir hayalin peşinden koşuyor gibi hissediyorum.
- Onun laflarının seni üzmesine izin veremezsin.
- O beni üzemez ben zaten İsa hakkında düşününce mutlu değildim.her şey çok belirsiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIMSIN
Духовные"Aşk bulunmaz Aşk sizi bulur...." .....loretta young.... Özgürlüğe kanat çırpmak istediğimiz zamanlar artık geride kaldı. PSİKOLOJİ ile ilgilenenlerin ilgisini çeken bir kitap İsa türbanlı kızı hiç bu şekilde hayal etmemişti . bembeyaz bir ten...