Uzun zamandır onunla konuşmayan birden bire gelip kalbinin içini titreten adamın gözlerinin içine baktı...
Şuan Samimi gözüküyordu.
Ona her koşulda inanmak istiyordu Saliha.- Bana enteresan bir şekilde aşkını itiraf ettin.
ve aynı gün başkasına aşık olduğunu söyledin.
Beni uzun zamandır aramayan sormayan birisi şimdi karşıma geçip bana yardım etmek istediğini söylüyor bu durumda sence ne yapmalıyım?- Biliyorum ne desem bahane olarak göreceksin çünkü gözünde güvenirliliğimi kaybettim ders çalışırken kafanı meşgul etmemek için senden uzak durmaya karar vermiştim.Bir de benden daha fazla bunalmanı istemedim.
Bunalmasını dert etmesi bile Yusuftan daha ince düşünceli olduğunu gösteriyordu
Sevdiği adam olduğu için hep iyi yanlarını görüyordu İsanın- Senden beni arayıp sormanı istiyorum sanma.
sadece hayatıma bir girip bir çıkıp kafamı karıştırıyorsun.- Haklısın...öyle yapıyorum.
sadece sana yardım etmek istiyorum o yüzden yanına geldim.- Bana nasıl yardım edebilirsin ki?
Hem senden yardım falan beklemiyorum.İsa :
- Seni tanımadan önceleri tek ihtiyacım olan şeyin para olduğunu düşünüyordum.
Param olduğu sürece etrafımda yalakalar doluydu.
Ne istersem onu yapıyorlardı.
Tek bir hayalim vardı oda çağdaş bir Türkiye inşa etmek.
Ülkeyi cahillerden yobazlardan temizlemek.
Başta senden nefret ettim.
Çünkü yıllardır kurduğum hayale bir engeldin.
Sonra çok düşündüm
Seninle beraber olursam tamamlanmış hissedeceğim.
Bilmiyorum Seni ne zaman sevdiğimi?
Cevap bulamadım.
Sana ne zaman aşık olduğumu bilmiyorum.
Belkide ilk gördüğüm andı.
Hiç bir fikrim yok.
Sana nasıl yardım edebilirim?
Bunu mu soruyorsun?
Benimle evlen Saliha böylece beraber Amerikaya gidebiliriz.Saliha
Yuh artık demek istedi aniden gelen teklife
Tıpkı hava gibi onu savunmasız yakaladığını düşündü.
Bu hikaye nereye gidiyordu böyle?
Üzerine aniden dolu mu kar mı yağmur mu yağacak bilmiyordu?Ne demeliydi ?
Aniden hıçkırık tuttu.
Belli ki yanlış bir şekilde nefes almıştı...- Amerikaya gitmem için son çare olarak seni düşünüp evlenecek kadar bencil birine mi benziyorum?
- Son çaren olarak değil senin tek çaren olamaz mıyım?
Saliha kalp atışlarını duyacak diye korktu bir an.
- Bana bunu yapma Aslıya olan aşk itirafını duydum.
ve duyduğumu bildikten sonra bile açıklama yapmadın.
ayrıca tek sorunda bu değil- O gün öyle dedim evet çünkü Sılanın sana kötülük yapmasından korktum düşündüğünden daha tehlikeli biri.
açıklama yapmadım doğru neden yapmadım.?.
Tüm okuldan Aslıya olan aşkımı duydun bana inanmayacaktın çünkü Yusufa olan öfkemden dolayı seni kullandığımı düşünüyordun.
Şimdi açıklayabilirim niye mi ?
Aslı mezun oldu ve Türkiyeye geri dönüyor ben ise seninle Amerikaya gitmeyi düşünüyorum...
Aslı ben çocukluk arkaşıydık sevdim ama aşık olmadım bundan gayet eminim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIMSIN
Духовные"Aşk bulunmaz Aşk sizi bulur...." .....loretta young.... Özgürlüğe kanat çırpmak istediğimiz zamanlar artık geride kaldı. PSİKOLOJİ ile ilgilenenlerin ilgisini çeken bir kitap İsa türbanlı kızı hiç bu şekilde hayal etmemişti . bembeyaz bir ten...