Cesur adımlarla yürümek için çabaladı..
Her zaman ki egolu olan haline büründü.
Bir türbanlı ya aşık olduğu için dalga geçilir diye korktuğu için geri adım atıyordu hep.
Tansel gibilerinin diline düşmemek içindi.
Bu gururu yüzünden Salihayı Yusufa kaptırırsa ne olacaktı..?"Çağdaş İsa bir Türbanlıyı mı? seviyormuş.
Vayy inanılır gibi değil
Yobaz olmaya mı karar vermiş "
Kafasından geçirdiği cümleleri kenara bırakarak Yusufa doğru yöneldi;- Sen mezun olmadın mı burada ne işin var?
- İlk önce tebrik etmeni umardım ne de olsa eski dostun sayılırım
-Bir yobazdan dostum olmaz benim.
Yanındakiler İsayı tasdiklemişti ama İsa dediğine çoktan pişman olmuştu.
Her zaman ki kullandığı cümleler sevdiği kızı incitecek cümlelerdi.- Yobazlar da sana dost olmak için bayılmıyor.
Dersahaneye seni görmeye gelmedim.
Şimdi çıkıyorum.Yusufu gülümseyerek uğurlayan Saliha ona doğru düzgün bakmamıştı bile.
Bu canını yakıyordu.
Yobaz lafını kullanmamalıydı.
Merhaba diyemedi..
Çevresinde toplanananlar onu tanıyanlar engel olup etrafını kuşatmıştılar...
Eskiden olsa bu yalakalarından dolayı mutlu olurdu.Saliha onu görmezden gelmişti
Oysa Saliha onu görmenin mutluluğu yaşıyordu.
Kapıdan girdiği an kalbi heyacanlanmıştı.
Peki sonra?
İsa Yobazlarla dost olmam demekle Sılanın sözlerini doğrulamıştı.Birbirlerine yakınken sanki daha uzaklar gibiydi.
Beren Kulağına eğilerek ;
- Yer değişmek ister misin?diye sordu..
- Hayır. Tüm gözler üzerimde üstüne bir de Sıla belası varken ona yaklaşmamam daha iyi.- Seni anlamıyorum.sen ona açılana dek Yusufla evlenir çoluk çocuğa karışır.
- Kapa çeneni Beren.
O sırada gözlüklü sarışın bir genç Çiğdemin yanına oturarak selam verdi.
- Saliha geçen dönem ki başarını tebrik ederim bu sene acaba beraber çalışabilir miyiz..?
Saliha o anda İsanın yine aynı kokuyu kullandığını düşünüyordu.
Bu koku ona yakışıyordu.
Ferahlatıcı huzur verici aynı zamanda baş döndürücüydü fazla koklamak başını ağırtabilirdi.Salihanın yerine Sarışın delikanlıya Çiğdem cevap verdi
-Erkeklerle beraber ders çalışmıyoruz.
Çiğdemin sözleri kulak misafiri olan İsayı da rahatlatmıştı.
Beren atıldı;- O halde ben sizinle ders çalışabilirim.
Sarışın çocuk ısrarla;
- Adım Murat.
kitap okumayı severim Kütüphanede ki tüm ders kitaplarına şimdiden göz attım.
Yabancı psikoloji kitaplarından da notlar aldım ne dersin Saliha beraber çalışalım mı?Saliha şuan İsanın son cümlesinde takılı kalmıştı.
"yobazlarla asla dost olmam"
Bir yanında fazla ilgili yakışıklı mükemmel Yusuf
Diğer yanında egolu çağdaşlık uğruna dünyayı yok etmeye hazır Popüler İsa.
Murat'ın ısrarlı bakışlarını yeni farketmişti ama ders aşıklısı olduğunu hemen anladı.- Olur beraber çalışalım.
- Ben onunla yan yana oturmam dedi Çiğdem.
- Sorun değil yer değişebiliriz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIMSIN
Spiritual"Aşk bulunmaz Aşk sizi bulur...." .....loretta young.... Özgürlüğe kanat çırpmak istediğimiz zamanlar artık geride kaldı. PSİKOLOJİ ile ilgilenenlerin ilgisini çeken bir kitap İsa türbanlı kızı hiç bu şekilde hayal etmemişti . bembeyaz bir ten...