Çiğdemin hareketlerinden söylemek istemediği belliydi.
- Bu zamana kadar kimseye söylemedim hiç kimseye o yüzden söylemesem olmaz mı?Saliha olmaz dercesine kafasını salladı;
- Biz sana anlatıyoruz ama.Gerçi İsa ile aralarında geçen her şeyi anlatmasa da sonuçta İsayı biliyordu.
- Olması zaten imkansız kendi kendime seviyorum işte.
- Yoksa evli mi? İmkansız dediğine bakılırsa..dedi Rabia....
- Yoo Hayır değil.
Evli birini sevmekten Allah cc hepimizi korusun.- O zaman söyle işte merak etme kimseye söylemeyiz diyerek Saliha ısrar etti.
Çiğdem isteksizce konuşmaya başladı :
- Bu senenin başlarıydı.
Onu kulübe katılması için davet edecektim.
Robin benden önce davranıp çağdaş kulübe katılması için onu ikna etmeye çalışıyordu.- Onu onu deme heralde bir ismi var değil mi?
Çiğdem sıkıla sıkıla;
- Evet var.adı Tansel malesef.- Hani geçenlerde İsa ya beni kıskandığını söyleyerek dalga geçen delikanlı mı yoksa?
- Evet o şaşırdınız değil mi? benim gibi kız tıpkı bir kız gibi saçlarını at kuyruk yapan birinden hoşlanıyor.
O yüzden söylemek istemedim işte.
Üstelik ne tür bir fikiri ve inancı olduğunu bile bilmiyorum.
Ne çağdaş kulübe ne de bizim kulubümüze katılmadı.
Kulüpler beraber hareketlerden hoşlanmıyormuş yalnız takılmalıymış.- Kulüplerden bende hoşlanmıyorum belki de sadece okuyup bir yerlere gelme derdindedir.
Bu onu dinsiz yapmaz.
Neden imkansız olarak görüyorsun ?- Tipi davranışları hoşuma gitmemesi lazım ben o tarz birisinden hoşlanmamalıyım kendime o kadar kızıyorum ki?
- Söylemeye bile utanıyorsun dedi Rabia.
- Sanırım evet.
Çiğdem bu konudan oldukça sıkılmışa benziyordu.
Saliha konuyu değiştirdi- Sınavlardan sonra bu dönem bitiyor yazın ne yapmayı düşünüyorsunuz?
- Ailemin yanına Bursa ya giderim.
Süt kardeşim de Bursada oturuyordiye ekledi.Saliha her lafına Yusufu eklemesine sinir olmuyor değildi.
- Biz de İzmitte Rabiş ile birlikte takılırız artık.
İsa ve arkadaşları kafeye geldiğinde Robin suratını buruşturdu.
-Burası Yobaz takımıyla dolmuş diğer kafeye mi gitsek.- Bence de dedi İsa.ortalık hiç iç açıcı değil.
- Saçmalıyorsunuz şurada ki masaya geçelim yürüyecek halim yok hala hastayım.
Berenin sözüyle arka tarafa doğru yürüdüler.
Saliha İsanın gelmesiyle birlikte yerinden kalktı..
- Ben sınav notları için kütüphaneye gidiyorum ordanda deli profösörün ofisine geçerim yurtta görüşürüz Rabiş.sana Güle güle Çiğdem diyerek kalktı.
İsa o geldiği için kalktığını düşündü.
Rabia ,Yalın sebebiyle Çiğdemle beraber kulüp toplantısına iştirak etti.
✴ ✴ ✴
Saliha dersle alakalı tüm kitapları inceleyerek kafasını dağıtmayı planlıyordu.
Kütüphane oldukça büyüktü biraz araması gerekecekti.✴ ✴ ✴
Beren meyve suyunu içerken İsanın elinden gelse kucağına oturacak olan Hülyaya baktı.
İsa geri çekildikçe kız neredeyse içine girecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIMSIN
Espiritual"Aşk bulunmaz Aşk sizi bulur...." .....loretta young.... Özgürlüğe kanat çırpmak istediğimiz zamanlar artık geride kaldı. PSİKOLOJİ ile ilgilenenlerin ilgisini çeken bir kitap İsa türbanlı kızı hiç bu şekilde hayal etmemişti . bembeyaz bir ten...