Előszó

373 12 10
                                    

Lux in tenebris.

Fény a sötétségben.

Köszöntelek titeket a Beginning of the end spin-off könyvénél, melyben megismerkedhettek Eleanor és Nathaniel leidősebb fiának történetével

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Köszöntelek titeket a Beginning of the end spin-off könyvénél, melyben megismerkedhettek Eleanor és Nathaniel leidősebb fiának történetével. Remélem, elnyeri a tetszéseteket!

Egyedülálló módon úgy döntöttem, hogy ehhez a könyvhöz nem írok prológust, mert a fenti  mondat tulajdonképpen tökéletesen leírja azt, amit kifejthetnék hosszú, vontatott, unalmas mondatokban. 

A könyv egyelőre befejezetlen, így nem ígérhetem, hogy csak úgy potyognak a részek majd az égből, ahogy az előző öt könyvnél történt, azonban úgy döntöttem, hogy elkezdem veletek megosztani a legújabb agyszüleményem. (Terveim szerint ez az utolsó könyv, amit ebben a témában, világban megalkotok. Persze bármikor beüthet az agyhalál nálam, és legyárthatok még tízet... de erről úgyis szólni fogok, már, ha van még egyáltalán bárki, aki szereti a hosszabb sorozatokat. Azért valljuk be, egy idő után unalmassá válik(nekem mondjuk nem, na mindegy).) 

A történetben előfordulhatnak szexuális, felkavaró jelenetek és trágár beszéd!

A koncepció, amit kitaláltam merőben eltér a Beginning of the end könnyedebb stílusától, így ne lepődjetek meg, ha hirtelen egy szexjelenet közepén találjátok magatokat a második fejezetben, mert garantálom, hogy így fog történni. Én szóltam. 

Köszönöm, hogy még itt vagy, drága olvasó! ♥

The Heart of the Dark - 𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang