Portugalsko

33 2 0
                                    

14.7. 1968:
,,Nic krásného pro mě už není holky,"řekla Narcissa sestrám. ,,Souhlasím,"pravila Andromeda. ,,Vždycky kdekoliv všechno ostatní přestane existovat. ,,Kdo jde do vody?",zeptala se Bellatrix a schválně utíkala. Sestry se rozběhly za ní. Bellatrix jinak už složila zkoušku z přemísťování. Letos lekce čekala Andromedu. Dlouho po sobě cákaly vodu. ,,Cissy, hádej kdo sem jde,"řekla jí Bella a ukázala. Narcissa zaupěla. ,,Ne,"řekla. Uviděla totiž Malfoye. ,,Je to krásný, když se tak tváříš,"řekl jí Lucius. Narcissa na něj schválně cákla velké šplouch. On se ale zasmál. Stejně tak její sestry.
Druhý den:
Narcissu druhy den probudil velký šplouch. ,,Cissy pojď,"řekla Bella. ,,Jdeme dneska do Lisabonu." Narcissa se zeptala:,,Proč mě budíš?" ,,Protože bude to celodenní." Narcissa s nelibosti vstala. Zrovna se jí zdál hezký sen, jak se jí podařilo shodit Malfoye z útesu. Ikdyž byl Gideon Prewett mladší bratr Molly Prewettové mladší než ona tak jeho doopravdy tajně milovala. Ikdyž měl teprve osm roků, byl starý jako Sirius. Věděl, že jeho sestra si bude v srpnu brát Arthura Weasleyho. Vídala ho na nástupišti devět a tři čtvrtě. Cítila, že ho tajně miluje. Vezme si ale Luciuse, bude si teď užívat svůj život a až bude mít po škole tak si za nějaká léta vezme Luciuse Malfoye a bude paní Malfoyová. V zájmu rodu a čisté krve. Bude čest rodu Blackových a Malfoyových. ,,Jsi moc hezká Narcisso,"řekl Abraxas. ,,Letos bude ples u nás." ,,Určitě dojdeme,"řekl Cygnus. Narcissa se celý výlet bavila hlavně se sestrami a snažila i ve svém zájmu s Luciusem. Byl vlastně v pohodě, jen jeho vlezlost jí vadila a to jak jí od loňska zval na rande a křičel to na ni přes celou Velkou síň. To taky na něm hlavně nesnášela.

(Ne)dohodnutá láska-LucissaKde žijí příběhy. Začni objevovat