Vzduch

26 1 0
                                    

Tak si všichni povídali o prázdninách. Náhle se nejmladší Blackové udělalo nějak nevolno. Udělala se kolem tma a prolítly se jí hlavou různé vzpomínky.
Vidění:

Uviděla sebe a sestry jak jsou v pokoji u jejich sester a říká:,,Musím se spravit. Otec bere Belle vzpomínky a ona se bláznivě směje. Ona pláče matce na rameni opět v pokoji Belly a Andy. Slyší jak jí říka:,,Vybrala si sama."
Poté vidí čtyři může. Jeden má bouřkové oči a černé vlasy. Poznává Siriuse. Druhý má černé vlasy a brýle. Poznává Jamese Pottera, syna  Fleamonta a Euphemii Potterových. Ví, že je stejně starý jako Sirius. Další je hnědovlasý. Není hezký jako Sirius, ale ne zase ošklivý. Má jizvy na obličeji. Čtvrtý má hnědé vlasy a pískové oči a je trochu při těle. Siriuse viděla držet nějakou blondýnku, Jamese zrzku, hnědovláska dívku s tmavou pleti a dalšího hnědovláska žena s oříškovymi vlasy.

Poté se probrala. Viděla jak se nad ní sklání sestry, Lucius, bratři Lestrengeovi, Theo a ostatní. ,,Jsi v pohodě?",zeptal se Lucius. ,,Jo,"řekla Narcissa. ,,Jen se mi trochu zatočila hlava." ,,Na,"dal jí láhev s vodou." ,,Nevadí ti moje sliny?",zeptala se. ,,To teď neřeš,"řekl blonďák. Narcissa se napila a pomalu se posadila. Chtěla otevřít okno. ,,Otevřu to,"řekl Lucius. ,,Děkuji,"řekla mu s pousmáním Narcissa. Poté se všichni opět posadili. Narcissa se tentokrát vklidu sedla opět na Luciuse. ,,Kdyby něco tak řekni hned,"řekl jí. Blondýnka přikývla.

(Ne)dohodnutá láska-LucissaKde žijí příběhy. Začni objevovat