Odhalení

15 1 0
                                    

31.7. 1975:
,,Bello počkej!,"volala na nejstarší sestru, když je přemistila na místo, kde se stal ten Andromedin pravděpodobný osudný incident. ,,Jsi si jistá?",volala dál.
,,Jasně, že jsem!,"vykřikla Bellatrix a pobízela jí dál.
Uslyšely ženský a mužský smích. Narcissa zalapala po dechu. Vážně uviděla před sebou svoji sestru smát se s Tedem Tonksem.
,,CO JE TO TADY?!",křikla.
Oba byli v šoku, když je uviděli. ,,Vidíš naše sestra a mudlovský šmejd?",smála se Bellatrix.
Andromeda se zatvářila obraně a stoupla si před Teda.
Ted jí ale odstrčil a řekl:,,Jsem v pořádku zlatíčko."
Bellatrix se zasmála a Andromeda řekla Tedovi:,,Klid já to vyřeším."
,,Bello je to moje volba,"řekla jí. ,,Poznala jsem, či doopravdy chce moje srdce."
Narcissa jí ale odtáhla ke stromu a Bellatrix chytla Teda za rameno s hůlkou v ruce.
,,Jak dlouho s ním jsi?",zeptala se.
,,Zaujalo mě tenkrát před těmi šesti lety ten koncert,"řekla jí druhá sestra. ,,Tak jsem tam šla a chodila každý rok."
,,Takže ty jsi byla s ním, když si byla údajně v práci?",zeptala se jí celá v šoku z odhalení pravdy.
,,Byla,"řekla černovláska. ,,Jsme spolu a já ho miluji."
Bellatrix se na její slova zasmála.
,,Já miluji tebe!,"křikla Narcissa. ,,Jsem s Luciusem, protože je čistá krev jako ty máš ty s Edwardem Rosierem!" ,,Láska musí být podle rodu!"
,,Podívej se na ni!,"ukázala Andromeda na Bellatrix.
,,Crucio!,"namířila její sestra na Teda, který se začel svíjet.
,,Dost Bellatrix!,"zakřičela Andromeda a odstrčila Narcissu stranou a vyslala na sestru odmršťující kletbu. Bellatrix sice Teda pustila, ale kletbě se vyhnula. Obě je začely po sobě metat.
,,Přestaňte!,"křičela na ně Narcissa. Ale sestry jí neposlouchaly.
Narcissa cítila v sobě smutek. Jejich sesterské pouto bylo pryč. Chtěla to ale ještě zachránit.
,,Dost!,"křičela. Bellatrix ani Andromeda jí neposlouchaly.
Když se ale jejich kletby spojily svitlo jí, zvedla hůlku a tím obě sestry spadly na zem.
     ~
,,Přestaňte!,"křičela. ,,Můžeme se na všem dohodnout!"
Bellatrix ale zvedla hůlku na stále bezvládného Teda na zemi a vřískla:,,Avada...!"
,,Expeliarmus!,"zareagovala rychle Andromedou a měla její hůlku v ruce. ,,Vrať mi mojí hůlku ty krvezrádkyně!,"křičela na ni Bellatrix. ,,Už nejsi moje sestra!" ,,Dovedu tě za matkou a otcem!"
,,Ne!,"křikla Narcissa. ,,Rozejdi se s ním!,"křičela na Andromedu a všechno bude v pořádku pak!" ,,Jsi poblázněná!"
,,Nemůžu,"řekla tiše Andromeda a ukázala prstýnek. ,,Jsme zasnoubení.
,,Tak jdeme za matkou a otcem,"řekla jí Bellatrix.
,,Ne!,"chtěla jí zadržet Narcissa. ,,Jestli to uděláš Andy z našeho rodu vyloučí!"
,,Udělej to,"řekla Andromeda a chytla se jí za ruku a vrátila jí hůlku.
,,Prosím?",zeptala se v šoku Bellatrix. ,,Udělej to,"zopakovala její sestra.
Bellatrix je teda přemístila. Narcissa tam chvíli stala. Pak se přemistila a nechala tsm bezvládného Teda.
       ~
Doma rychle utekla před tou otcovou Itálií, která už v salónku probíhala do svého starého pokoje a schoulila se na postel.
Když slyšela dole ticho a vrznutí venkovní brány podívala se z okna.
Viděla tam Andromedu jak táhne za sebou kufr za pozemek panství.
Nedalo jí to a začela brečet, zaklepala na okno. Její sestra jí věnovala poslední pohled a zamávala jí. Pak zmenšila svůj kufr  a přemístila se.
Když zvuk od přemístění zazněl, Narcissa klesla na postel a začela brečet.
,,Už jí nikdy neuvidíš,"probral jí hlas matky. Nevšimla si, že přišla do pokoje a Bellatrix stala též u dveří.
Narcissa brečela. V její matce se naplnila kapka soucitu a objala jí. Narcissa cítila jak jí puká srdce. Ztratila dnes sestru. Už má k ním zavřené dveře díky své volbě.

(Ne)dohodnutá láska-LucissaKde žijí příběhy. Začni objevovat