10.4. 1973:
Nastal den D, kdy si měla Bellatrix vzít Rudolphuse.
Byla to sobota, takže Narcissa mohla v pohodě se Siriusem se jít připravit a jít tam. Poznala z jeho výrazu, že něco kuje za pykle. Narcissa se s Andromedou připravovaly v pokoji Andromedy a Bellatrix. Teď se Narcissa plánovala přestěhovat na místo Belly než se vdá za Luciuse a ona za Edwarda. ,,Vypadáš pěkně Cissy,"usmála se Andromeda. ,,Ty taky Andy,"pravila blondýnka. ,,Ikdyž nemůžeme líp než nevěsta.
,,Bella jde stejně do jámy lvové,"pravila Andromeda. ,,Lestrenge je rozhodně horší než Malfoy."
,,Luciuse nějak rozebírat nemusíš,"pravila Narcissa. ,,Taky nerozebírám Edwarda Rosiera."
,,Promiň,"řekla Andromeda. ,,Nechtěla jsem tě naštvat."
,,V pohodě,"uklidnila jí blondýnka.
~
Když se otevřely dveře od pokoje vešla Bellatrix. Vypadala bledě. Neměla vůbec šílený výraz. Měla vlasy v účesu, bílé šaty z tenké látky a závoj.
Vzala si ještě rukavice. Nejen pro svou oslnivost, ale hlavně ať zakryje znamení zla. Nechtěla, aby ti co to ještě neví už věděla že je už v řadách Temného pána.
Narcissa se na ni podívala a zeptala se:,,Nervózní?"
Její nejstarší sestra nic neřekla a ve výrazu měla čárku.
,,Bellatrix Blacková a nervózní?",zeptala se schválně Andromeda.
Bellatrix pořád mlčela. Jen přistoupila k sestrám a obě naráz objala. ,,Jsem ráda, že tady se mnou budete,"řekla jen. Narcissa i Andromeda byly překvapené, že po dlouhé době se šíleně nesměje. Objetí jí ale opětovaly.
~
Obřad se konal v nedalekém kostele od panství.
Narcissa a Lucius to Bellatrix a Rudolphusovi odsvěčili.
Cygnus přivedl Bellatrix a předal jí Rudolphusovi, který tam stál ve vyžehleném obleku.
Obřad se všem líbil, ikdyž to byl sňatek z rozumu.
Sirius seděl se svým bratrem a rodiči vepředu. Vesele se šklebil.
~
Poté šli všichni do jídelny Black manoru na hostinu.
Skřítci vyzdobili i venkovní terasu, kde mohli hosté jít i ven.
Skřítci jakmile vešli zapálili svíčky.
Po hostině obešli novomanželé všechny stoly. Sirius dělal nějaký gesto.
,,Zdravíme,"vešli náhle tři chlapci. ,,Promiňte, že jdeme pozdě, ale přišli jsme pogratulovat novomanželům,"řekl James a s pomocí Siriuse, který vstal, Petera a Remuse vypustili třpytky.
,,SIRIUSI ORIONE BLACKU!,"křikla Walburga. ,,To se nestydíš?!" ,,Co jsem ti řekla?!" ,,ŽE SE MÁŠ CHOVAT SLUŠNĚ!"
,,Nech ho teto!,"okřikla jí Narcissa. ,,On to chtěl v dobrém úmyslu." ,,Bella má radost." ,,Že jo?",zeptala se sestry a naznačovala jí ať jí kývne.
,,Jasně,"zachychotala se Bellatrix. ,,Bavte se dál,"zvolala."
Lucius na Narcissu zíral s údivem.
~
,,Tak milý Siriusi, sedni si,"řekla Bellatrix bratranci.
,,A my?",ptal se Remus. ,,Máme odejít?"
,,Když jste se pozvali zůstaňte, ale pěkně teď budeme spolu trávit čas,"řekla.
,,Co to máš Siriusi?",zeptala se.
,,Plánek který vytváříme,"odpověděl jí bratranec.
,,Proč?",zeptala se Narcissa, která si k ním přisedla. ,,Protože máme často tresty,"odpověděl James. ,,Chytí nás při každé druhé příležitosti."
,,A bez žertů nemůžete žít,"pravil Rudolphus. Náhle se ozvala rána.
Objevil se Brousek a čtyři bystrozorové. ,,Co tady děláte?",zahřměl Cygnus. ,,Proč nám narušujete svatbu?"
,,Protože hledáme Andromedu Blackovou,"odpověděl. Jeden bystrozor jakmile jí zahlédl sedět u stolu s Regulusem jí popadl.
,,Co to děláte?!,"křikla Bellatrix. ,,Kam jí vedete?"
,,Na výslech na ministerstvo,"odpověděl Brousek.
,,Chci znát důvod!,"zahřměl Cygnus.
,,Někdo zpronevěřil peníze u Gringottových,"odpověděl. ,,Máme podezření na vaší dceru, že to udělala pro Toho-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit."
,,To nemůžete!,"křičela Bellatrix. ,,Ona je moje sestra!"
,,Slečno Blacková....,"chtěl říct vedoucí bystrozorů.
,,Paní Lestrengeová!,"zdůraznila Bellatrix. ,,Paní Lestrengeová, dělám jen svou práci,"řekl. Poté se s bystrozory i Andromedou přemístili pryč.
Všichni byli v šoku. ,,Bavte se vklidu dál,"řekla Bellatrix.
,,My se to pokusíme nějak vyřešit,"pravila Narcissa.
~
Šla spolu s Luciusem, Siriusem, ostatními Poberty, Bellatrix a Rudolphusem za rodiči. Regulus zůstal u stolu s Rudolphusovým bratrem Rabastanem.
,,Nemůžeme jí v tom nechat,"pravil Sirius. ,,Kontaktuji samozřejmě hned rodinného právníka,"řekl Cygnus. ,,Napíšu radši ještě naším, ať přivedou někoho z našich lidi,"pravil Lucius. ,,To bude těžší kalibr, otec to zná."
,,Dobře udělej to,"řekla Druella, která se sbírala v Cygnusově náruči. Měla samozřejmě z toho husí kůži.
Napsal dopis a zavolal:,,Dobby!" Skřítek se objevil a zeptal se:,,Co může Dobby udělat pro mladého pána Luciuse?"
,,Dones to tátovi,"řekl. ,,Dobby, rozumí,"řekl skřítek, když si převzal dopis a zmizel s ,,Prásk".
,,Snad to vyjde,"pravila Bellatrix. Rudolphus jí sevřel v náruči, aby jí uklidnil. rozčíleně. ,,Tátovi lidé byli všichni dobří,"řekl Lucius a snažil se uklidnit Narcissu.
ČTEŠ
(Ne)dohodnutá láska-Lucissa
Short StoryPřibeh o tom, že i smrtijedi se můžou doopravdy milovat. Není to vždy dohodnuté.