Prasinky a nečekané pozvání

25 1 0
                                    

31.10. 1968:
Dnes mohla Narcissa a všichni v jejím ročníku poprvé do Prasinek. Těšila se hodně. Sestry jí o všem tam vyprávěly. ,,Tam jdeme děvčata,"řekla ráno holkám, když se oblíkly. Přidali se i Theo se k nim přidal. Filch jim zkontroloval povolení a mohli jít. ,,Tak kde to omrkneme první?",zeptala se Rella. ,,Medový ráj,"řekla Anastazie. ,,Můžeme se k vám připojit?",zeptal se Lucius a došel k ním se svojí partou. Narcissa trochu protočila očima. ,,Můžete,"řekla nakonec. Už sice na Luciuse nebyla tak alergická, ale stále nepřijala jeho vlezlost. ,,Tak pojďte holky,"řekl blonďák. ,,Dáte si něco z Medového ráje?",zeptal se. ,,Na můj účet." ,,Klidně,"pravila Narcissa. ,,Ale to není nutné. ,,Ale je,"řekl Lucius a šli tam spolu. ,,Tak co dámy?",zeptal se Lucius. ,,Fajn, chci tohle,"ukázala Narcissa na lízátko a pět čokoládových žabek. Lucius teda vzal všechno, co chtěla. ,,A vy holky?",zeptala se kamarádek. ,,Taky pět žabek,"řekly holky naráz. Lucius to teda taky vzal a zaplatil to. ,,Prosím,"řekl a každé svůj podíl předal, ale sledoval jen Narcissu. Ta doufala, že to bude aspoň v pohodě, když se mají brát a ona se má stát Narcissa Malfoyová. Poté teda navrhla:,,Co ke Třem košťatům?" Lucius pravil:,,Jistě." ,,Holky můžu sama s Luciusem?",zeptala se. ,,Ty chceš?",ptala se Anastazie. ,,Chci,"řekla. Holky i kamarádi Luciuse byli vedle. ,,Zajímavý, že si souhlasila,"zasmál se Lucius. ,,No tož když se teda vezmeme, musime spolu vycházet,"pravila. ,,Tak co si dáš?",zeptal se. ,,Zvu tě." ,,Máslový ležák,"řekla. Lucius to teda objednal. ,,Co vidíš všechno vlastně v čisté krví?",zeptal se. ,,Je to všechno vidím od rodičů,"pravila blondýnka. ,,Nejvíc z nás tří na to tak trochu dbá Bella?" ,,Jak trochu?",zeptal se Lucius. ,,No, že si víc cení mě a Andy,"odpověděla nejmladší Blacková. ,,Jaký je to vlastně mít sourozence?",zeptal se Lucius. ,,No, je to zábava, radost, ale i starost,"usmála se Narcissa. Tak si dal povídali a párkrát se i zasmáli. ,,Víš, že dovedeš být i fajn společník, když nejsi vlezlý?",zeptala se schválně. ,,Já že jsem vlezlý?,"uchechtl se Lucius. ,,A víš, že si poprvé řekla o mě Lucius a ne Malfoy?",zeptal se s též uchechtnutím. ,,To ani nevím,"řekla s překvapením Narcissa. To si ani neuvědomila. Celkem si i ,,rande" s jejím budoucím manželem užila. ,,Tak co?",ptala se večer Rella v pokoji. ,,Co co?",zeptala se Narcissa. ,,Ty a tvoje takzvané rande s Malfoyem,"řekla Anastazie. ,,Šlo to,"pravila. ,,Musíme spolu zkrátka vycházet, když si ho vezmu." ,,Milovat ho ale nebudu." ,,Co není, může být,"pravila Rella s úšklebkem, protože si všimla Narcissina veselého výrazu. ,,Dovede být, ale dobrý společník, když není vlezlý,"pravila blondýnka. Její kamarádky se zasmály.

(Ne)dohodnutá láska-LucissaKde žijí příběhy. Začni objevovat