Vánoce

19 1 0
                                    

24.12. 1971:
Dny se vlekly. Byl prosinec což znamenalo, že jela Narcissa k rodině. Štědrý den strávili na Grimmaldově náměstí. ,,Kde je Sirius?",zeptala se, když se přivítali s tetou a strýcem. ,,Nedojel,"řekla její teta. ,,Na své bezpečí i moji pohružkou." ,,Ubohý studentík Nebelvír." Narcissa se v duchu zamračila, že její teta opovrhuje jejím oblíbeným bratrancem. ,,Bude to mít chudák těžký,"řekla si v duchu. ,,Zvlášť v téhle nastávající době." Neměla nějak svoji tetu extra ráda. Dbala totiž hodně na chování v čistokrevných rodů.

25.12. 1971:
Narcissa druhý den vstala a oblikla si šaty. Rodiče jim vzali s sebou šaty, protože její teta na to zvlášť dbala. Šla do kuchyně za ostatními. ,,No dobré ráno Šípková růženko,"řekla jí teta s úsměvem. Ona, strýc, rodiče, sestry a Regulus už tam byli. Regulus seděl jako tělo bez duše. Bratr mu dost chyběl. Dali si snídani a pak se šli ke stromku. Od mamky dostala náušnice, od táty knížku ,,Jak se chovat jako správný čistokrevný", od Bellatrix zelenou slavnostní čelenku, od Andromedy knížku ,,Pýcha a spád", od tety zelené lodičky, od strýce zrcádko, od Anastazie zelenou košili, od Relly mýdlo, Rudolphuse náhrdelník, od Rabastana řetízek ve tvaru hvězdy, od Edwarda kožené zelené šaty, od Reguluse voňavku, od Siriuse řetízek ve tvaru srdce a otevřela nakonec dárek od Luciuse. Usmála se. Byla to kosmetika a fotoalbum za další léta v Bradavicích.

Večer:
Když se Narcissa u sebe převlíkla, když přišli z procházky tak uslyšela křik z pokoje, kde spala Bellatrix. Byla vážně zděšená. Šla se tam schválně podívat. Uviděla otce jak stojí s hůlkou nad Bellou a bere jí vzpomínky. Černovlasá čarodějka do sebe zaryla nechty a kvikla. Poté když pohlédla na otce zasmála se. ,,Konečně začínáš být vzor rodiny,"řekl jí Cygnus. ,,Bello,"zavolala na sestru Narcissa. Její sestra se na ni podívala a řekla s úsměvem:,,Cissy vše v pohodě." Mladší sestře to rozhodně nepřipadalo. Bála se o sestru. Andromeda Byla jinak už dole s matkou, tetou, strýcem a Regulusem.

(Ne)dohodnutá láska-LucissaKde žijí příběhy. Začni objevovat