31.7. 1972:
,,Tak Narcisso kdy vám přijdou výsledky?",ptal se své vyvolené Lucius a políbil jí. ,,Nevím,"řekla. ,,Ale určitě brzy to bude." ,,Po prázdninách zase bude veselo s bratránkem a jeho partičkou." ,,To bude,"řekl s uchechtnutím Lucius. ,,A Potter bude zvát na rande Evansovou."
Ano, než měla začít schůzka smrtijedů, tak se domluvili s Malfoyovými, že do sídla Pána zla dorazí všichni spolu. ,,Cissy,"vletěla do pokoje Bellatrix. Když uviděla Luciuse tak řekla:,,Promiňte." ,,V pořádku,"řekla Narcissa. ,,Co chceš Bello?"
,,Kde je Andromeda?",zeptala se. ,,Máme mít to setkání s Pánem zla a ona někde litá."
,,V práci u Gringottových přece,"řekla Narcissa na to. Ikdyž se jí hodně zdálo, že se jim nějak vzdaluje. Nemohla to posoudit, když byla doma jen na léto, ale i tak se jí zdálo, že se Andromeda vzdaluje jí, Belle, rodičům i Edwardovi. ,,Tak snad dorazí,"řekla Bellatrix rozčíleně.
,,Co se stalo?",zeptal se jí Lucius. ,,Neříkala si, že pouze blázni?"
,,Myslím, že s Andromedou má pravdu,"pravila Narcissa. ,,V poslední době se nám vzdaluje." Slyšela i jak jí kávou rodiče. Hlavně otec.
,,No, tak kde jste?",ptal se Cygnus a vletěl do pokoje. ,,Pán zla čeká."
,,Jo, už jdeme tati,"řekla tak aby nezněla zahořkle. Za pozemkem domu se přemistili k bráně jeho sídlu.
Narcissa se držela Luciuse za ruku celou dobu. ,,Neboj, nikam nejdu,"řekl jí. Neměla totiž z jistého Pána zla dobrý pocit. Narozdíl od Belly by s ním nebojovala dobrovolně. Ikdyz jí říkali, že je silná čarodějka. Než se přemistili přiběhla i Andromeda. ,,Promiňte udržela jsem se jen v práci." ,,Štěstí, že si dorazila!",křikl Cygnus.
Brána se jim hned otevřela jakmile řekli, že jdou k Pánovi zla. Vešli do sálu s velkým stolem. Narcissa se posadila na třetí židli vpravo mezi Luciuse a Andromedu. Samozřejmě se Andromeda narychlo převlíkla. Museli mít na tu schůzi vhodné oblečení, šaty.
Za chvíli tady byl Pán zla. Narcissa se chytila Luciuse za ruku.
,,Tak přátelé,"začel a usadil se do čela. ,,Abych začel začne za chvíli můj řád." ,,Už jisti dva mojí budoucí spolehliví zabili pár midlovských šmejdů." ,,Abych to shrnul." ,,Bellatrix,"oslovil nejstarší Blackovou. ,,Gratuluji, je vidět, že si lepší." ,,Rozhodně lepší než předtím." Seděla vedle Rudolphuse. ,,Měla by ses ke mně a mým ostatním přidat,"řekl jí. ,,Jestli si připravená, pojď sem."
,,Jsem připravená,"řekla černovlasá čarodějka. Šla k Voldemortovi a ten jí zaryl hůlku do levého předloktí. Narcissa viděla jak její sestra statečně zadržuje bolest. Když už ho tam měla tak se jí tam ovijel had ve tvaru lebky. Rodiče se hrdě usmivali. Narcissa a Andromeda se ale zatvářily znechuceně. ,,Blahopřeji,"řekl Pán zla jejich sestře. ,,Přisahej, že budeš moje dobrá služebnice a nezradíš mě,"řekl. ,,Přísahám,"řekla jasně. ,,Dobře, posaď se."
,,Narcisso, Andromedo,"obrátil se k jejím sestrám. ,,Jsem si jistý, že se ke mně též připojíte."
Andromeda nic říct nedokázala, ale Narcissa se vzchopila. ,,Nám stačí, když budeme jen věrné,"řekla co nejuctivěji. ,,Nejsme na označení připravené." ,,Nevím jak Andromeda, ale já vám klidně budu věrná i bez označení."
Andromeda řekla:,,Já označená, byt nepotřebuji." ,,Stačí mi vaše důvěra."
,,Dobrá,"řekl Voldemort. ,,Ty si to Narcisso můžeš rozmyslet a za dva roky se rozhodnout." ,,Andromedo, ikdyž tobě už bylo sedmnáct tak si to máš též šanci rozmyslet." ,,Záleží na tvém rozhodnutí." ,,Jestli se přidáš za těch pár let až budu mít víc následovníků." ,,Moc planuji za pár let."
Narcissa viděla jak její sestra se snaží zakrýt zdráhavost. Ale zároveň jak se jí ulevilo, že nemusela teď. ,,S tebou za rok počítám Luciusi." ,,Nejdřív teda za rok."
,,Jistě pane,"řekl Lucius uctivě. Dál už Narcissa neposlouchala a jen se držela Luciuse. Doufala jen, že Bellatrix ještě víc nezešílí. A taky že se přece neprovdá za Rudolphuse. Andromeda měla pravdu, že je horší než Lucius. Ikdyž jí samotné srdce říkalo, že je už pomalu Luciusovi blíž.
ČTEŠ
(Ne)dohodnutá láska-Lucissa
Short StoryPřibeh o tom, že i smrtijedi se můžou doopravdy milovat. Není to vždy dohodnuté.