30.6. 1975:
,,Bude mi to tady chybět,"řekla holkám Narcissa ve vlaku. Uplynuly dva roky od svatby Bellatrix a Rudolphuse. Právě dokončila sedmý ročník.
,,I Sirius a ostatní Poberti,"řekla s povzdechem.
,,Vážně?",zeptala se Řekla. ,,Jo,"řekla. Uslyšela náhle ránu.
,,Co děláte?",vyběhla z kupé. ,,Proč tě to zajímá?",zeptal se James.
,,Asi protože vidím, že něco kujete zase,"pravila blondýnka.
,,Nic se prostě neděje sestřenko,"řekl Sirius. ,,Když to říkáš Siriusi,"pravila blondýnka a vrátila se do kupé. ,,Zase bratránek kuje pikle,"pravila blondýnka s úšklebkem.
,,Tak je radši nech,"pravila Anastazie.
~
,,Ahoj,"objal jí Lucius, který na ni čekal. ,,Ahoj,"řekla dívka s úsměvem a políbila ho. On jí polibek opětoval. Tentokrát na ni čekal jen on.
Andromeda totiž byla v práci u Gringottových, rodiče a Bellatrix měli soukromé setkání s Pánem zla. ,,Tak co poslední rok v Bradavicích?",zeptal se jí. ,,Dobrý,"řekla se smíchem blondýnka. ,,Zvlášť s bratránkem bylo veselo." Lucius se zasmál. Chytili se a přemístili se na Malfoy manor.
Ano, Narcissa chtěla nějaký čas strávit s ním. Rovnou šli k Luciusovi.
,,Tak na naší budoucnost,"řekl jí s úsměvem Lucius a vášnivě jí políbil. ,,Na tvoji,"řekla Narcissa a polibek mu opětovala.
ČTEŠ
(Ne)dohodnutá láska-Lucissa
Short StoryPřibeh o tom, že i smrtijedi se můžou doopravdy milovat. Není to vždy dohodnuté.