1.10. 1968:
Narcissa vešla do knihovny. Pořád měla v hlavě ta slova Bellatrix a Luciuse. Prý se objeví Pán temnot, co bude chtít jen čistokrevné čaroděje v kouzelnickém světě. ,,Godriku!" ,,Salazare!" ,,Helgo!" ,,Roveno!" ,,Zakladatele se objeví jen v nutnosti,"řekl jí stín. Byla v oddělení s omezeným přístupem. Letos dostala kartičku. ,,Tady to nutný je,"řekla nejmladší Blacková. Řekla všechny slova sestry a budoucího manžela. ,,Ano,bude,"objevil se Salazar. ,,A kdo to vlastně je?",zeptala se. ,,Myslela jsem, že je to jen povídala." ,,Řeknu příběh,"pravil Salazar. ,,Byl tady jednou jeden chlapec." ,,Trpěl v sirotčinci, jeho otec vyvolal v něm nenávist k mudlum, protože opustil jeho a jeho matku." ,,Zabil ho i s jeho rodiči." ,,Říká se:,,Jednoho dne jistý člověk nastoupí a kouzelnický svět bude v jeho rukou." ,,Je to o tom jistém chlapci." ,,Prokletí světa snad ne?!",byla v šoku Narcissa. ,,Ale ano,"řekl stín. ,,Shromáždí kolem sebe následovníky nazývané smrtijedi a svět bude v jeho rukou. Tohle Narcissu vyděsilo. Vyběhla hned z knihovny. Takže to nastane. A její budoucí manžel v tom bude taky, ona taky i obě sestry. A taky rodiče i její bratranci. Jisty chlapec co zde jednou chodil, kdysi dávno a říká si teď Pán zla.
ČTEŠ
(Ne)dohodnutá láska-Lucissa
Short StoryPřibeh o tom, že i smrtijedi se můžou doopravdy milovat. Není to vždy dohodnuté.