30.6. 1972:
,,Tak si budeme psát,"řekl Lucius Narcisse. ,,Určitě budeme,"řekl na to Lucius a políbil Narcissu na obě tváře. ,,Ahoj,"objala Narcissu Andromeda, když byl konec jejího 5.ročníku. ,,Kde je Bella?",zeptala se rodičů a druhé sestry. ,,Učí se být mocná čarodějka,"řekl hrdě Cygnus.
,,V červenci nás totiž čeká oficiální setkání s Pánem zla,"řekla Druella. ,,A vy tam musíte být s námi." Narcissa polkla. Matka si toho a i nevšímala a přemístila jí před jejich dům. Když si Narcissa odnášela kufr nahoru a Andromeda jí pomáhala tak jí šeptla, tak aby to slyšela jen ona:,,Je naštěstí někde venku, na to místě, kde jsme trénovali před čtyřmi lety." ,,Chová se jako blázen." ,,Je horší čím dál víc." ,,Slyšela si na začátku června rádio?" Narcissa kývla.
~
4.6. 1972:
Narcissa po jejím dalším výletu s Luciusem si šla lehnout do sklepení do svého pokoje. Holky zde ještě nebyly. Po NKÚ to bylo hodně náročné. Teda náročné bylo slabé slovo.
,,Dnes byla zavražděná mudlovská čarodějka přímo na ulici." ,,Je pravděpodobné, že za tím stojí budoucí stoupenci Toho-jehož-jmeno-nesmime-vyslovit." ,,Určitě brzy nastane jistá temná doba a všichni budou povinní dbát na opatrnost."
Blondýnka polkla. Vzala rychle pyžamo a šla se umýt.
~
Součastnost:
,,Andy, omluvíš mě prosím?",zeptala se. ,,Chci někde, kde ji dřív jak na večeři neuvidím." ,,Jistě,"přikývla jí druhá sestra. ,,Mami, tati, můžu prosím si někam zajít?" ,,Kam?",zeptal se otec. ,,Za Luciusem,"řekla Narcissa. ,,Klidně běž,"řekla Druella. ,,Jsme jen rádi, že si budoucímu manželovi blíž za ty dva roky." Dívka teda rychle vzala do ruky letax a řekla:,,Malfoy manor." V zelených plamenech ještě zahlédla Bellatrixiny rozčepýřené vlasy jak se vrací. ,,Ale koho to sem čerti nesou?",zeptal se Abraxas Malfoy. ,,Promiňte, že otravuji,"omluvila se. ,,Ale smím za Luciusem?",zeptala se. ,,Jistě,"řekla Medusa. ,,Brzy budeme rodina." ,,Dobby,"luskla prsty. ,,Co může Dobby udělat pro paní Medusu?",ptal se skřítek. ,,Doveď jí za Luciusem." Když jí skřítek dovedl k pokoji zaklepala. ,,Ale Narcisso,"usmál se Lucius. ,,Dlouho jsme se neviděli." ,,Promiň,"omluvila se dívka. ,,Můžu se k tobě schovat?",zeptala se. ,,Můžeš,"usmál se a pustil jí do pokoje. ,,A před kým?",zeptal se. ,,Před Bellou,"řekla. ,,Pojď, klidně,"řekl jí s úsměvem. ,,Ty vždycky." ,,Pokynul jí ať se u něj posadí a zeptal se:,,Co se doma stalo?" Narcissa odpověděla:,,Zdrhla jsem." ,,Věděla jsem, že to bude horší než s Poberty." Lucius se při jejich slovech zasmál.
,,Víš, co jsi?",zeptal se jí. ,,Co?",ptala se Narcissa. ,,Moje princezna,"řekl. Na to jí vášnivě políbil.
ČTEŠ
(Ne)dohodnutá láska-Lucissa
Historia CortaPřibeh o tom, že i smrtijedi se můžou doopravdy milovat. Není to vždy dohodnuté.