Ikdyž je táto povídka o Lucisse trochu odbočíme k setkání Andromedy a Teda Tonkse:
8.8. 1969:
Sestry Blackovy byly v nedalekém lese od jejich sídla. ,,Lacerno!",křikla Bellatrix. Vůbec jí to nějak nešlo. Narcissa a Andromeda vyprskly smíchy. ,,To je zkrátka nemožné,"řekla Narcissa. ,,Zkrátka vykašli se na to Bello,"řekla Andromeda. ,,Můžeš se svobodně rozhodnout." ,,Ne,"řekla Bellatrix. ,,Teď vy musíte,"řekla. ,,Lacerno!",zkusila teda Andromeda. ,,Lacerno!",křikla Narcissa. Nebylo to pro ni nejlepší. Z těchle prázdnin jí těšilo, že si psala s Luciusem. Kdyby zde nebyly sestry nemohla by kouzlit. Je totiž mimo školu a ještě nezletilá. Sestry už byly dospělé čarodějky. Ani jí a Andromedě to nešlo. ,,Drahá Bello,"oslovila sestru Andromeda. ,,Uklidní se na chvíli,"a lehce jí ťukla. ,,Nemlaťte se,"řekla se smíchem Narcissa. ,,Nechte toho." Jolky se honily stejně jako když byly malé. ,,Andy měla bys taky se snažit být vzor Blackových,"řekla Bellatrix. ,,I ty Cissy." ,,Všechno bude dobrý,"uklidňovala jí Narcissa. ,,Jenže nemůžeme to přehánět. ,,Zdravím dámy,"objevil se náhle mladý kluk. ,,Ted?",zeptala se Andromeda. ,,Tonks,"odpověděla Narcissa. ,,Neznáte ho náhodou?",zeptala se Andromeda. ,,Já právě myslím, že ho od vidění znám z mého ročníku." ,,Ano, Andy,"odpověděla jí Narcissa. ,,Je z tvého ročníku a z Mrzimoru." ,,A mudlorozený,"řekla Bellatrix. Ted nějak neřešil jejich debatu a každé dal leták. ,,U nás v Oxfordu je každoroční koncert,"řekl a dal každé z holek leták. ,,Přijďte." ,,Promiň,"řekla Bellatrix. ,,S mudly nemůžeme mít nic společného," leták zahodila a naznačila ať udělají i sestry. ,,Teď nás nech!",křikla pak na něj a vytáhla hůlku. I Narcissa s Andromedou a pak šly. ,,Nemusela si být na něj takhle hnusná,"řekla Narcisse Bellatrix. ,,Říct mu to citlivěji." ,,Nemohla jsem citlivěji,"řekla jí sestra. ,,Je to pro moje, Andyno a tvoje dobro." ,,To by ti řekl jistě i Lucius,"připomněla jí. ,,Taky by to takhle Tonksovi řekl." ,,To nevím,"řekla Narcissa. ,,Jinak ale ne takhle." ,,Kde je vůbec Andy?",zeptala se. ,,Nevím,"řekla jí sestra. ,,Bello, Cissy, promiňte,"běžela sestra za nimi. ,,Co tě zdrželo?",zeptala se Narcissa. ,,Ale spadla mi hůlka." Narcisse se její odpověď nezdála úplně pravdivá, ale neřešila to. Sestry jí pak vzaly za ruce a přemístily se do jejich sídla.
ČTEŠ
(Ne)dohodnutá láska-Lucissa
Short StoryPřibeh o tom, že i smrtijedi se můžou doopravdy milovat. Není to vždy dohodnuté.