Azóta eltelt hat hét. A ház lakói mindenféle programokra jártak, voltak mozizni, paintballozni, lovagolni, Domi röpizni és persze Minho-nál is, aki mindenkinek bemutatkozott. Chan jóvoltából pedig jobban megismerhették a leendő "Kóbor gyerekeket" (Stray Kids tagokat). Elméletileg jövőre debütálnak.
Domi sokat találkozott Sakurával, ahogy Yeonjun is. Lógott Eunwoo-val, aki minden héten meghívta Domit valahová, mert bűntudata volt.
Hihetetlenül sok élményben részesültek. De Domi legtöbbet talán Jiminnel és Jungkookkal lógott, akik meg próbálták felvidítani őt, ahányszor csak elszomorodott. Ők hárman eléggé összekovácsolódtak ebben a két hónapban, de volt, amikor Taehyungot vagy Eunwoo-t is vitték magukkal mindenhová. Egyszóval mindenki boldog júniust és júliust élt meg.
Azonban ma volt az a nap, amikor Sakura végre valahára elkezdett beköltözni. A lakása Jungkook mellett van.
Egész nap pakoltak és ismerkedtek, így a nap végére Sakura már mindent tudott róluk.
Mivel nagyon jól haladtak, Sakura hálózsákban ott tudott volna aludni éjszaka, de Domi ragaszkodott hozzá, hogy ágyban aludjon és ne a kemény földön, így Dominál aludt.
Reggel mindannyian korán keltek, még Domi is.
- Reggelt' - köszönt be Jimin Domiékhoz.
- Szia... - köszönt vissza Sakura bátortalanul.
- Heló Min, mizujs? - kérdezte Domi, miközben éppen szempillaspirálozott, mert itt, Szöulban szinte mindenki sminkel, és ő sem hagyhatja ki, igaz?
- Miért kened azt a szart a szempilládra? Nagyon bizarr... - értetlenkedett Jimin.
- Ahhj, te hülye, ez... á, mindegy, úgysem érted meg. - rázta meg a fejét lemondóan a lány. Jimin csak egy "nyertem" vigyorral megveregette Domi hátát (aki természetesen emiatt elrontotta a szempillaspirálozást és egy fekete csíkot húzott az arcán), majd lement, mert Taehyunggal valami eszközön dolgoznak.- ANYÁDAT JIMIN! - kiáltotta le Domi, de igazából nem haragudott annyira, hiszen ki tudna haragudni Jiminre?
Sakura félénken bólintott a történteket látva, majd odaszólt Dominak.
- Figyelj, itt egy sminklemosó, ezzel szerintem lejönne - nyújtott oda egy lemosót.
- Köszi - bolintott a lány, majd lemosta a csíkot. - Na jó, nem érdekel, utálok sminkelni, lemosom az egészet.Az ebéd csendesen telt, ugyanis ma megint Jungkook főzött 💀
De ne higyje azt senki, hogy azért nem beszéltek, mert túl jó volt a kaja. Hanem egyszerűen Jungkook kajája miatt mindenki tiszta ragacs lett és a szájuk is összetapadt, nyílván.Kaja után mindenki rohant be a mosdóban megmosni a száját.
- Úristen ez szörnyű volt - forgatta a szemeit Jimin.
- Jaja - bólintott Yoongi is.A lányok pedig bekuckózták magukat a lánymosdóba, mert Domi meg akarta csinálni Sakura frizuráját, de sehol máshol nem volt tükör.
- Tök szép színe van a hajadnak - dicsérte meg Domi a lányt.
- Köszi, de te sem panaszkodhatsz - mosolyodott el Sakura. - Egyébként... Nem tudom, hogy kérdezhetek-e ilyen személyes dolgot, de... te heteró vagy? Csak mert... Mindegy...Domi elgondolkodva nézett maga elé, majd bizonytalanul válaszolt.
- Hát... nem is tudom... Még nem. Bár van egy olyan érzésem, hogy a fiúkkal nem bírok... - Domi savanyúan gondolt Eunwoo-ra, Taehyungra, Jiminre és a nem sokat emlegetett exére, Sewoll-ra. Eunwoo miatta ment el, Taehyung nem nyíltan beszél az érzéseiről, bár nyáron bevallotta, hogy érez valamit Domi iránt, de a lány még mindig semmit sem..., aztán ott van Jimin, aki az együtt áltélt élményekben mindig csak Domival foglalkozott és flörtölni próbált vele, de mostanában már csak barátként tekint rá és semmi olyasmit nem mond, mint régen. Domi remélte, hogy ez nem azért van, mert Domi taszító lenne Jimin felé, és ezért csak barátkozik vele. Na meg persze a híres Sewoll, aki már egy teljesen más történet.- Akkor elképzelhető, hogy valaha is bi, vagy lezbikus leszel? - kérdezte kényelmetlenül Sakura. - Tudom, hogy furcsán hangzik, de... csak azért kérdezem, hogy mások is olyanok-e, mint én...
- Simán lehet. Amúgy készen lettem a hajaddal. - mosolyodott el Domi.
- Aztaaa, ez nagyon tetszik! - lelkendezett Sakura és megölelte Domit. - Köszönöm!Délután bevitték a maradék bútorokat Sakura lakásába, úgyhogy Sakura már ott tudott aludni. Szegény lánynak alig volt valamije, úgyhogy nem csoda, hogy két nap alatt készen lettek, bár most is éjfélig pakoltak.
Utána pedig mindenki ledőlt aludni.
YOU ARE READING
Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/
RandomEzt a könyvet egy csodálatos leányzónak szánom, történetesen Dominak, azonban csak képzeld magad az ő helyébe, és hogy ez a beceneved, akárki is olvasod! tsao, yerinn