- Üdvözletem mindenkinek, Yeonjun áll előttetek! - szavalta a csodásnak nem nevezhető két sort az énekes. Reggel volt.
- Sziaaa! - köszönt Taehyung és kezet fogtak.
- Szia, üdv itt! - mosolyodott el Namjoon.
- U...Úristen... Kaphatok autogrammot? - ugrándozott Hoseok és hatalmas üdvrivalgásban tört ki, mikor megkapta.
- Szervusz, Jin vagyok, ő pedig Jungkook. Nem túl beszédes, inkább kopogós fajta. - azért ez egy picit elütött a valóságtól, hiszen Jungkook épp eleget dumál, de Yeonjunt még könnyű átejteni. Az újonnan érkezett köszönt is Jungkooknak, aki (hogy hitelesebb legyen, amit Jin mondott) csak biccentett.
- Szia, Jimin vagyok - ráz kezet Yeonjunnal a fiú, aki barátságosan pillant rá.
- Dominak hívnak - mosolyog Yeonjunra a lány.
- Csá. - mondja oda a jövevénynek menet közben Yoongi, aztán eltűnik a konyhában. Yeonjun röhögni kezdett, mire Domi csak a szemeit forgatta. "Na jó, hatalmas sztár, meg minden, de most komolyan még egy hülyével gazdagodtunk..." - gondolta magában.A fiúk gyorsan körbevezették Yeonjunt, Domi Hoseok társaságában ugrándozva loholt utánuk.
- Ugye, milyen helyes - suttogta Domi Hoseok fülébe.
- Ő... a legjobb... - súgja vissza csodálattal Hoseok.Yeonjun mindent alaposan szemügyre vett, majd hirtelen megfordult.
- Melyik is lesz az én szobám? - kérdezte.
- Hoseok szobája - válaszol Namjoon.
- Zsír. - közli Yeonjun, majd felrobog oda.Yeonjun sokáig nézelődött a szobájában, Domi inkább nem ment be hozzá, pedig Hoseokkal fogadtak, hogy aki előbb megy be, amikor bent van, kap egy tábla csokit a másiktól.
Márpedig Domi nyerni akart. Meg aztán... ki ne akarná látni a bálványát a szobájában? De inkább nem ment be, későbbre tervezte ezt a küldetést.Vacsoránál Yeonjun is lejött, Domi és Hoseok fangörcsben úsztak, amíg Yoongi le nem intette őket, hogy most már elég.
- Eddig eléggé tetszik a ház és a lakásom. - kezdett bele Yeonjun. - Arra gondoltam, hogy esetleg egy barátom, Miyawaki Sakura ideköltözhetne. Persze, csak ha eladtok neki egy lakást. Ő újat keres, Japánból jön ide, Koreába.
- Még többen leszünk... - folytotta el csalódottságát Jin. Domi azonban örült az ajánlatnak, ugyanis kicsit kezdett az idegeire menni, hogy ő az egyetlen lány a házban.
- Most mi bajod? Nem is gondoltál az én helyzetemre? Lassan három hónapja lakom itt, és még mindig én vagyok az egyetlen lány! - akadt ki.
- Jól van, jól van. Majd meglátom - forgatta a szemeit Jin.
- Köszi! - mosolyodott el Yeonjun.Domi megmosdott, majd leheveredett az ágyára. Kicsit fáradt volt, de annyira nem, hogy aludni tudjon. Egy barátja járt az eszében. Egy barát, akivel már egy hónapja nem beszélt. Eunwoo. "Nem tudom, miért nem hív fel, vagy látogat meg." - gondolta Domi. De gyorsan elterelődtek a gondolatai másfelé. Yeonjunra gondolt.
YOU ARE READING
Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/
RandomEzt a könyvet egy csodálatos leányzónak szánom, történetesen Dominak, azonban csak képzeld magad az ő helyébe, és hogy ez a beceneved, akárki is olvasod! tsao, yerinn