Domi döbbenten nézett maga elé. Mert Eunwoo hívta őt.
- Szia... - szólt bele a telefonba halkan a lány.
- Szia... Csak bocsánatot szerettem volna kérni. Amiért... otthagytalak. Holnap érkezem haza. Kérlek gyere ki a reptérre. Majd... beszélünk.
- Oké... szia... - mondta halkan Domi. Nem is tudta pontosan, mit mond, nagyon örült, de a lelkében egyszerre érzett egy nyomasztó dolgot is. Hogy lehetne ezután Eunwoo barátja? Igen, elhanyagolta őt, de ez máris egy indok. Mi van, ha Domi megint összebarátkozik a fiúval, aztán ismét fájdalmat okoz neki? Aztán Eunwoo elég hidegen beszélt vele a telefonba. Sőt. A fiú azt is tudta, hogy ártani fog Dominak azzal, hogy Londonba megy. Ráadásul sosem vette fel a telefont, elérhetetlen volt. Ezek is nyomós indokok.Domi a nap hátralevő részében a sarokban gubbasztott és nézett maga elé.
Este csatlakozott Namjoonhoz és Jinhez sorozatot nézni, de hamar megunta, úgyhogy inkább aludni ment és próbálta kiverni a fejéből Eunwoot.
Másnap Domi kapott egy SMS-t Eunwootól, hogy a reggel kilences géppel érkezik.
A lány rohant a reptérre. Persze Minhot is vitte magával, meg az újdonsült Stray Kids tagokat. El akartak beszélgetni Eunwooval, hogy hogyan merészelte itthagyni Domit, de végül lealkudták annyira, hogy Domival tartanak. Úgyhogy a lány kilenc testőr mellett mehetett Eunwoohoz. Kicsit kínos volt, de hát mi nem az?
Egyébként Dominak elég szimpik voltak a srácok. Woojin egész úton azt tervezte, hogy hogyan veri szét Eunwoot, Felix le akarta itatni, Chan be akarta zárni a robbanószer raktárba, Minho csak hallgatta a dumákat, Seungmin meg akarta normál emberek módjára beszélni ezt Eunwooval, Hyunjin a mérgezés részleteit beszélte el Dominak. Aztán ott van Jisung, aki Minhoval szemezgetett, Changbin egy szégyendalt írt Eunwooról, Jeongin pedig nézett, mint a tök, mert kisfiúként nehéz értelmezni a mondatokat. Lol
Domi lebeszélte őket ezekről a tervekről, inkább megkérte őket, hogy maradjanak végig kussban és csak figyeljenek és füleljenek. Úgyhogy a brigád talpig fekete kémruhában érkezett Eunwoo elé, ami csak fokozta a látványt.
Eunwoo -ahogy ígérte- a kilences járattal érkezett. Amint meglátta Domit, biccentett felé egyet. Domi nem tudta mire vélni, azt hitte, legalább kap egy mosolyt, vagy egy integetést, esetleg ölelést.
- Szia Woonie! - próbált úgy köszönni, mintha nem is vette volna észre a hidegséget a fiú cselekedeteiben.
- Szervusz, Chae-wong. - (ez neked szól, Domi. Íme a koreai neved :D) köszönt vissza a fiú is.
- Te! Gyere csak ide! - álltak be a "kóbor gyerekek" harcpózba.
- Ezt nem kellene... - próbálkozott Domi, de mintha a falnak beszélne.Hirtelen megjelent Yoongi a semmiből és mindenkit elküldött a dolgára. Kiderült, hogy Domiért jött, mert Yeonjun és a többiek is elkezdtek érte aggódni, mert mi van, ha verekedés lesz?!
Úgyhogy Domi és Eunwoo Yoongi mellett lépkedve mentek hazafelé. Az exbestfriendek nem is szóltak egymáshoz.
Amint hazaértek, Eunwoo bement Domival a szobájába.
- Figyelj... - kezdett bele a fiú - sajnálom. Mindent. Tudom, hogy nagyon dühös vagy rám, de...
- Nem kell bocsánatot kérned. Inkább nekem kéne. - vágott közbe Domi.
- Dehogy! De ez azt jelenti, hogy nem haragszol? - kérdezte reménykedve a fiú.
- Hát... Nem-A lány nem tudta befejezni, mert Eunwoo szorosan megölelte őt.
- Hiányoztál - suttogta a fiú.
- Te is nekem... - sóhajtott fel Domi, majd elengedte Eunwoot.
- Barátok?
- Barátok. - mosolyodott el Domi.Chae-wong ;)
STAI LEGGENDO
Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/
CasualeEzt a könyvet egy csodálatos leányzónak szánom, történetesen Dominak, azonban csak képzeld magad az ő helyébe, és hogy ez a beceneved, akárki is olvasod! tsao, yerinn