•7•

13 2 9
                                    

Kábé délelőtt tíz óra lehetett, amikor Domi végre felébredt. Semmihez sem volt kedve, még az alváshoz sem, de azért felkelt. Első pillantása a kanapéra esett, ahol csak Jungkook aludt. Látszott, hogy megviselte az éjszaka, ezért a lány inkább nem keltette fel.

Hanem lement csesztetni Jint, és elmesélte neki közben az éjjel történteket.
- Eunwoo-nak hívják tehát - mondta Jin, miután meghallgatta a szónoklatot. Látszott rajta, hogy töri valamin a fejét. - Jungkookot végül megijesztette?
- Nem nagyon. De annyira igen, hogy kijöjjön a lakásából és megint elkezdjen nekem panaszkodni.
- Sajnálom, de a művészek különösen érzékenyek a környezetükre. Jungkook nem nagyon szeret idegenekkel egy szobában aludni - magyarázta a fiú.
- Hogy érted azt, hogy művészek? - nézett Jinre értetlenül Domi.
- Jungkook, Taehyung és Jimin énekesek hobbiból. Persze nem úgy, hanem csak kitesznek számokat YouTubera, de nem adják ki őket. Komolyan nem tudtad?
- Ez tök jó! Innentől nem csak TXT-t, hanem őket is hallgatni fogom. Ha jó számokat írnak.
- Hát elég jókat.

A lány aznap mindenféle számokat hallgatott a lakótársaitól: Taehyungtól a Winter Bear-t, Jungkooktól a Stay Alive-ot és az Euphoriát, Jimintől meg mindent. "Nem is tudtam, hogy Jimin és Taehyung tud énekelni, ráadásul ilyen jól" - gondolta - "Jungkookról meg halálom napján se jutott volna eszembe".

Ebédre tükörtojást ettek, de elég bénára sikerült, Domi enni sem akart belőle, főleg az állagát tekintve. Nem csoda, hiszen ma Jungkook főzött...
- Khm, Jungkook, figyelj... Már nem azért de szerintem te inkább ne főzz... - próbálkozott Hoseok.
- Miért? - kérdezte értetlenül Jungkook, aki nagy boldogan ette a saját készítésű ételét. Mindenki összenézett, mert nem akarták megbántani. Egyedül Yoongi nem nézett senkire, hanem nemes egyszerűséggel ennyit mondott:
- Mert szar. Kurva szar.

Hát, aznap se látták többet Jungkookot, csak az, aki át tudta törni a zárt ajtaját. De senki sem szorult rá arra, hogy Jungkookot bámulja, mindenki ment a saját dolgára.

Tizenöt óra körül Domi kapott egy levelet, amit Namjoon hozott fel neki a postaládából. "Komolyan, ebben a világban ki ír még levelet?" - értetlenkedett a lány. De amint meglátta, hogy kitől jött, kikerekedtek a szemei. Az levél Taehyungtól jött, aki ezeket írta:

Kedves Domi!
Hallottam, hogy nagyon aggódtok értem, de már jobban érzem magam. Azért neked írok, mert te vagy az egyetlen normális a házban.
A telefonom tönkrement, ezért írok így levelet, meg amúgy is, így sokkal regénybe illőbb. Na mindegy.
Ha minden jól megy, elvileg tíz nap múlva hazamehetek. Légyszi drukkolj, mert nagyon fáj a lábam. A másik dolog, hogy egy barátom szeretne odaköltözni a házunkba, és meg kéne beszélned Yoongival. Kérlek, segíts! Ez nagyon fontos nekem! És írj vissza, mert így nagyon unalmas!
Üdvözöl és várja a leveled:
Taehyung

Dominak kellett egy kis idő, amíg felfogta, hogy Taehyung jobban van. Gyorsan lerohant Yoongihoz, és elmagyarázta Taehyung kérését. Yoongi elkezdett intézkedni, de annyit kért, hogy kérdezze meg a válaszlevélben a barátja nevét és pár adatát.

Úgyhogy Domi leült és írni kezdett.

Kedves Taehyung!
Köszönöm, hogy írtál, természetesen drukkolok. Yoongival is beszéltem, azt mondta, hogy kérjem el pár adatát a barátodnak, ha lehet, mihamarabb!
Üdvözlettel: Domi.
UI.: Jobban jártál, hogy még nem jöttél haza, mert ma Jungkook főzött.

Domi feladta a postára még aznap, de mire visszaért, már késő este volt, így elfoglalta a helyét és elaludt.

Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang