~Domi továbbra is csak nézett maga elé és nem tudott rendesen gondolkodni.
Összejönni Taehyunggal? Komolyan? Biztos jó ötlet volt ez? Merthogy csak két hónapja ismeri őt. De hát ki tudja.
Domi egész éjjel ezen gondolkodott, egy órakor eldöntötte, hogy néz egy sorozatot, mert nem jött álom a szemére, és úgyis csak azt álmodná, hogy alszik.
A sorozat nem kötötte le eléggé. Továbbra is csak Taehyung járt a fejében. Eddig nem is érzett iránta semmit. Vagy lehet. Talán egy aprócskát tetszik neki. De nem szerelmes belé. Korai ez a kapcsolat.
- Meg is mondom neki - állt fel és gyanútlanul kisétált a szobájából. - Ja, csak kettő óra van... Á, mindegy, azért megmondom neki.
Domi kopogni kezdett Taehyung ajtaján. Négy másodperc kellett, és a fiú kinyitotta az ajtót. Látszott, hogy nem aludt, hanem gondolkodott, mint Domi.
- Figyelj én... - kezdtek bele egyszerre.
- Ja, bocs, mondd csak - engedte előre a szót Dominak Taehyung.
- Előbb te - rázta meg a fejét a lány. Taehyung nagy levegőt vett, majd kibökte:
- Szerintem időre van szükségünk... Vagyis szerintem neked.... Korán... kezdtünk ebbe.... bele....
- Én is ezért jöttem...
- Hajnalban? - mosolyodott el Taehyung. Domi lesütötte a szemét.
- Nyugi... Ha nem állsz készen.... - tette a lány vállára a kezét Taehyung.
- Nem, én... készen állok, csak miattad aggódtam... - hebegte Domi.
- Látom rajtad, hogy több időre van szükséged. De ha készen állsz, itt vagyok. - súgta Taehyung a lány fülébe.
- Nem! Én most akarom, nem érdekel! Nem érdekel semmi sem! - idegesedett fel Domi. A fiú meglepetten nézett rá.
- Szóval készen állsz. - Taehyung mélyen Domi szemébe nézett. Egy ideig csak néztek egymás szemébe.
- Holnap mutatok neked valamit. De most aludj. Fáradt leszel - suttogta Taehyung. A lány "kómásan" bólintott, majd ki akart lépni az ajtón, de a fiú karon ragadta.
- Nem alszol itt? - kérdezte.
- De... Szívesen... - Domi közelebb lépett hozzá. A fiú elmosolyodott, majd megágyazott egy matracon Dominak.
A lány már a matracon feküdt, amikor ráébredt, hogy megint csak a fáradtság beszélt belőle.
- Taehyung.... Inkább.... mégis időt kérnék.... Szerintem....
- Ó, nyugodj meg, tudtam, hogy ezt fogod mondani. - váltott gúnyos hangnemre a fiú.
- Mi bajod? - kérdezte hirtelen Domi és felült. Taehyung hirtelen megváltozott és ördögien nézett ki. Mint egy vámpír....~- Domi! Hahó! Felébrednél végre? - kérdezte Jungkook idegesen. A lány hirtelen kinyitotta a szemét.
- Várjunk... Mi van? De... hol vagyok? És hol van Taehyung? - kérdezte értetlenül.
- Csak nem azt álmodtad, hogy a kis Taehyunggal alszol? - kérdezte kajánul vigyorogva Jungkook.
- Mi? Én? Nem! - ült fel Domi. Csak akkor realizálta, hogy hol van. A szobájában feküdt, pontosan ott, ahol Eunwoo miatt sírt. Pontosan ugyanabban a pózban.
"De hát Taehyunggal összejöttem, nem? Vagy csak álmodtam? Végülis... Álomnak nem is volt olyan rossz. Az eleje."A lány komótosan lesétált a lépcsőn, és úgy gondolta, tesz egy próbát, hogy kiderítse, álmodott-e.
Odasétált Taehyunghoz, majd megszólította:
- Szia TaeTae. - a fiú értetlenül nézett rá.
- Mi? Hogyhogy becézgetsz? Csak Jimin szokott T-nek hívni.
- Ja, bocs, biztos csak sokat ittam az éjjel. - legyintett Domi. Ez elég hazugság volt, hogy Taehyung bevegye.Domi leszaladt kajálni. Jin csinált ma ételt, úgyhogy Domi a világért sem hagyta volna ki.
Utána átszaladt Minho-hoz. A fiú macskái aznap nem voltak ott.
- Mi történt a zörgő szőrmókjaiddal? - kérdezte a lány.
- Költözöm. Őket az imént vittem el egy közeli barátomhoz. Nála lesznek amíg...
- Te komolyan elköltözöl?! És még csak nem is szólsz?? Minho! - akadt ki Domi. Minho egy olyan "hehe... upszika, azért nincs harag, ugye?" vigyorral nézett rá.
- Jól van már, debütálni fogok a...
- TE KOMOLYAN DEBÜTÁLSZ ÉS MÉG CSAK NEM IS SZÓLSZ?!?!Délután egykor Jungkook berontott Domi szobájába, aki öt perccel azelőtt ért haza.
- Innentől "Joghurt D. Mozaik" a neved. Na mentem, csáó! - azzal becsukta maga mögött az ajtót."Mi a... Joghurt D. Mozaik??? Ki volt képes ilyen szar nevet adni nekem? Most szépen beverek neki párat!!" - gondolta Domi. Azonban a "beverek neki párat rész elmaradt, mert a lánynak eszébe jutott, hogy a sorijából új részek jöttek ki.
Domi a sorozat után felment Jungkookhoz magyarázatot követelni a furcsa név miatt. Mindent kapott, csak magyarázatot nem.
Később a többiektől megtudta, hogy a fiú mindenkinek idióta neveket ad, nem Domi az egyetlen, aki felháborodott ezen.
A lány ezután vacsizott egy jót (mert az ebédet Minhonál töltötte), majd megint ment fel sorozatot nézni. Most egy másikat persze.
Már kezdett volna bele a csodás anime sorozatába, amikor hirtelen a telefonja csörögni kezdett. És amikor meglátta, ki hívja, teljesen lefagyott...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/
RastgeleEzt a könyvet egy csodálatos leányzónak szánom, történetesen Dominak, azonban csak képzeld magad az ő helyébe, és hogy ez a beceneved, akárki is olvasod! tsao, yerinn