Domi feltette a fülesét és betett egy teljesen random számot. De amikor vége lett, abba is hagyta, mivel Jungkook berontott és riadtan nézett körbe a szobában, majd még riadtabban nézett Domira.
- Eltűnt... Jimin eltűnt! - mondta. Domi felkapta a fejét.
- Mi van?! Hová?
- Asszed' tudom? - kérdezett vissza Jungkook. - Gyere, szóljunk a többieknek... Biztos elrabolta a kommandós!
- Ember, állj már le! Mi van, ha sétálni ment?
- Nem! Én tudom, hogy a kommandós volt!Jimin 30 perc múlva hazatért. Kiderült, hogy mekibe ment.
Jungkook rohadtul kivolt, aztán lenyugodott. Nem szoktak ilyen dühkitörései lenni, lehet, hogy rosszul aludt?Domi Jimin köszöntése és Jungkook kedélyeinek nyugtatása után felment a szobájába. Ismét. Megint Eunwoo járt a fejében, és Minho, meg Chan, Yeonjun és hogy vajon ki lehet ez a Sakura. Egyszercsak kopogtak. Jungkook lépett be, ahogy azt szokta.
- Szia. - köszönt.
- Szia - válaszolt Domi. Egy ideig csend volt, majd Jungkook megszólalt.
- Bocs, hogy nem hittem el, hogy Jimin sétálni ment, meg, hogy ekkora cirkuszt rendeztem, tudom, hogy nem örültél neki, de mi bajod van ma tulajdonképpen? Csak mert elég szomorúan jöttél haza.
- Hát... Az egyik barátom elment. Mármint Londonba. A legjobb barátom.
- Ne már! Miért nem mondtad meg neki, hogy ezt nem teheti, hogyha ezt csinálja, akkor egy szörnyeteg?
- Nem ő a szörnyeteg, Jungkook. Én űztem el. Pedig nem akartam.
- Ugye most nem a hősködős, magadra vállalós rész jön? - kérdezte Jungkook.
- Nem - mosolyodott el a lány - egyébként szereztem két új barátot.
- Na látod! Lógj velük! Ők nem mennek sehová, ugye? - erre a lány bólintott - akkor mire vársz? A barátod vissza fog jönni, addig pedig lehetnek új barátaid, sőt vannak is, nem egy, nem kettő, hanem rögtön három, mert én is szívesen leszek a legjobb barátaid egyike, sőt, tíz barátod is van, mert a lakótársaid, talán lesz tizenegy is, mert majd beköltözik mégegy lány. Sok barátod van. Örülj neki!
- Köszi - mosolygott Domi, majd Jungkook kiment.Domi ránézett a naptárára. Jövő héttől kezdődnek a röpi edzései. Most már el kezdheti megkeresni az edzéscuccát. Mert nincs sehol. Mi van, ha nem is hozta magával, amikor beköltözött? Nem, ez túl nagy szívás lenne. Szerencsére megtalálta. A -még ki nem pakolt- bőrönd alján. Az edzéstársaival is jóban volt. Ők ugye az Alfa csapat. Az igazi nevük AVAS (Alpha Volleyball Academy of Seoul). Domi egy éve kezdett erre az ún. akadémiára járni. Bár inkább egyesületet mondanék. Lényegtelen. Szóval egy éve, mert addig máshová járt, de ott kiközösítették, mert a tehetségével kitűnt a csapatból, az edzőjük sokat dícsérte, a többiek ezért irigykedtek rá és mindent megtettek, hogy sose jusson labdához, vagy ne tudjon edzésre jönni. Most viszont egy elfogadó csapatban van, ahol az ő korosztályának csapata elnevezte magát nemes egyszerűséggel "Alfa csapatnak", de volt alapja, hisz az Alpha Volleyball Academy-ben vannak. Itt nem közösítik ki, itt olyan képességű tagok járnak a csapatba, akik úgy tudnak röpizni, mint Domi. Messze ők a legjobbak az egyesületben. Tavaly volt három meccsük, de mind "házi meccsek", természetesen mindhármat megnyerték. Ezen a nyáron akarják megrendezni az első országos meccset, ahol a busani csapatba járókkal küzdenek meg. Ugyanis már volt meccse a busani csapatnak, az összeset megnyerték, az Alpháknak pedig össze kell velük csapni. Ha sikerül, tovább küldik őket Japánba, ahol újabb csapatokkal küzdhetnek meg. Ha nem, Busan csapata megy. De ez még odébb van.
Délután Domit és Hoseokot érte a nagy megtiszteltetés, hogy elkísérhették Yeonjunt próbálni a koncertjére, amit pár hónap múlvára rendeztek meg Európában.
- Most vettem egy TXT albumot és pont Yeonjunt kaptam meg pc-ben! - flexelt nagy örömmel (és suttogva) Hoseok, miközben az utcán mentek hazafelé.
- Mi? Mázlista!Mikor hazaértek, már csak megvacsoráztak, amire Domi is lejött. Mostmár boldog volt, főleg, hogy Yeonjun -véletlenül- hozzáért a pólójához. A többiek is örültek, hogy Domi boldog.
Mindenki nyugott szívvel ment aludni. A lányt már nem aggasztotta Eunwoo, arra gondolt, hogy milyen buli lesz a nyár. Hamarosan vége lesz a júniusnak, senki sem fog dolgozni, ő röpizget, a barátaival lóg, Yeonjunt bámulja Hoseokkal, talán még nyaralni is elhurcolja a sápadt Jimint meg persze Taehyungot. Eunwoo pedig biztosan visszatér. Ráadásul Minho felhívta vacsora után, hogy mi lenne, ha holnap vele és Channal beugrana macskanézőbe. Jó lesz minden. Dominak kikapcsolódásra van szüksége, nem lesz depressziós.
"Bár azt még mindig nem értem, miért írta Eunwoo, hogy tisztázzam az érzéseimet Taehyunggal. Mondjam el neki, hogy barátok vagyunk, vagy mi? Eunwoo azt hiszi, tetszik nekem. Majd meglátjuk" - ezek voltak az utolsó gondolatai, majd mély álomba szenderült.
KAMU SEDANG MEMBACA
Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/
AcakEzt a könyvet egy csodálatos leányzónak szánom, történetesen Dominak, azonban csak képzeld magad az ő helyébe, és hogy ez a beceneved, akárki is olvasod! tsao, yerinn