Hirtelen csengettek. Yoongi kinyitotta az ajtót.
- Te meg ki vagy?! - kérdezte a fiú.
- Domi vagyok, és itt fogok lakni.
- Aha... Várj, melyik lakás?
- 13-mas. - válaszolt a lány, mire Yoon bólintott.
- Oké, remélem tisztában vagy vele, hogy kábé mindenki a szomszédod lesz. - figyelmezette Yoongi.
"Áhh mi bajom lehet. Ha túl hangosan hallgatnak zenét majd beverek nekik egyet" - gondolta a lány és elfoglalta a lakását.MEANWHILE
- Basszameg, Jungkook ne kopogj a falon! - ordibált át Jin, aki Jk szomszédja.
- Én csak morzézek! - válaszolt a 'kis'fiú. - Ma jön egy új szomszéd, had morzézzek!
- Pont me most morzézzál vagy mi a fasz! - hallatszott Taehyung hangja, aki a másik szomszédja. - Elriasztod.
- Na és? - kérdezett vissza Kookie.
- MOST KUSSOLJ BE JEON JEONGGUK!
- Igenis! - válaszolt riadtan a fiú és leült a kanapéjára.Time skip
Domi végre felért a szobájába, és két másodperc múlva ki is menekült.
- Várjál már! - rohant utána Jimin. - Nem akartalak megijeszteni, gyere vissza!
Namjoon, aki végig figyelte az egészet és megállt a kezében a fánk amibe bele akart harapni, most megrázta a fejét és benyomta a fánkot pofájába.
- Jimin, gyere csak ide! You got no jams! But i give jams to you! (Sry ha szarul írtam)
Jiminnek felcsillantak a szemei. A lehetőség, hogy legyenek jamjai az konkrétan az álma volt. Abbahagyta Domi üldözését és odarohant Namjoonhoz. Rm rámosolygott, majd egy hirtelen mozdulattal pofán vágta.
- Tessék, a jamjeid! Mit képzelsz te, mit csináltál Domival???
- Én csak... Én...
- TE, TE... IGEN?!
- Szóval... Elaludtam a kanapéján és nem vett észre, aztán leült, én meg fel és kirohant...
- Nem szégyelled magad?! - vágta pofán újra.
- Nem... - de a leader újra emelte a kezét, így aztán Jimin hozzátette: - kérdés! Nem kérdés!
- Húzzál a szobádba! - lépett oda Yoongi, aki mindent látott és most odament. Hirtelen minden lakó üvölteni kezdett, hogy milyen lúzer Jimin. Domi csak most tapasztalta meg, hogy itt pokoli lesz lakni és hogy minden áthallatszik a falon.
- KUSS! - ordított a lány, mire mindenki elhallgatott. Csönd lett. De nem sokáig. Mert egyszercsak kopogás hallatszott.
- Jungkook!!!? - kérdezte ingerülten Taehyung. - KUSS!
- Be sem mutatkoztok! ILYEN IDIÓTÁKKAL KELL ITT LENNEM? - kérdezte ingerülten Domi.
- Bocsáss meg, Jin vagyok - rázott vele kezet a fiú, aki Rm pofon hangjaira kijött a lakásából.
Mindenki bemutatkozott, volt aki a falon keresztül ordibálta át a nevét és csak az ajtóba jöttek ki, hogy szemügyre vegyék a jövevényt. Csak a bunny nem csinált semmit.
- A fakopáncs pedig Jungkook. - tájékoztatta Domit Yoongi.Aznap éjjel Domi az új szomszédjaitól rohadtul nem tudott aludni. Már épp mindenki bekussolt, amikor egyszercsak valaki kopogni kezdett.
- Ki az? - kérdezte Domi álmosan. Mivel nem jött válasz, kinyitotta az ajtót, de nem látott senkit. Értetlenül nézett a hang irányába.
- JUNGKOOK! - hallotta Jimin hangját és megint kezdődött a hangzavar.
Domi inkább nem mondott semmit, csak feltette a fejhallgatóját és elindította a kedvenc számát.
"Majd csak megszokom" - gondolta.
ESTÁS LEYENDO
Új lakótárs / BTS /Felfüggesztve/
De TodoEzt a könyvet egy csodálatos leányzónak szánom, történetesen Dominak, azonban csak képzeld magad az ő helyébe, és hogy ez a beceneved, akárki is olvasod! tsao, yerinn