5♤ Super Shy

151 99 26
                                    

Medyadaki şarkının bölümle uyumuu kshsisjs
Yorumlarınızı bekliyorumm

"Aa,tanışıyor musunuz?"
İsminin Dilan olduğunu öğrendiğim Batur'un annesine döndüm. Herhalde fazla bakışmış olmalıydık.
"Evet aynı sınıftayız."
"Öyle mi canım, ne güzel."
"Hadi sofra hazır sofraya geçelim."
Annemin çağırmasıyla Batur ve Dilan Teyze de ayaklandı. Önlerinde yürüyerek masaya kadar eşlik ettim.

Masada köşedeki sandalyeyi çektiğimde Batur da yanıma oturdu.
Allah'ım bugün neler oluyor?

Tabaklarımızı doldurup sohbet eşliğinde yemeye başladık. Devamlı yanımda oturan Batur'a kayıyordu gözlerim. Yemekleri beğenmiş olmalı ki büyük lokmalarla yiyordu. Zevkle kısılan gözlerine bakıp gülümsediğimde bana baktı.
Allah'ım
euzu billahi mineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim!

Bakışları önüne döndüğünde kızarık yanaklarla elimi kalbime götürdüm.
Bugünü kazasız belasız atlatabilecek miydim acaba?

Sessizce yemeğimi yerken annem ve Dilan Teyze de görüşemedikleri 12 yılda olanlar hakkında konuşmaya başladılar.
"Ne iyi oldu böyle, sık sık gelin Dilancığım."
"Ay tabii ki hem bizimkiler de arkadaş çıktı. Sık sık görüşürüz bundan sonra. Bize de bekleriz canım."
Annem Dilan Teyze'ye gülümsediğinde Dilan Teyze'nin dediği şey boğazıma içtiğim suyun kaçmasını sağladı:" Belki dünür oluruz belli mi olur?"

"Kızım iyi misin?"
Birkaç kere büyükçe öksürüp suyun bir an önce boğazımdan çıkmasını diledim.
Yanımda oturan Batur'un elini sırtımda hissediyordum.
En sonunda rahatladığımda utançla yüzümü kapattım. Yanaklarımdaki sıcaklığı geçirmeye çalıştım.

Hiçbir şey olmamış gibi yemeklerine devam ederken annem, babam ve Dilan Teyze de Dilan Teyze'nin neden eşininin bugün gelemediğinden, ikisinin mesleklerinden, günlük hayatlarından vs bahsettiler. Annemler de onu dinliyor, başlarını sallayıp kendileri de anlatıyorlardı.

Bizse hala Batur'la kaçamak bir şekilde bakışıyorduk. Gözleri her bende gezindiğinde içimdeki heyecan artıyor ve engellemeyi de hiç istemiyordum.

En sonunda yemekler bittiğinde annem ve ben, Dilan Teyze'nin de yardımıyla sofrayı topladık. Babam ve Batur içeri geçmişler, arada bir konuşma sesleri mutfağa geliyordu. Ne konuştuklarını deli gibi merak ettim.

Kirli tabakları anneme uzatırken anonim meselesini ne yapacağımı düşünmeye başladım. Evet numarasını alabilmiştim. Ama Esma Hoca'ya bile bu kadar belli ettiysem herhalde Batur'un anlamaması imkansızdı. Eğer annemler de dedikleri gibi sık sık görüşeceklerse ( ki öyle görünüyordu) o zaman aşk itirafları vs yapabilecek çevresindeki nadir kızlardan olacaktım belki de.

Sıkıntıyla ofladığımda pantolonumun cebindeki telefonum titredi. Ayel mesaj atmıştı.
Bulaşıklar da bitince annemle ikramlıkları hazırladım ve içeriye götürmeye başladım.
"Tatlıyı ben yaptım,umarım beğenirsiniz."
"Ay teşekkür ederiz hamarat kızım."

Babam ve Dilan Teyze'nin övgülerinden sonra tekrar içeriye dönüp Batur'un tabağını elime aldım. Ona torpil yapmıştım. Üstüne renkli yıldız şekerlerden dökmüş ve bol dondurma koymuştum. Tatlı o kadar güzel görünüyordu ki fotoğrafını çekmeden edemedim.
İçeriye dönüp gergin adımlarla tatlıyı uzattığımda Batur bir bana bir tatlıya bakıp gülümse-

Bir dakika, gülümsüyor?
Allah'ım bana bir şeyler oluyor Yarabbi!
Verdiğimiz zekatların karşılığını mı alıyoruz acaba?
Gözlerim hafif yandan gülüşüne dalınca babamın öksürüğüyle kendime geldim. Arkama bakmadan hızlı adımlarla mutfağa döndüm.

ANONİMLER •Yarı Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin