Bu bölümü MegalithOfficial ya armağan ediyorum. (Kanka umarım görürsün)
"Yani sen bana aşık değilsin öyle mi?" Bora gözlerini belertip Mert'in mimiklerini incelerken gülmeden edemedim.Garson biten çaylarımızı yenilerken Mert instagramda gezinmeyi bırakıp telefonu masaya bıraktı. Sabahı edemeyen Bora bizi ikna edip favori kahvaltıcısına getirmişti. Şimdi ise çenesi açılmış, sanki olağandışı bir şey duyuyormuş gibi aynı şeyleri tekrar ediyordu.
"Gerçekten, böyle bir şeye nasıl ihtimal verebilirsin?" Mert ise daha çok bıkmış görünüyordu.
"Aa, ne var ya cillop gibi çocuğum, bir de laf söylüyor bana." Bora yine formunda görünüyordu. Öyle ki önündeki kahvaltılıkları yerken bir yandan da ileride cam vitrinde duran tatlıları kesiyordu."Yok öyle bir şey tabii ki!"
"Peki,bu bahsettiğin kişi kim?"Soruma karşılık derin bir nefes alan Mert şu an daha gergin görünüyordu. Bora garsonu çağırıp bir menemen daha söyledikten sonra
"Bence benim ama gururuna yediremediği için yalan söylüyor." dedi. Mert'in açılan ağzı kapanırken göz devirmesiyle kahkaha attım."Bora, alemsin kardeşim. Hayal dünyan beni benden alıyor."
"Bak, onu ondan alıyormuşum. Duydun mu Şubat? Bak nasıl itiraf etti!" Mert ekmeği önündeki çikolataya batırıp Bora'nın ağzına tıkıştırdığında Bora zar zor yemeye çalıştı. Şu an, iki huysuz kardeş gibi görünüyorlardı. Sonunda Bora elini Mert'in yüzüne koyup kendinden uzaklaştırdı."Ben Ayel'den hoşlanıyorum." dedi Mert üstünü düzeltirken.
"Ne?" İşte bunu beklemiyordum.
"Oh,be. Rahatladım ya. Huh!" Mert arkasına yaslanırken Bora çay bardağını gürültüyle masaya bıraktı. "Biliyordum. Anlamıştım!""Az önce öyle demiyordun ama?" Bora omuz silkerek devam etti."Bir erkek bir kızla bu kadar uğraşıyorsa hoşlanıyor demektir." Kaşları hayretle havalanan Mert bana döndü."Kısacası, yardıma ihtiyacım var."
Elimdeki çatalı tabağa bırakıp arkama yaslandım. Hafif rüzgar esmeye başlamış, bu rüzgarlar havanın bozacağının habercisi olmuştu.
"Biz ne yapabiliriz?"
"Tavsiyeye ihtiyacım var. Özellikle sen, Şubat. Ayel'le ilgili detaylı bilgiler ver bana."Bora garson menemeni getirir getirmez gözünün kaldığı çikolatalı tatlılarından birini sipariş ederken garson o kadar komik bakmıştı ki bir süre Bora ile bakıştılar.Çünkü sabahtan beri yemediği şey kalmamıştı.
Bir süre düşündüm.Mert de o kadar düşünceli görünüyordu ki bu esnada Bora'ya sataşmamıştı bile.
"Tamam. Ben sana sevdiği şeyleri vs söylerim. Ama öncelikle, seninle ilgili tam olarak ne düşündüğünü öğrenmeliyiz.""Doğru kız. Aferin cimcime. Bu performansını soğuk prens Batur'a karşı da bekliyoruz."
"Bora!" Kaşlarım havalanırken Bora da "Ne dedim ben şimdi?" Bakışlarını yollayıp gelen tatlısına konsantre oldu. Bir yandan menemene ekmek banarken bir yandan da tatlıdan yiyordu.
"Midesiz." Yüzünü buruşturan Mert'in kafasına vurduktan sonra yemeğine devam etti Bora."O zaman, ben başı genel şeyleri anlatayım. Mesela, hımm...Ayel yemek yapmayı çok sever. Özellikle kurabiye tarzı şeyleri sık sık yapar." Anında telefonuna not almaya başlayan Mert'i gülümseyerek izledim. Aşk bunları yaptırabiliyor demek ki insana.
"En önemlisi de hayvanlar. Hayvanları çok sever ve hafta içi okul çıkışı bir kere bir barınağa uğrar mutlaka. Çünkü köpek sahiplenmeyi istiyor."
"Bilmediğim bayağı şeyler varmış. Ben de tanıdığımı sanıyordum." Mert hafif hayal kırıklığıyla konuşunca "Hayır sen de tahminimden daha iyi tanıyorsun onu. Benim kadar sen de bir şeyler söyledin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİMLER •Yarı Texting•
Rastgele0556******* Etkin altına aldın beni.Şimdi öyle bir hissediyorum ki kalbim çoktan bana ihanet etmiş, sensiz günleri bencilce savurmuş gibi.. Her şey bundan sonra başladı: 0553**** Nasıl oldu bilmiyorum, sanırım senden hoşlanıyorum. Ben Batur'un ano...