Eyildim ve mektubu aldım . Gine o piçtrn olmasın . Zarf bu sefer diyetlerinde farklıydı kırmızı elime de açtım ve kağıdı çıkardım.
Sakin sakin ,bir şey olmayacak . Katlamış kâğıdı açtım.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Bakıyorum. Çok mutlusun . Bu evde yasadklarn bu evde kaldı kimseye güvenme ! anlatmaya !Kalkma . Yoksa o sevgili arkadaşın YAREN'CİYE birşey olmsını istemesin diyilmi ? "
Geçmişin ve geliceyinin
katili- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Siktir siktir yine .... Hayır yine olmaz olmaz . Sen artık o küçük kız deyilsin dimi ?" kapıyı kapadım ...
Abimgil eşyaları anlamış eve gidiyorduk . Aklım hala o mektupta idi . Birinin benin dürtmesi ile o tarrafa döndüm kapıyı açmış ve bana bakan bir Murat bana bakıyordu.
"Geldik ..... Niye dalgınsın" arabadan inerken boşver . Bakışı atım .
Şimdi odamı kendi işteyim gibi. Düzücektim .
(İstediniz İ düşüne . Çünki kafamdaki i bulamdım)
(Bu fa banyo)
Sonunda baabam biz gelmeden adayı boyatmış . Biz de sipariş etimigimiz eşyaları yerleştirmek kaldı .
"Kızım ? Yukarda kim gitar çalıyordu"
Babamın sorusu ile Ali abimle bakıştık ve kahaka patlamsı."Oğuz abim çiv çivi yeriene parmağına ver du da . Ali abim de elime gitar verdi "
"Oğulum ben sendeki cevheri fark etim seni gitar kursuna yolıyım "
"Ali ben o gitarı senin .... Anladın "
"Eşşek sıpaları ve dünyalar güzeli kızım ve karm"
"Baba ama eşşek sıpası feln ayıp oluyo. Şu karizmaya bak ." Doktor bey konuştu ve Sarp abiden bir enseye şaplak kazandı.
" Ölüm bide benim için vursana " babam dedi şey ile annem bir tane babama yapıştırdı
"Ahhhh .. ama sultanım acıdı "
"Kızım dizin yüzünüzden kötü etkileniyor " sofradaki abim gil gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Yarında. Sonraki gün bir toplantı ile bütün Mardin'e senin kızımız oldunu duyuru az . Basından bir sürü kişi olucak ve bizim düşmanlar oyüzden ekstra önlemler alın . Ve annenle elbise almaya gidin . İstedin kişileri çar "
Annem bı Oğuza baktı bı bana
"Kızın şü Yaren kızım varya onu da çar . Ben birlikte gidelim alışverişe ha bide senin şu. Arkadaşın varya yakışıklı ,akılı ,zeki çocuklar onları çar " annem imalı bı şekilde bana bakarken ben Allah'ım ben ne yaptım da annem beni evlendirmek istiyor.
"Anne o gıcık ne alaka? "Oğuz abi sana noli .
"Sana noli be ben istirum " anne aklımı mı oluyorsun.
"Aha anan Karadenizli'ye bağladı " annemle babam nası tanıştı acaba .
"Siz nası tanıştınız ?" Galiba sormıyıcaktım annem ve babam birbirine baktı.
"Şimdi annenin babası mafya "içtim suyu Eymene püskürttüm .
"Elhamdülillah bu günde ıslandık " diyip elini yüzüne sürdü
"O da bizim düşman " babamın lafını böldüm
"Bir dakika benim abim polis , Asker ,doktor ,savcı, F16 pilotu ,dedem mafya ,babam aşiret lideri ben tüm şansımı mı burda kulandım?" Noluyo noluyo
"Abicim bide babam mafa"masum bir şekilde bunu söyleyen doktor bey
"Oooo ha oha "
"Yok ben evde kaldım evde kaldım "
"Yok be okadar deyil. Bı 50 da evlenirim "polis bey yok 60
" Ne elisi 60 en az" bak Asker bey asbımı bozma
-hani az önce annen seni evermeye çalısıyordu da .
Sus bı burda evde kaldık senle uraşamama
"Susun be ne ellisi atmışı? 70 iyi"
"Anneeeeeee ya bak ne diyorlar " masum bakış
"Susun aaaaa ne zaman isterse evlenir " yürü be kin tutar seni butanı kurşun manya yaparlar .
"Anne saçımı öğreniyorum" iki saatir saçımı örücem yatmak için ama olmuyo niye ben saç öremiyorum
"Gel ben öriyim "
"Anne bamla tanışma hikyeni anlatsana ."
"Şimdi benim bam iyi bı mafya babanda ,babamın düşmanı . Bende bir arkadaşımı görmemeye Mardin'e gitim . Biz bu deli ile geziyoruz . Bı gün babm aradı orada bir toplantı var ve ben gidicem . Bende. Tama dedim hazırlandım ve raplantıya gitim . Bil bakalım toplantı kimle ." Kafamı hafif kaldırdım anneme baktım
"Sizin düşmanınız senin. Aşkın ve benim babamla"
"Afern ben seni doğurmuştur iyki , gitim içeri girdim bütün gözler bende baban herkese öyle bir bakış atı ki herkes önüne döndü bende beyaz renk ve üstünde siyah ve kırmızı çizgili etek ve onun uzun kolu buluži var . Taplantı biti biz birkaç şey konuştuk ve beni çiyer yemeye götüdü. Biz orda birbirimizi sevdik . Tabi babam. Bunu örendi kızgın. Aman bir okadarda mutlu .oda bu evlili iki taraf içinde iyi oldunu söyledi "
"Anne biz bunu Wettpad "de yazıp yayınlasak öf varya "
"Biti " diyip saçımı biraltı
"Gerek yok ki bunu buradaki herkes bilir" bak bak bak sen bizimkilere
"Anne bien seninle uyusam "
"Oy benim kızım annesilemi uyuyacak oy annesi yer onu " ikimizde yattık ven annem bana sarılmış bende ona sorıldım anlına bı öpücuk bıraktı ve uyuduk .
Kapının havyan gibi çalınması ile açtım
"Kızım annen yok " babam okadar mı korktun
"Ve im yanımda "
"Oohhhh .. korkut tunuz beni ya of"
"Hadi alış verişe hadi bı 6 koruma al ve gidin "
" Baba sen bizi mi kovuyon? "
"Ne alaka ya işiniz uzun sürer diye şey ettim " noluyor
6 koruma ve babamın sadık koruması Karam . Üye geldi bilmeme ama babam yanınızda ayrılmasın dedi içi ile avmeye girmiş bulunuyoruz ve şuan herkes bize bakıyor
Bir mazaya girdik ve elbise denemeye başladım. Şöyle abim gili hayran bırakacak bir elbise . Yaren'de kendine elbise seviyordu.
Herkes eşyaları almış ve eve dönüyorduk Yaren' de bizle giyo ve birlikte gidi cez yarın saat 8'dr başlıyacak ve Allah bilir kaçta bitecek .
Arkadaşlar yorum yapın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /
Short StoryBir gün eve geln bir zarf bir not ve şüphe . Kim yapar bunu ki iki koşinin hayatını karartr İlk kurgum lütfen yazım hatalarına dikkat etmeyin!! Lütfen diğer kitaplarıma da göz atın .