13. davet

195 10 1
                                    

" Offff ben uyumka istiyorum ama" yartaktan kedimi zar zor kaldırdım .
Ayaklarımı yerde sürükleyerk.  Kapıyı açtım

" Geç kaldık "

"Saat kaç ki " esnerken

"5 "

"Ha siktir " kapıyı hemn kapdım ve üni firmmamı giydim .

"Koş koş " abimin kolunu tutum ve garaja girdik anahtarı Alp hemen arabama bindim ve son şüreat karagaha girdik   .

"Şimdi diyorum ki  uzun zamndır şöyle güzel bir içtima yapmadık .  Bende düşündüm ki biz buz buraları hiç gezmedik bı gezelm hem saat erken  "

"Sıçmış bulunuyoruz "

"Bir şey mi dedin ateş çim "

"İkili sıra ol başla" karrgahın cıkışına doru ilerlerken benim aşkımı gördüm

"Sizde katılın bize isterseniz bin başım "

"Olur " Hayırdemicek Oğuz bebyim

"Ne yapıyon kız cimcime " yok olmuyor bi cimcime  bir küçük kaplan. Benim adım var .

"İyi koca ayı sen " karargahın ilerisin de idik 

"Oooo Oğuz olum bu hanım efendi mim hiç biralıya benzemiyo "

" Daveti bekle Ayaz ağa  süprizleri severim ben sende bekle "

Nerdeyse bütün Mardini döndük ve şidi geri gidiyoruz . Yoldan hergeçen bizi tanıyo niye bukadar kalabalık bir çevreye sahibiz .

Tugayın içinr girdik . Hepsi kendini yere attı.

"Komutanım yeni arabanız hayırlı olsun"aha yalakalık geliyo

"Saol Samet "

"Hadi takın dövüş "

"Bim başım oday girelm mi " Oğuz abime dönerek dem

"Olur neyine olsun ?" Oo paşam

"Bi düsüniyimm   kaybeden ban istedim iki şeyi   al bana ama istedim kadar "

"Tamam ben kazanırsam sende  Yaren'i davete getir . Bir arkadaşım tanışmak istiyo da . " Abi sen hayırdır ne oluyor .

"Tamam"  he ben her halikarda onu davete getiririm   .

"Tim  taplan " ikimizde yüksek sesle dedik hepsi sıra ile tek sıra haline geldi   .

"Takip et beni " hepimiz  devam etik ve hepsi civciv gibi annesi İ takip eden bir sürü oldu  yere minderleri derdik ve dövüşe başladık.

"Abim"  rakibinin dikatini dar bir kural.

"Efendim.. yemzler paşam "      ilk ata yapması ile yumru u tutum ve ters çevirdim  . Ayma tekeme etmasıyla yere düştüm tam yumruk atıcaken yerde yuvarlandım ve kolumu boynuna sardım  elim le butu ve beni yeri fıratı

"Ah " lan giti belim hemen yerden kalktım psırada eyilmiş ona bime in aryı tütün ve çevirdım aymaı boynuna dardım eve ilmi tutum .

"10 9 8 7 6 5 4 3 2 1"  yeimden  kaltım  ve elimi uzatım 

" Hakımı sanraya sakla bügün  işim var "

" Tabi bı ben söz verdimi mi tutarım " 

Abi hası ya seni bekliyorum . Abim üstünü deyiştirir de tugay'dan  çıkabilmek istiyorum . Yarenle birlikte kapıda pirensesin hazılanmasını bekliyo ruz .

"Geldim hadi gidelim " ay sanki bizi bekliyor .

Eve geldik Yarenle  odam çıktık ve giyinmeye başladık .

Eve geldik Yarenle  odam çıktık ve giyinmeye başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(İlada )

(İlada )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaren

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaren

Saçımı açık bıraktım  . Yaren kendine topuz yaptı  .

Aşa indimde takım elbiseli abim gil ve. Bir melek vardı .

"Çok güzelsiniz kıraliçem" ya ben bu gün görev çıkabilir desem olmaz . Neyese çıkarsa söylerim  .

"Şimdi ben önde pisenses sen ortada  Yaren kızım sende İlayda'nın arkasında eşşek sıpalrı  siz arkadan " tamam ama ben iki saatir babama motorla gitmek istedimi söylüyom ama bam ve abim  hayır diye bardılar .

"Baba ben mot "

"Ha yır " mübarek cümelemi bile bitire medim .

Herkes arabalara bin mişti davet yapılicak yere geldimizde arbalrdan indik ve içeri doru yûümeye başladık     . Gazetecile fotorf çekiyo ve soru sormaya çalısıyodu.

Babam konuşma yapılacak yere geçyi ve knuşma başladı .

"Bugün buraya geldiniz için teşekkürler . Yılar önce bir karısıklık olmuş ver bu nedenle yılardï kızım sandım kişi benim öz kızım dedyildi . Ama yıllar sonra şansım yüzüme güldü ve kızım İlayda kaplan bulduk  .   Kızım"

O sırada telefon çaldı

"İlayda görev emri  çobuk buraya gel "

"Emiredersin  " demi   yanıma adöndümve

"Yaren toka ver bana" bileyindek tokatı verdi   hemen saçımı baldım

"Abi görev var bengidiyorum "

"Koş" dedi hemen koşark salondan çıktım .

Yazar'dan

Bir anda bütün abisler konuşma yerine yürdü .

"Bir sıkıntı yok sadece konuşma yapmak istemiyor. Oyüzden soruları bize sorun "

İlayda arabyala sonrürat karargaha gidiyordu . 

  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin