17

171 11 0
                                    


Şu an Albayın zorla bana 1 ay için vermesi . Sonucu timde izine çıktı .

Arabama gitmim   bu arada sat kaç acaba . Telefonumu  aobım ve baktım 3.21  ay ben  bide hastaneye gidicem .

Eve gitsem sana noldu felan kıremi kım sütcek. Ben en iyisi Yaroşa gidem hem bu saate kadar uyumuştur o .

Allah'ım nolur abim nöbetçi olmasın. Hem sabah direk eve giderim . 

Arabama bindim ve  hastaneye gitmeye başladım   yol bonboş nerdeyse . Yarım saat sonra hastanedeydim.  Arabamı park etim ve acile doru ilerledim . İşimi garentiye alma ben

Danışmaya ilerledim ve oradaki kıza .

"Murat kaplan  nöbetci  ni acaba ?"   Kız kafasını kaldırdı .

"Bir dakika hemn bakıyorum "dedi ve önündeki bilgisayara döndürbir şeyler yaptı ve .

"Malesef ama başka bir dooktor var ona yönlendire bilirim "

"Hayır teşekürler " dedim ve  acildeki  Semra'nın yanına ilerledim . Köşede bekleyen semraya yaklaştım .

"İşten kaytarmak ha " dedim   kızgın bir sesle .

"Kız senin ne işin var ay bişey oldu ay kime ne oldu ?."  Çok panik

"Senin yüzüne ne oldu  ? " yüzümün yara yerlerini Hafif dokundu .   

"Görevden geldim yorgunum  dırtıma pansuman yapar mısın aykta zor duruyorum .   "

"Geç şuraya otur beni bekle " bende gösterdi yere geçtim. Ve oturdum  telefonumu elime aldım ve mesajlara baktım   . 

Annem nası bir günde 120 kez arıyabilir .

"Oha "  anne   Yarende aramamış zaten tambihlemiştim  . Abim gil 50 şek kez aramış   .

"Sözleşmiş lermi bunlar "   Semra elinde malzemelerle geldi  .

" iyne yapıyım sonra pansumanını yaprım . Bak bu sefer kıremleri kılan   sözver bak Yaren'e  tembihledim ". Ay iki dakika olmadan nasıl aradın sen   onu basımın etini yer şimdi o .

"Of sanki kulanmadım " emin misin dergibi bana baktı  iyneyi yaptı ve pansuman başladı o arada konuşmaya devam etik .

"Kız senin sevgilin felen yok demi hala " ben sana  Murat abimi yapayım.

"Sanki senin var da "   ay  cidden ben evde kalmam demi ya .

"Bitti geçmiş olsun bebeyim  . Buda kıremlerin " elime vedi poşeti aldım sen ne ara aldın bunu .

"He bişeydiycem sen  ben Yaren    bir gün dışarı bara mı gitsek   " aklıma soktum bunu ya  . Yaren direk havada kapar zaten  .

"Bir gün karalaştırırız "

Hastaneden çıktlm ve Yaren'e gitmeye başladım   uykum geliyor niye ben bukadar çabuk yoruldum ya .

Arabayı park ettim   ve eve doru yürüdüm   merdivenleri çıktım ve kapının önüne geldim .

Anahtarla açmak var birde zil var  bence zil   en güzeli . Zile abnandım .

"Patladın mı be mübarek  geldik " söylenerek kapıyı açan üstünde inekli pijaması kagasında   göz bandı  .

"Açım ben beni doyur " diyerek    oçeri girdim ve direk mutfa giyim  masaya oturdüm .

Esneyerek içeri giren Yaren. Dolabı açtı ve bir baktı.  Bir kaç şey çıkardı ve masaya koydu.

"Börek vişne suyu. " Ne ara hazıladı bu bunları.

"Ne ara hazırladın sen "

"Canım çekti yaptım yoksa ne yapıcam alla hallah. " Bu bi bok yemiş ama  .

Güzelce karnımı doyurdum . Sonra   Yaren'i   kolta yoladı.  Ama kesinlikle tehtit yok ve dolabı dan kıyafetinden bir kaç parča buldum    ve giydim .  Kendimi yata atım ve uyumaya başladım .

  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin