14

175 10 7
                                    


"Aah tamda zamanı "arabadan indim biri arkadan çarptı . Bana çarpan arabaya doru ilerledim .

Arabadan inen siyah saçlı  hafif kemikli yüzlü insana baktım.

"Ya önündeki arbayı görmuyomusun "

"Tamam yanlışlıkla oldu acelm var ibanını ver ben  zararını karşılarm" tabi sen karşılıycan ben mi kaşılayım

"Benimde aem var al şünü " eline kadı verdim ve arabama bindim .

Daha yeni arbam afff . Karargaha girdim ve hemen aşa indim etreftaki askerler bana bakıyodu tabi uştünde elbise ile karargaha lüks bir arabyla giren bir kadın var normal.

Hemen odama girdim ve üniformamı giydim . Hemen çıktım ve Albayın odasına gittim .

"Alev görev var "aha bak Alev dedinmi akar sular durru koçun.

"Bir kanpa esirmiş gibi giriceksin içerdeki iti ,orda seninle gelen ajanıla birlikte belgelri  ve esir olan 2 askeri murtarman lazım ." Hayda bı kişi daha nerden çıktı be ne güzel tek tabnca takılırdım.

"Albayım  ben tek daha iyi deyil  miyim?" Ama öyle .

"Asker emre itata et . Belgeler bize deyil o ajanla hidicek sen timi ve iyi alıp buraya geliceksin yanında gelicek ajana yüzünü veya kimlini herhangi bir bilgi vermeyeceksin . Sen oraya Alev olarak gidip  Alev olarak dön " yani oyun oynaya bilicem hihihi

"İt bize sağlam lazım geri kaln lar senin  "  ama olmuyo ben onu ne güzel helikopterden aşşa salayacam . Neyse Gine sallarız  sıkıntıyok yaşadı sürece .

"Git ve hazırlan 5 dk  helikopter pistine gel"

Adama gitim ve gizli görevlerde giydiklerimi giydim .

Adama gitim ve gizli görevlerde giydiklerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynada şöyle bir kendime baktım "off be paşam 3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynada şöyle bir kendime baktım "off be paşam 3. Dünya savaşını çıkarırsin sen bu güzellikle"biraz kendimi öviyim ne olucak ayol .   Koş kız koş Albay aşkısından azar işitme.

Helikapter pistine geldimde albay daha  gelmememişti iyi . Hemmen yerime grçtim ve iş şırada Albay geln.oşti

"Allah yar ve yardımcınız olsun  . Sağ sağli. Gidin aynı şekilde geri dönün bu bir emirsir."  Kanka çok sert  çıktı sesi

"Emir edersiniz" batarak dedik

"Alev komuta sende "  vihu bende bende komuta bende ben bunu bir köşeye bıralkır hepsini kendim hallederim .

Helikoptere bindik ve gitmeye başladım . Zaaten Yaren'i arayıp g9reve gitimi söylemiştim oda herkese iletir zaaten  . Ay benim canım baklava çektiya of şimdi çıkır çıtır olsada yesek .

Hayırda  o salk beyinsiz benim arabayı görmüyoda nası vuruyo arkadan yani  ona ehliyeti veren kışı min gözlük lerini yoktuda ondan mı görmedi .  Ay benim canım sıkıldı ben şimdi o itle neler neler oynarın  sonuçta salm olucak yani.

Komaya girmese

Yani demi  en fazla  nolur ki Abartık sende .

Ölüsr yani nolucak hani .

Acaba Abartı sata biliyoruz  mu ? Almak isteyene verierim cidden ben bıktım bu  Abartıktan.   Ay ben gidince bı saçımı mı kestirsem  belime kadar geliyo hava da 40 derece anasını satam  omzuma kadar kestirsem. Olur bence .

"Geldik yaklaşık 1 kilamatle yolunuz var  daha fazla alçlamam iple atlamanız gerek "   en sevdim

"Sorun yok " ılık ben indim tabi tek ele diyer elim ipte. Bir yam önde bir ayan arkada. Hani şu korsanlı bir filim vardı onda bir adma karaya iniyodu ya. Tam onun gibi hisettim . Arkamda geln kuyruk normal indi.

"Yarım saate orda oluruz " yani sen mıymıylama dan hızlı  yürürsen.  1kilometre ne demek .

"Bak şimdi ben  giriyorum rejim gibi sende burda bir ben ordan ćıkınca beni koru  belgelri alıyım geliyim bide şu oy bar sen burda beni koru " anladı mı . Bakıyım yol jeton düştümü . Yok daha deyil.

"Anlaşılmayan " kafasını salladı oh iyi.

"Ben gidiyorum aslan parçası ." Ben neyim be eni iyi insan mı ? 

İlerledim ve kendime güzel. Bir yer buldum "biş millah hadi. Bileğime küvet "





.                                   ★                                .
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️



  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin