20

166 8 10
                                    

Arabayla mahallenin önündeki  kokoreççi de durdum aha kesin döktûdü Melih abi  ay ćok güzel kokuyor . Dayanamıyorum arbayı kenara ćektim lan aklıma agrldikce yine sinirleniyor.

"Lan şu hale bak ni buluyım o maymun suratlıyı elimden alamayacaklar dışı hastanenin temeline . Köpekler sıçsım."

Dükyandan içeri girdim   Samet abi elindeki bıçakla  bana döndü.

"Kolay gelsin abi  " bıca elinden bıraktı .

"Ooo cimcime sen buralara urarmıtdın ya " ya bak ama önlünü çıkardı ve yanıma geldi .

"Başıma neler geldi inana masın sanki wettpad 'de aile kurgusu gibi hayatım var " ilerdeki madaya oturduk .

"Anlat anlatmaya derman bulamaz ?"

"He benim dodum gün bir bebek daha doyo hemşirede benimle başka bir bebeyi  karıştırıyor böyle olunca da benim gitim aile gerçek ailem deyil . Bende görevden döndümde örendim işte ozamn dan beri oyle birgün getiririm "

"Nediyim  hayırlı olsun " yani ne desi.

"Çocuklar nasıl " bı sikınti varmış gibi bakıyodu .

"Yan mahale denki çocuklar bizim çocukalra bulaşıyo muş onarı bı haletmek lazım" lan bendaha kaç kez dicem bizim mahalede en ufak şey olunca bana gelindiye .

"Sıktı bı boylarının ölçüsünü almak lazım ama ać aç insan dövulmuyo be usta "

"Senin işin bende herzaman kinden 2 tane " bu işi biliyorsun be usta .

Masadan kalktı ve tezgaha giti   bir iki dakika sonra Razım geldi elindeki tepsiyı bıraktı

"Hoş geldin abala "

"Hoş bulduk ta sen bı yamahale olayını anlat "

"Abla hani buradan bizim çocukları sıkıştıranlar varya işte onlar bizimkileri  durmadan tehtit ediyolarmış. Bu larda dayanmayıp  maç yaparken girdiler bir irlerine " osırada cebimdeki čkirde çıkardım masaya koyd. Razımda oturdu .

"İşte bizde kaktık  yanmahaledeb geliyorlar bizde girdik işte ama görmen lazım bizimkiler bir dövüyo dir dövüyo.  E tabi ada kesmeyince sopayal felan daldılar.  E bizim. Başımız kel.i bizde sopa feln derken  işte olan oldu ." Bu çocuk ne alatsa aşırı sarıyor olum ya .

"Ben giderim uzun zamandır gelmiyodum ."

Yemeyini yedim ve kalkıyordum

"Nereya daha yeni geldin ya?"

"Serma anneye de uruya am  ben gidiyim bir zamanda Yaren'i alır getiririm ."

Arbaya bindim Sermin annenin oraya doru sürdüm . Arabadan indimde  Sermin anne ve birkaç teyze binde onlarla oturdunu gördüm . Aha dedikodu tayfa . Bagajdan eşyalrı aldım ve ilerledim .

Tam önlerine geldimde çekirde önlerie koydum .

"Ee kurur kuru olmaz o sohbet. " yanlarına gotim .

"Ee ben gelmeyeli noldu" Sermin ame bana döndü .elini kaldırdı  yere doru giti bismilah baba . 

"Sen nerdesin bu zamna kadar meraktan gidip gidip geldim hiç mi deni düsünmüyon eşşek sıpası" terlikle sırtıma bir tane indirdi . Acıyla bir inilmtı cıktı azmdan . Aha bu sefer ben bitim .

"Ay sen Gine bir şey oldu  "

"Ne olcak terlik okadar serti sırtım pyuldu ya annem ya güzelim benin boş zanım varmı  ki gelmeye alısıyorum  . " kılalsık ben bunu yemem hanım efendi bakısı arıyo şu an  .

"Yavrum benim anlımda  bir seymi yazıyoda ben g9rmühorum "  kafamı anlına ćevirdim ve inceledim .

"Hım dünaynın en güzel kadını yaıpor " biraz yumuşamışgibi oldu ama tam deyil .

"Hiç kurtuldun sanama  hepimi topal dık sana börek ,pasta,kısır,krem, mantı, patates saltası ve vişne suyau yaptık  bekle getiriyom şimdi sen açsındır" cevap vermeme bile kalmadan  oçeri girdi ve beim bu sefer bir kaçışım yok .

Elindeki tbakla üstüme üstüme geldi .

"Ay baklm azını" dedi hepsi ben bebek miyim .


"Valal doydum yerim kalmadı  " ikinci tabamdı ve artık tıka basa doymuştum

"Anne biliyonmu bizim çocuklar varya zayıflamışlar. İnce ek kalmış lar süzülmüşlee eni iyisi sen bana ve er yemwklwri ben onlara götûiyim hem hep dışardan yemekte bir yere kadar " kırmızı cızgi dıśarıda. Siparışti  üzgünüm ama yap am bir şey yok . Hem garibanlarm midesi ziyafet çdksin ben onlarmn canını okuyavam zaten dönüşte .





BİTTİ OY VE  YARUMLARINIZI BEKLİYORUM  ❤️❤️❤️

  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin