12. luna park

219 12 11
                                    

Kendimi kolta armıştim babam yanıma gelip   " gelsene   kutuları alamadım "

"Baba ab.gul ne duruyo"

"Gelme ben bu kalimle alırım yaşlı yaşlı" ben babam nediyim şimdi

"Tamam "  dedim ve ekendimi yerinden kaldırdım . Garaja geldik ye ne alak . Babam garajı aćtı

"Yemin et" yüzüne döndüm ve

"Valla "

"Allllllah" ve boynuna sarıldım . Ben bunu yerimde .

"E ama benim motorum var"cidedn

"E abin gil senle gezmek için motor aldı bende sana  hep kızım olursa ona ilk arabasını ben alıcam derdim ama şimdiye nasip oldu" ay şapşik

"Hadi yemek hazır " dümyanın  en güzel kelimelerinden. Biri .

Masaya geçtik ve yemek yemeye başladık

 
"Baba yarın izin alamadım  . Çıkışta  gelmeye çalışıcam  .  Belk Görev ola bilir o yuz den  gelemesem endişe etmeyin "

"O zamaman bı luna parka mı gitsek  motorlarla "

"Olur "

"Kızım sen beni şu arkadaşla tanıştiricaktın"   ya anne.  Üzgünüm ama  o ...

" Ne arkadaşı "  yuh ama nasıl aynı anda  konuştunuz siz be mübarak

" Sevgilim " onu seviyorum onun böyle kaedeş ten öte bı yeri var be bende.

" Ne sevgilisi biz ne dedik en az 70miş. Seni daha yeni bulduk evlenip gidicek   misin? " 

"  Hadiluna parka gidelim "

"Sen git  giyin bizde giyinelim " yerim den kalktım ve küçük çocuk gibi koşarak gittim .

Dolabı kurcalamaya başadım sağa sola salayarak şarkı mırıldanıyorum.

"La la la la la la    la la la la la la"  dolabı kurcalıyor um .

Siyah eşofman ve üstüne bol bir kısa kolu abiden  nazikçe dızladım bulüz !

"Seni seçtim pikacum  "  hemen üstümü giyindim  üstümü düzeltim ve kapıya gitim açtımda karşımda babam  vardı .

"Bismilah" bir anda insan insanın önüne çıkarmı.

"Kızım sana  bunu   vermek istedim  . Normalde bizim aşireteki herkeste 18 yaşına gelince bu desenli silah ,küpe gibi eşyalr verilir ama seni şimdi bulduk oyüzden san emenetini veriyim ,silhları sevdini düşündüm ."

"Baba  sen mafaya aşiret lideri dedim mafay diyeti aşiret lideri noluyor " Allah'ım benle evlenicek olan arkadaş Allah kolaylık versin .

"Şimdi en can alıcı nokta bizim. Sülalade  hiç kız  Tolun varmı ?" nolur olsun yoksa ben evde kaldım .

"Bende o can olıcı soruyu  ceveplıyım   malesef tek kız torun sensin " beni tütün gittim ben  elimi anlıma koydum ve türk dizisi  hasta oldunu örenen zengin başrol kız edası ile durdum .

"Al bı bak " elime kutuyu yavaş bı şekilde bıraltıb   . Yavaşca aldım sanı çevirdim solunu  çevirdim  bun ne be  senin adın  ne olsun.

(Fotoğrafı koyamadım )

"Hadi küçük kaplan "🐅

" Geldim 5 dev " merdi veeri indim ve ana silahı unutul koş geri merdivenleri tırmadım  babamın elinde duran silahı aldım yanaa öpücuk he şindi bide yanı sıkarsak  . Oldu .

"Abilerim benim yarışa nedersiniz?"

"Bak bak bak küçük kaplan büyümüşte abileriyle yarış mıyapıcak mış" yanaklarıma yapıştı  bir yandan dıkıyo bı yandan çekiştiriyor

"Oyzan abi beni kuytay Sayp abiden "

"Bırak lan aşşek giti kızın yankları "

Abi sen şimdi benim narin yanakları sıltın bende senin sırtıa atların  .

Bir iki adım arkaya gittim "3,2,1," koştum ve sırtına atladın aykalerını  beline doladım

"Lan in sırtımdan "

"Yooo niye ben mutluyum burada" garaja giderke aklıma motoru evde unutum geldi

"Abi ben motoru evde unutum ama" kafamı omuzuna koyarak .

"Senin zeki abin bunu akıl etti ve gidip getirtti "  Murat abi 

"Açıl susam açıl" elimi garaj kapısına uzatıp havado döndürdüm

"Off be şu endma bak şu karizmaya bak senin görüsüne kurban "koyup motoruma sarıldım . Tabi ben Yaren'i aramadan duramdım.   Oda bize motorla katılıcak Yaren'le kazandığımız  motor yarışmalrı  geldi aklıma .

"Hadi gidek hadi gidek"motorlara bindik ve Sonses konan kapısından çıktık  ve  git yarıyola gelince yanıma doru geln motora baktım ve güldüm gime kaskını takamamış bende hemen kaskımı çıkardım.

Birbirimize baktık oynısını düşünüyor sun dimi bakışın.

Motorları birbirine  yaklaştirdik önünü kaldırdık ve aya kalktık birbiri misin elinu tutuk .  Abimler de ardan geçmeye başladı bunalr benim aklımı okuyo yada  başka bı açıklması yok .

"Ha siktir polis " elerimizi çözdük ve yereindirdik  polis  eli ile durmamızı söyledi   . 

Birbirimize baktık ve sıçtik bakışı bu kol gibi ceza geliyo sizin neyinize  hız yapıp o garaket girsin ceza şimdi .

"Ehliyet ve kimlik" hepimiz ehliye ve kimliyi çıkardık   verdik  .

"Buyrun " kimlikleri uzattı ceza nerde

"Niye çevirme var " Eymen dolu söylüyon vala niye var balk bende merek ettim .

"Bir ininarıyoruz ondan "

"Buna binelim "  diyip Yaren'in kolundan çekiştirmeye başaldım .

" Ay bı dur Oğu- ay abin gil kaldı " sen Az önce Oğuz mü dedi

Dedi dedi ay bunları yaparsak   . Ohhh deyme keyfime .

İlk defa sana katılıyorum .

Biletleri aldım ve ben napıcam şimdi bilin bakem

Evet Yaren ve Oğuzu  yan yana oturttum he he he .

"Bismilah "

"Yaren senin şu ev işi noldu kız "

"Bakıyorum "

"Ay benin evi al sana hem beleş otur hem güvendim biri oturur kiracı felm uraşmam istedini yap "  itiraz etmesi nde iyi

"Vall iyi olur otelde kal kal " he

OĞUZ

Yaren benim. Yanına oturmuştu ve bunu yapn kişi İlayda idi .

2dk sonra abunlar ormal bir şekilde konuşmaya başladı .  

Bu niye kork muyo elimi feln tutmuyo .

Lan ben ne diyom kendine gel AA  kork masa kork masın sana ne napacan sen .

Yazar

Herkes eve giti ve yatı uyudu yarın çok mutlu  çünkü uyudu oyüzden sizde.eyer geç satae kadar uyumadıysanız uyuyun . Amma anneniz gelirse  uyuma nunmarası yapın onun haricinde uyumaya bilirsiniz

  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin