Yemek yemiştik ve annemle bide Yaroşla kahve içiyoduk .
Telefonum çaldı da elime aldım kimarîyo Oğuz bebeyim noldu acaba.
"Alo abiş "
"Niye bana haber vermedin!!!!!" Kulam giti . Yerimden kalktım .
"Anne ben gelicem bir dakika" merdivenden odama çıktım.
"Abi vala bir şeyim yok araba sadece... "
" ne arabası ben "
"Abi arbandeyilmi " araba dan bahsediyo dün sanki .
"İlayda dün gece hastane ye gitmiş sin hemde saat 3 de ne işin vardı beni niye armadın niye direk hastane ."
"Canım sıkılmıştı bir gezeyim deim" sence yedimi?
"Sence ben salk mıyım" bakıyım bilmeme .
"Ya bir iki pansuman " derinderin nefes alam sesleri geldi.
" ciden mi olum sen bir iki pansuman için mi bir saat hastanede durdun. Anlat .
"Ya "
"Eeee ne "
"Pansu. "
"Ne pansumanı ? "
"Çizik "
" delendirme beni "
"Abi çim ?" En son çare . En son koz
"Hiç yala kalık yapma bak gider hastaneye her şeyi örenirim yada sen söylersin hangisi ?" Bil meme havuz başında eylence . Aklım oyuna kaydı .
"Ben akşam sana basın açıklaması yaparım ama başkasına söylersen hele Doktor beycime oyar beni bakıyım molmuş diye"
"He yani bide kötü bı çizik deyil bak seni yerim tamam işim bir saatw biter ve eve gelirim .zaten bir ay izin var "
"Abi benimde izinin var " bunu demem lazımdı
"Aha biliyodum kesin kötü bir yara o yüzden izn aldın 10 dk ye ordayı. Yerinden kıpırdama " telefonu yüžüme kapdı .
"Bittim helvam fıstıklı olsun gar anların midesi şenlensin " odamdan çıktım ve aşa indim .
" noldu " ne olmadı ki abim beni yemeye geliyo .
"Anne benim işim. Var Yaroş aşkom ben mahalleye gidiyim gelicem mi " azına yemek tıkarken.
"Yok dedi kodu gurubama selm söyle he bu arada bizim çifte kumrular evleniyo " biliyorum .
"Ben kaçar bebiklerim anne bu na dikt et kıtlık çıkarmasın" anem gülerken .
"Deyme yesun " anne senin ayarlar kaydı . Avludan çıktım s8rada evin önüne duran arabayala kendi arbama doru koştum abim . Tabana kuvet.
"Gel buraya dur kız " ben arbaya binerken.
"Asker dur " elindeki en büyük koz bu sırf benden bir tık yüksek diye offf.
"Emir edersiniz " gülerek yanıma ilerlwdi .
"Nereye tavşan " mahalleye gelici .
"Mahaleye " anlamaz di .
"Ya hani perde astım Sermin anne vadıya onaun oturdu mahaleye benim arda gidip mahaleyi konturol ederim yani bir nevi mahlenin ablası gibi "
"Yavrum sen mahaleye bakmaya mı gidiyom oy ben čni yerim büyüdün mü sen " abi aşırı doz tatlılık sezdim seni ısırıcam gel buraya .
Eyildim ve yanaı isırdım . Kaç hemen arabaya bindim ve son suret markete gitim . E eli boş gidlmez şimdi .
"Ay bı börek yapmıstır kesin Sermin anne " ay canım çekti .
Hemen çocuklara oyuncak ve mahaledeki teyzelerlw dedi kodu yapmak için 10 kilo tuzlu çekirdek aldım bunu biz 2 günde bitiririz yarn olsa bide 1 günde biti mübareklwr bı oturuyo mahlenin bin yılık dedikodusu çıkıyor
Dedikodu dedim de ayşe naptı felan ya ibkim smsenin hayatına bir şy demezler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /
Short StoryBir gün eve geln bir zarf bir not ve şüphe . Kim yapar bunu ki iki koşinin hayatını karartr İlk kurgum lütfen yazım hatalarına dikkat etmeyin!! Lütfen diğer kitaplarıma da göz atın .