15 bize misade

173 11 14
                                    

Bende yavaş yavaş bir yer buldum ve yerleştim bir el ateş etim bu salklar bulmamyınca iki kez üstüste ateş etim .

Allah'a şükür buldular yani olmadı ben geliyim.  Arkamdan gelen sesele hiç istigimi bozmadım .

Salak en fazal napa bilir   boynumda hissetim  şıklık ile gözüm kapandı. Ben gidiyorum bay bay.

Yazar anlatımı ile

Alevi 4 kişinin zor belea maraya tasıması ile Alev  mağradaki zincirlere bağlan mıştı.

Alev'in yanında gelen ajan yerinde sıkılmaış. Bir  şekilde Alevden gelecek  haberi  bekliyodu

"Bütün eylenceyi aldı  bende burda bekliyom " 

Diyr dertle niyodu   .

🔥Alevden🔥


Burnuma küf kokusu geliyor du bine eb burnum. Burayı terk eder misin  sen git biyere sana izin verdim .

Gözümü açtında ."Bismillah " bura nere ya bunlar bana. Niye öldürmek istiyo gibi bakıyor. Karşımda  2 kocaman adam var ve bana gözlerini dik miş dik dik. Bakıyolar .

"Hayırdır birader  ne var " sesim kalın çıkmıştı  karşımdaki adam sanırım.

"Sen hayırdır ne iş burda " ya canım sıkıldı bir gezmeye çıkam dedim sence .

"Ya canım sıkıldı heycan aradım " kikisi bir birine. Baktı sanırım bu deli burda napıyor bakışı . 

O Sırada içeri  giren ...... S-sen öldün s-en  burda napıyor.

"Bakın kimi gördüm . Size arkadaş getirdim nasıl " seni öldürürüm lan .

"Beni öldüre medin Alev ben birdayım . İntikam almadın onun intikamını almadın . Ve şimdi ben seni yavaş yavaş acı çeke çeke onun yanına yolayacam."  Devam etmeden ben komuştum.

"Seni en sana saklıyacam  merk etme seninle özel ilegilenicem onun kanıyerde kalmaz ben onun kanını yerde bırakmam " ben o gün o kanpı yaktım sevdimin intikını aldım nasıl .

" Şimdi sana ne yasam  ... Buldum  sen oje sürmeyi seversin dimi "  elindeki penseyle yanıma geldi .

" bumu ben oje sürmeyi sevmem amam sen bilirsin bu bana bir şey yapmaz " biraz sinirlen .

"Yani senin daha yaratıcı oldunu düşünürdüm. Ama. Sen kılasik yöntem ." Penseyi bıraktı ve eline  muşta aldı ve yanıma geldi  .

"Bak şimdi ola bilir " yüzüme doru yumruk attı . Oy giti çene .ha giti doşim.

Yere tükürdüm ve "beyler dişim düştü kim dilek tutar "   bir tanesi.

"Bak seni sevdim oyüzden ben tutuyım  tutum " 

"Ne tuyun "sarmasak olamaz dimi.

"Söyleyim bunları gebetip eşşek cennetini yolmak "  kafa çocuk

" ama. Abi eşşeklere ayıp" diyeride iyleymiş

"Susun lan " diye bardı salka . Gine yumruk atı 2 kez üst üste .

"Aaa ama sende hep sağabatıyon birazda diyer taraf ne buya " yani  muştayl bıraktı ve eline demiri aldı aha şimdi  ben sana o demiri sokarm .

"Lan bıral beni al sana ne odaha yeni geldi. Misafir ." Dedi en son monuşan  çocuk .

"Sen yorulmuşsumdur ben daha yeni ısı dım hem bu piçin yatından bı bok olmaz " demiri  aldı ve sırtıma bastı dişerimi sıktm sen bunun acısını hissetmesini be Alev sen alevsin onları yakan ateş.

Nekadar oldu bilmiyom ama. Piçin yaptı tek şey demiri sırta basmaktı . Şamata sinir lenfi ve çekip gitti. Ne bekliyor yani.

"Sen burda napıyorsun " dedi adam

"Sizi almaya geldik " cidden

"Tek geldin sanırım da burda nerden baksan 600 piç var nasıl cıkacan " cidedn mi   yani ben buraya gelirken düşündüm en son şey burada kać piç oldu.

" Aleve vericem "  adım gibi yakıcam burayı.

"Sen salk mısın  yoksa bizden mi ?"  Sence zeka küpü yavrum .

" bunu ebe 3 kez atıp bir kezmi tutu bu ne salk lık "

"Bak ada öyle düşünyor" dedi birinci konuşan. Ben bunların ismini bilmiyom.

"Ben sizin isimleri bilmiyom " dedim

"Remzi ben  buda   Şakir  "bana katılan Remzi  aklıma  kıral şakir geldi lan . Biz biraz sohbet etik .

"Hadize müsade . "




★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★






  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin