21

146 8 0
                                    

"Bekle ben hemen getiriyom ay yazık yavrucalar " yazın yavru onlar olsa olsa ayı olur .

Telefonunu. Çalmasıyla elim telefona giti.

"Ne var"

"Abla kavga var " yerimden hemen aya kalktım .

"Nerede"

"Nahale cıkışı " aha şindi sıçtılar .

"Kapa geliyorum" arkamı döndüm

"Ben kaçar kavga varmış " koşa koşa maha le cıkısına girim.

"NOLUYO LA " hepsi bana dönd .

"Ne olacak Gine bize karışıyo ibneler " yan mahaledeki biri elinikaldırdı ve öne geldi .

"Düzgün konuş la "

"İndir o elini biyerlerine sok nadan " arkadan geln arbadan biri indive kalabalık ona yer verdi .

"Sen gel buraya lan parçalayacam seni" arbama çarpan küstah.

"Dur bı bacım asıl sen bir anada durdun kabat bende deyil sende " öne bir iki adma tım .

"Lan ne bende sen vurdun arkadan ,hem suçlu hem güçlü"

"E yaptıracaz arabnı dedik" AA şuna bak bide .

"Parasınada deyilim eli kaşındı ondaan sen hem bı git elimde kalacan yoksa"

"Sen kiminkimin mahallesinden kovuyon " seni kendi mahalemden kovuyorum.

"Abi bir sıkıntı mı var" elini bunu diyen çocu. Omzuna koydu.

"Sizlik bir durum yok , burda neler oluyo " ya canımız sıkıldı bizde birbirimizi döve k dedik .

"E hadi ozaman ilk kim başlıyo " dedimde herkes birbirine girdi . Sopa taş yada yumruk hepsi havada uçuätu.

Üstüme gelen yumru sovuşturdum ben durur muyum . Arabaam çarpan ayının üstüne atladım

"Adetendir "diyip bir tane yüzüne yapıştırdim . Sendeledi ama sonradan dengesinin aladı .

"Sabrım gidiyo bak "

"Baka baka bak ay turta gitmesin " dizime tekme arıcakr n bir adım geriye gitim ve karnına bir yumruk atım kolumu tutu ve čvirdi bende dizine tekme atım yerde döndü ve sırtıma vurdu.

"Ha siktir " canım yadı lan hödük olu hödük kesin iz kalacak ofya af . Neyse.

"Lan ayı bilerek mi sırtıma vuruyon bir Sermin anne bir sen of ama yeterya benimkide duvar deyil ya " bir an duraksadı . Bunu fırsat bildin ve sırtkna tekme atarak yere düşrdüm .

" Sen neden tanıyon bir kere ne annesi be " npıcan .

"Sana ne dometes çorbası " kolunu arkada birleştirdim . Kafasını bana ćevirdi.

"Bir kere hala sana sinirliyim a senin yüzünden abimde azar yedim"

"Senin abin kim" çok soru soruyor çok.

"Sa-na -ne "

"Sen başka laf bilmez misin sinir küpü" arkada herkes bir biriniyeiyo ben burda koca bir arýiyla uraşıyom .

"Bir kere sana ne iki biz şu an dövüşüyoruz. Üç nesin sen "

" insan " arkadan siren sesleri gelmeye başladı bir ana hızalndı ve bileyim büktü.

"Hay anan" ne sildik bakmaya başladı kapılar açıldı ve polisler inmeye basladı

"Al hepsini al " hala herkes birbitindeydi. Polis havaya iki el ateş eti. Amam kimse adalmdı .

" AYRIL VE POLİSLERE ZORLUK ÇIKARMA "  dire bardımda biznimkiler ayrıldi ve tek sıra oldu .

"Olum bu kaçıncı kavaga hergüm ben buraya mı gelicem   hadi ben bunları grçtim "diye  çocukları gösterdi "sen bunları ayırman lazım deyilmi bak hala ayrılmıyosuniz " beni bıraktı

"Ben bundan şikayetciyim at bunu hapise sürünsün bak elimi uf yaptı "  kafama bir yapıştırdı "vsen karşılık veremiyor musun. ? Elin armut mu topluyo değer dövdüklerin neydi "

" ama" arabayı gösterdi ve binmemei bekledi .

Karakol

Telefondan  abimi araıyordum. Bir iki çalmadan sonra açıldı

"Abi "

"Efendim küçük kaplan "

"Şey ben " bir iki hışırtı sesi geldi allahım ya korkuyom ben .

"Evet kimi dövdün yine " lan sen nerden biliyom .

"Sen nerd n biliyin"

"Sence benim mesleğim ne. Yavrum " hat geri zekleı s n salk bilimiyonmu .

"Niye abi bilimiyonmu mesleyini "

" Allah Allah benim mesleğim neydi ki" bir-iki fakaaika sonra arkadaki polos memuru iki dakika.ın kaldı ı söyledi .

"Abi beni çıkar burdan" almaklı bir ses tonuyla konuştum.

"Bende ona geloyom  bir arkadaş da korakolda seninle birlikte onu da alıcam " kimmi o  etrafıma vaktım aman kız götemedim .

"Kapat " dedi ve sutatıma kapatı

Telefonu bırakrım ve  polisi takip etim  bizim çocuklarn oldu yere geldimde hepsi dışarda beni bekliyolardı büyük ihtimal çünki onlar çıkmıştı ama ben ve dövdum valrlık hala. Burdaydı .






MALESEF OKULAR OLFUNDAN ÇOK  BÖLÜM ATAMIYORUM

  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin