18

163 10 5
                                    

Yataktan sıçradım  alarmı açık bırakmışım .

Kapı aćılması ile saçı başı dalmış Yaren içeri daldı .

"Noluyo ?" Abla sakin ol kıyma bize .

"Alarm " masum olmaya çalışarak .

"Allah aşkına yat ve uyu sadece uyu " elerini hareket etirerek konuş ması .

"Ben eve gidiyom abim harargaha felan gider şimdi olmaz "  bana baktı

"Eyer sabah eve gidiceksen ben kiminler kahvaltı yapıyım sıkıldım "  bir düşüniyim abimgil işe gittiyse . Babamda gider annem evde tek . Ben iziyim acap ben  Yaren'i alpıp evede kızlar partisi yasak . Ve erkekleri yarına dek almask nı?

"5 dakika sanra kapıda ol asker "

"Emiredersin bebeyim " asker selmı verdi ve  mıyafet aramaya başladı . Yaren'in sadeca pijamarı bana oldu için . 

Kendime bir kaç parça giymek için bıraktım efofman takımı aldım .

"Yarrreen " diye baedım anca duyuyo .

"Ne var bebeyim " noluyo lan bu kıza ben yok krn buna bir žey verdiler .kesin.

"Kızım sana ne verdiler " elini belimden çekti .

"Bilmeme " kafa giti.

"Şunu sırtıma sür " eline kıremi verdim ve yata oturdum  sırtımı açtı. Ve kıremi süeye başladı .

"Acıyomu " tabi acıyo kıremi kaptı ve ayakalktı .

"Hadi sen çık bengiyiniyim ." Kafasını saladı ve koştura kpştura çıktı sabah saat beş hayata kalk mayan kız sevinçet ölüyo .

Ev.

Kapıyı çapsık ve beklemeye başladık kapıyı aana nnem

"Oy benim kuzum " diye üstüme atladı yaralrım sizladı . Yeren bunu anlamış olucak ki

"Ben de burdatım kışkaıyorum " dedi ve anem benden ayrıldı.

"Olurmu kıskanma yavrum gel özledim seni " sarıldı sonrada Yerenin yanaklRına yapıştı .

Bende hemen içeri girdim ve mutfa daldım . Annemle Yaren gülerek içeri girdi .

"Açımmmmm" diye konuştum annem dolaba geçti ve bir kaçşey ç8kardı.

Dofrayı kurduk ve yemek yemye başladık .

"Anne ben izinliyim de napıcaz "

"Ay iyi oldu bizim memelekete gudicektik bende izin almasın diye şayvetmedim " bak şimdi ordaki kuzenler nasıldır acaba .



  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin