22

135 7 0
                                    

Gelen memur kapıyı açtive çıkmamaı işaret eti be. De çıkıp ilerledim .

Koridoru fönünce abimi gördüm. Koştum ve sarıldım .

"Hadi gidelim " geri ayrıldımda bana sinirli sinirli bakıyordu.naptım yine

"Noldu "

"Sen niye hiç akılan mıyorsun ceza alacaktın az kala" azından yel alsın abim ve albay beni ayklarımdan tavana asar "ve Oğuz bonbası seni bekliyor " ne alaka

"Bomaba " diye tekrarladım yüzüme baktı ve

"Oğuz pirenses" kıkırdadım.

"Sen beni dışarda bekle ben arkadaşımı çıkartıp gelicem " arkadşıkım acaba merak ediyor kim o .

İlerideki bankaların birine gitim ve oturdum oturdum anda sıttımın ne kadar acıdını yeni fark ediyordum . Bir ara hastaneye utayıp pansuman uyapatırmama lazımdı . Çok kötü acıyo . Eve gidip kendimi bulutlar kadar rahat yatana atıp uyumak istiyorum .

Korokulun kapısından çıkan abime baktım hey maşşalah nazar deymez inşallah . Kimin kardeşi be şuna bak .

Yanıma doru ilerledi ve durdu. Beni inceldi sonra düşündü elerini arkaya baldı ve birazdaah düşündü .

"Aaa yeter düşün düşün" elerini arkadan çözdü bira bana eyildi ve .

"Bak şu işe arkadaşımda kavgadan gormiş ne tesadüf hemde mahalle kavgasında . " kafamı kaldırdım ve şaşkın olmaya çalışarak yüzüne baktım.

"Aaaaa nasıl oluyomuş o ya kim tanıyor muyum yakışıklı mı ? Boyu uzun mu ?yüzü nasıl bana yakışırmi ? A dur bide kaç yaşında ?" Soruları sıralrken bile nefesim dursu . Abim bana baktı saçmalaa dercesine .

"Lan sen o .... Yaksa ...... " Durdu ay admın devrelee noluyo bunu bı resetleyelm en iyisi .

"Düş önüme. Oğuza ver hesabını evede ghelsi seni bekiliyo " ensemden tutu ve beni kaldırdı küçük bir inilti kaçti azımdan .

"Noldu "

"Nolmuş " acıdan kıvranıyorum tam da kötü yere deydin ve .

" Ses senden mi çıktı "

"A neşesi " sırtım yanıyooooooor .

Karşımda durdu beni inceledi birkez daha inceldi gözleri tam elimin üzerinde durdu ben de elime baktım hafif morarıśtı . Kafasını kaldırdı yüzüme baktı .

"Bu nası oldu düşönüme başka biyerinde bir şey varmı söyle bak orda örenirsem daha kötü olur " ömüne düşüm ve ilerlemeye başladık .

"Şey .." nasıldiyim abi ben göreve gitmde piç avlarken işte .

"Ne ?" Durdu yüzümr baktı .

"Şey"

"Ney ney "

"Abi hani ben göreve gitim ya " kafasını Allahım bana sabır ver gibi bir şey yaptı

"He gitin "

"İşte orda bir iki küçük ufak " gözleri büyüdü .

"Nere. De nasıl bana niye söylemedin. Kıpırdama bir " bir anada beni dikatlice kucana aldı ve arbaya bindirdi .

"Abbbiii" hemen sûcu koltuna geçti .

"Ya bak bir şey yok ufak bir şey"

"Sen abi e karşı geliyorsun ha "

"Nasıl oldu ve ne.".

"Boş ve ". Ömüme dömdüm. Amma napıyım .

" 3 e kadar sayıcam söylemesen Sermin hanımı ve annemi arar kızına bir şey olmuş balandıra bndıra anlatırım . Sana hastalık tan ölüyorum gibi anlatır seni onlara teslim eder kaçarım " bismillah abi füze at olmadı hani ölüm fermeananım ı ımazalaadın.

"Sırtımda " hemen arbayı calıştırdı ve son sürat hastaneye sürdü.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 

Sizce  Eymen dedi gibi İlayda'yı Sermin anne ve Gülban hanıma bıralır mı. ?

OKULAR açıldı ve sınavlar yaklaştı ićin bölüm atam yorum  .

  Küçük Tilki /Eski Adı:Neden Böyle /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin