Eski Berk ACAR Geri Döndü...

3.4K 232 9
                                    

Kapağı değiştirdim. Umarın yeni kapğı sevmişsinizdir:) Sevip sevmediğinizi yorumlara yazın lütfen. Neyse iyi okumalar...

"BEN BERK'E DE CAFENİN ADRESİNİ VERDİM!!!"

Nasıl bu aklıma gelmedi anlamıyorum kesin gördü valla gördü. Tabi hiçbirşey anlamayan Başak

"Ne oldu?" diye sordu.

"Sus Başak sus!"

"Ne oldu ki?"

Tabi bende hemen anlattım. Gerçekten şaşırmıştı ama itiraf ediyim onun durumu daha kötüydü. Yani aonuçta gitmiş seni seviyorum demiş çocuk ona ben seni sevmiyorum geber demiş. Yani tam olarak böyle dememişte olabilir. Ama kötü. Çok daha kötü.

"Liva sen kesinlikle Berk'i aramalısın. En azından ne diycekmiş onu öğren."

"Haklısın. Hem görmüş mü görmemiş öğrenelim."

Hemen Berk'i aradım. Baya bir çaldıktan sonra açtı.

"Ne var?"

"Meraba ben iyiyim Berk sen nasılsın!!?"

"Seni ilgilendirmez!"

"Herneyse bana birşey söylemek istiyodun."

"Artık istemiyorum ben cevabımı aldım."

Hasss görmüşşş!!!

"Ne cevabı?"

Kural 1: İnkar et!!

"Ne cevabıysa cevabı arama beni!!" kapatırken gerizekalı dediğini duydum. Sanırım bana dedi. Ama benim suçum yok!!! Hemde hiç yok.
Ama yinede madem kalbi kırıldı. Benim adımda Liva'ysa hem kendimi affettiricem hemde ne söylemek istediğini öğrenicem.

BERK

Cafede gördüğüm manzara aklımdan çıkmıyor. Am unutmalıyım. Liva'yı da unutmalıyım.

Neden sürekli Nico'yla takıldığını da anlamış oldum. Sevgililermiş demek ki. Sabahtan beri odadan çıkmadım.

Eskiden olsa içerdim ama değişmeye çalışıyorum. Zaten bu yüzden İzmir'deyim. İstanbul'daki hayatımı unutmak için.

Biraz sonra telefonum çaldı. Baktım Liva arıyo. Arama beni yaaa. Arama...

"Ne var?"

"Merhaba ben iyiyimm sen Berk nasılsın!!?"

İyi olursun tabi. Sabahın köründe sevgilin bir cafeye davet etmiş seni, öpüşüyosun. Kim iyi olmaz!!?

"Seni ilgilendirmez!"

"Herneyse bana bişey söylemek istiyodun."

"Artık istemiyorum ben cevabımı aldım."

"Ne cevabı??" bide soruyo. Bilmiyosun sanki aptal ayaklarına yatma. Ama ben yemem bunları Liva Hanım.

"Ne cevabıysa cevabı arama beni!!"dedim ve kapattım.

Ama madem böyle o zaman artık eski Berk ACAR geri döndü...


Ezik PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin