- BERK -
Kankam olur musun dediğime ve kabul ettiğine hala inanamıyorum. Mal mıyım neyim? Off Berk offf. Ama belki bu şekilde onu daha çok görebilirim. Play station tabii ya. İlk olarak Emre'yi çağırmaya karar verdim.
''Emre gel plat station oynayak.''
''Olur kanka.''
''Sen diğerlerinede haber ver''
''Tamam hadi bay''
Telefonu kapattıktan sonra benimde haber vermem gereken biri vardı. Tabii ki yeni kankam Liva!! Telefon uzuzn süre çaldıktan sonra açıldı.
''Efendim''
''Kanka bizde play station oyniycaz gelcen mi?'' ne öküzüm lan bu nasıl soruş tarzı?
'' Ihhh olur KANKA'' kanka kelimesini bastıra bastıra söylemişti.
''İyi o zaman ben adresi sana mesaj atarım bay.''
Off beee iyice sıçıp sıvadım yaa.
- LİVA -
Başak bize gelmişti ve ona herşeyi anlatıyodum ki telefonum çalmaya başladı.
'' Başak telefonum nerde gııı''
''Nebiliyim? Ay dur üstüne oturmuşum.''
'' Kızım götünü koyduğun yere dikkat et lan Iphone bu boru değil yani''
'' Yaa neyse aç hadi. Kim arıyo.''
''Berk.''
'' İyi insan lafın üstüne ararmış.''
'' Yada iti an çomağı hazırla mı demek gerekir.''
''Yaaa aç hadi.''
''Tamam. Efendim.''
'' Kanka bizde play station oyniycaz gelcen mi?'' ben tabii ki önce bi kaldım. Tamam kankayızda oha ama yani. Yine de play station oynamayı çok severim. Zamanında abimle az oynamadım yani. Başak fısıltıyla
'' Ne dedi?'' diye sordu bende
''Plat station oyniycaz gelcen mi dedi.
'' Evet de''
'' Tamam. Ihhh olur KANKA'' kankayı özellikle bastıra bastıra söylemiştim.
'' İyi o zaman ben adresi sana atarım bay.''
''Ayy Liva ne giyceksin?''
'' Eşofman tişört.''
'' Nee olmaz elbise falan giy.''
'' Kızım saçmala play station oyniycaz partiye falan gitmiyorum yani.''
'' Üff peki neyse o zaman ben kaçtım canım bay.''
'' Tamam bay.''
Hemen üstüme bir eşofman bir tişört giydim saçımı at kuyruğu yaptım ve bu sefer lens yerine gölük taktım. Şöför Ömer amca beni götürecekti. Arabaya atladım ve evin yolunu tuttuk.
'' Liva sen işin bitince beni ararsın ben gelir seni alırım.''
'' Tamam Ömer amca hadi görüşürüz.''
Zile bastığımda kapıyı hizmetçileri açtı.
'' Şey ben Berk'e bakmıştım da'' dedim.
'' Yukardalar efendim. Size odasına kadar eşlik ediyim'' dedi.
Odada Emre ve tayfaları tabi bide Berk vardı. Emre hemen konuşmaya başladı.
' İnamıyorum kanka bu eziğide mi çağırdın o ne anlar play station oynamaktan.''
'' Yaa abicim ayıp oluyo ama hem o yeni kankam.''
Ben tabii ki hemen söze atladım
'' Yoo ayıp falan olmuyo arkamdan konuşmasındansa yüzüme karşı söylemesini tercih ederim ayrıca madem kendine bu kadar çok güveniyo o zaman başlat bir oyun bakalım play station oynamaktan anlıyo muyum anlamıyıyo muyum''
Berk hemen yeni bir oyun başlattı. Maçın sonunda Emreyi 7-0 yenmiştim.
'' Aheyy aheyy ne oldu Emre birileri 7-0 kaybetti galiba bari bir şeref golü ataydın. Ben kazandım sen kaybettin ben kazandım sen kaybettin o yee oyeee.''
Bu galibiyetim üzerine herkes çok şaşırmıştı. Berk' te benimle bir maç yapmak istedi. Onu 12-0 yendim.
'' Anam sesin durumun daha vahim. Tatar Liva'yım lan ben var mı benle maç yapmak isteyen.'' bu sözüm üzerine ordaki herkesle maç yaptım ve hepsini yendim.
'' Evet arkadaşalar size verdiğim bu güzel play station dersinden sonra ben kaçar.''
Ömer amca beni almak için aşağıda bekliyodu. Bende hemen koştum arabaya ve eve geldiğimizde direk pijamalarımı giyip yatağa yattım sonuçta yaklaşık 7 erkeği play station oyununda yenmiştim. Biraz uykuya ihtiyacım vardı.
-sanırım yazdığım en uzun bölüm bu oldu=))-defne