- BERK -
Okul bitmişti ve ben otoparktaki arabama gidiyodum ki Ezgi yanıma geldi.
'' Naber Berkk''dedi
''İyi'
''Şey acaba beni eve bırakır mısın?''
Olmaz diyecektim ki kapıyı açtı ve oturdu. Yaa bu kız tam bir sürtük dostum!! Mecburen bende yanına oturdum ve arabayı sürmeye başladım.
'' Berk sana bişey diycem.''
''De''
''Sen şu ezikten hoşlanıyo musun??''
''Ezik derkenn??
'' Yaaa şu Liva işte''
Liva mı?? Aslında doğruyu söylemek gerekirse bende bilmiyorum. Güzel yeşil gözleri sarı saçları var ve çok güzel kokuyo ve... Allah aşkına ne diyorum ben. Daha bu okula geleli 2 hafta oldu. Ayrıca ben Berk Acar'ım kimseye aşık olmayı bırak hoşlananam bile.Kendime gelmeliyim.
'' Cevap vermediğine göre sanırım öyle.''
Bir an gaza geldim heralde bilmiyorum.
''Tabii ki de hayır benim öyle eziklerle ne işim olabilir ki saçmalama lütfen.''
AYYY. Ne dedim ben. Ama sanırım haklıyım ne işim olabilir ki?
'' Ayy gerçekten mii?? O zaman çıkalım mı ne dersin bence birbirimize çok yakışıyoruzz!!''
Nee!! Ne diyo bu kız be. Ne çıkması??Ama bi kere ben başlattım. Ayrıca Ezgi popülerdi yani benim karizmama daha çok uyardı. Dimi?? Ahh kendimle çelişirken nasıl bir cevap verebilirim ki??
'' Tamam'' diyiverdim.
'' Ayyy demek artık çıkıyoruz neyse ben iniyim''
Hızlı bir şekilde eve gittim ve kendimi direk yatağa atıp yaptığım saçmalıkları düşünmeye başladım. Yarım saat kadar sonra telefonum çaldı arayan Emre' ydi. Okulda onunla pek takılmasamda çocukluk arkadaşıydık.
'' Naber kanka plat station oyniycaz gelcen mi?''
'' Bilemiyorum''
'' Hadi ama bekliyoruz''
Ahh bu çocuk bazen oldukça ısrarcı olabiliyor. Ama gitmeye karar verdim. Biraz kafa dağıtırdım. Üstüme bişeyler geçirdim ve arabaya atlayıp Emrelerin evinin yolunu tuttum. Kapıyı Emre açtı.
'' Hoşgeldin kanka bizde seni bekliyorduk.''
Emrelerde geçirdiğim 3 saat boyunca oldukça sessizdim. Herkes gitmişti ve bitek ikimiz kalmıştık.
'' Berk sen iyi misin?''
'' Evet.''
'' Emin misin?''
''Evet''
'' Hadi ama seni bebekliğimden beri tanıyorum herkesi kandırabilirsin ama beni asla''
''Haklısın'' dedim ve ona herşeyi anlattım.
'' Demek artık Ezgi ile çıkıyosun senin adına üzüldüm o kız sülük gibidir ama emin ol o ezikten daha iyidir. Kanka kendine gelmelisin.''
'' Haklısın kendime gelmeliyim.''
Ne de olsa ben Berk Acar'ım değil mi??