-bu hikayeyi ilkokuyan arkadasimiza yorumlardan adini gondermesini rica ediyorum becerebilirsem bir sonraki bolumu ona ithaf edicem-defne
Bu gun cumaydi yani parti yarindi gercekten hic gitmek istemiyodum ama Başak surekli israr ediyodu. Açikçası gidersem onlara eğlence çıkacak ve üzülen yine ben olacağım. Ben böyle düşüncelere dalmışken Başak hala beni ikna etmeye çalışıyordu. Sonunda boş bulundum ve "Tamam gideriz" deyiverdim. Bir çılık attı ve "Yaşasın seni çoooooooook seviyorum canım arkadaşım benim" dedi. " Tamam tamam etraf vıcık vıcık yağ oldu. Gideriz dedikte benden çok bişey bekleme canisi. Bir pantolon bir bluz giyer giderim." dememle hemen yüzü asıldı ve " Ama öyle olmaz ki partilerin amacı süslü süslü giyinmektir. Seni süyliycez oyle gidicen olmaz öyle." "Saçmalama benden bir cacık olmaz sen süslen valla ben böyle iyiyim" "Hayatta da olmaz hadi kalk gidiyoruz." "Nereye gidiyoruz??" pis pis siritti ve piç smile yaparak "Alış veriş merkezine. Çok eğlenicez çok" ...
Bir buçuk saattir burada dolanıyoruz ama benim icin bisey bulamadik. Hiç bişey beğenmi-
yorum. Başak elime bişeyler tutuşturuyor ve deniyorum ama yok yok yok!! Birtürlü aradığımı bulamıyorum. Başak yine oldukca guzel bir mağazaya surukledi bir yandan da "Valla kızım burada da bişey beğenmezsen çekip gidicem şerefsizim. Ne bu böyle bişeyimde begensen olmaz sanki gicıklığına mı yapıyon anlamıyorum ki!!" "Ama canım benim ben sana dedim benden bir cacık olmaz dedim yinede dinletemedim." Başak birden bir çıglik atti ve " Buldum sonunda buldum Allahima şükurler olsun." dedi ve elime bir elbise tutusturdu. Kabine girdim ve uzun uğraslar sonucunda elbiseyi giymeyi basardim. Disari birdigimde Basak bir çığlık attı ve " Kızım bu harika olmus tek kelime ile harika" dedi Allahim yarabbim bu kiz ne kadar cok cigik atiyor yaa. Ama itiraf etmeliyim ki gercekten çok hoş olmuştum. Elbise simsiyahtı ve sirtı tamamen açikti ayrica dizimin bir karis ustunde bitiyodu eteği hafif kabarikti ama cok degil. Bende elbiseyi begenmistim ve almaya karar verdim. Altina da siyah bir ayakkabi ve siyah bir canta cok siyah olmustu ama siyah rengini severim yani cokta onemli degildi. Eve geldigimizde yorgunluktan ölüyordum. Hemen kendimi koltuga attim. Basak la yarin 15:00 da bozde bulusamak uzre sozlestik ve biraz tv izledikten sonra yatmaya karar verdim zaten annemle babam iş yemeğindeydi abimde arkadaslariyla disardaydi. Yatağima girdim gozlugumu komodinin uzerine biraktim ve yarin ki partini hayaliyle uykuya daldim.
Uyandiğimda saat 12:45 di. Başak birazdan gelirdi. Benim aksime cok daakik bir insandi. Uzerime bir sort bir tisort giydim.(Sonbaharda ne sortu demetin İzmirde yaşıyorum ben)Saat tam birde Başak geldi. Elleri kolları posetlerle doluydu. "Selam beybisi sana çok guzel suprizlerim varrr!!" hemen iceri girdi ve odama çikti bende pesinden gittim. Posetlerdekileri teker teker cikardi ve biri bana uzatti. " Artik su aptal gozluklerden sıkılmis oldugunu dusundum v esana bu lensi aldimm" onasarildim ve " cÇok sagol ama ben bunu takmayi nasil becericem?" " Ben yardim ederim. Veee sana bolca makyaj malzemesi getirdim. Partiye sizden gidicez diye kiyafelerimi de getirdim. Ama daha cok isimiz var hemen hazirlanmaya baslamaliyiz" . İlk ben duşa girdim sonra o girdi. En zor is bir aydir taranmayan saclarimi taramakti. Ama Başak in azmi sayesinde o işi de hallettik. Başak in yeni aldıgi lensleri de taktim. Daha once gozlerimin bu kadar guzel oldugunu fark etmemistim. Kiyfetlerimzi de giydik. Ben yeni aldıgimiz siyah elbiseyi Başak ise yine o gun aldigimiz mavi bir elbise giydi. Elbisesi mavi olan gozleriyle cok hos bir uyum icerisindeydi. Siyah bir goz kalemi cektim ve rimel surdum ayrica kipkirmizi bir ruj surdum hercekten cok hos olmustum. Hazir oldugumuza gore artik cikabilirdik bizi abim goturecekti cunku oda partiye davetliydi. Hepimiz abimin arabasina dolustuktan sonra yola koyulduk.