Korku Filmi Aneyy!!!

4.6K 325 16
                                    

Sabahin korunde alarmin sesiyle kalktim. Lan bugün cumartesi ne zorum vardı da kapatmadım şu alarmı. Abim televizyon başındaydı. Lan sabahın köründe kalkıyosun ondada gidip televizyon mu açıyosun? Teallam yaa!!

''Sen de mi alarm madurusun?''

''He valla unutmuşum kapatmayı.''

''Anamgil babamgil yok mu?''

''İşleri varmış.''

'' Hee tamam. Yemek yedin mi?''

''Yok anam yok ölüyom açlıktan.''

''Emoş'a söyleyeseydin o bişeyler hazırlardı.''

'' Emoş hasta olmuş bugün gelmiycekmiş.''

''Hatice'ye söyleseydin.''

''Alışverişe gitti.''

''Fatma'ya söyle.''

''Birlikte gittiler. Yaa uzatma işte evde bitek ikimiz varız. Liva gıııı pankek yapsana''

''Tamam be tamam desene iş başa düştü''

''Yaşşa be abisinin goçerosu.''

''Cıvıma hemen. Düş önüme sen de bana yardım ediceksin''

Yaklaşık on beş dakika sonra pankekleri yapmayi bitirmiş üstüne bide hepsini vakumlamıştık. Tam rahatça televizyonun karşısına kurulmuş keyfime bakıcakken telefonum çaldı.

Arayan:KANKAM

Ahh tabi yaa başka kim olabilir ki?

''Ne var.''

''Sinemaya gidicez gelcen mi?''

''Bilmem.''

''Hadi gel bekliyoz.''

''Tamam ama Başak'ta gelsin''

''Tabii gelsin kankamın kankası benimde kankamdır.''

''Tamam tamam kapat''

''Tamam haydin görüşürük''

Telefonu kapatır kapatmaz Başak'ı aradım ve o da gelmeyi kabul etti. İlk bize gelecekti hazırlanıp birlikte gidicektik. O gelmeden önce bir duş aldım ve üzerime eşofman tişört geçirip biraz telefonumla oyalandım ve tam konuştuğumuz saatte kapı çaldı. Ve ne şaşırtıcıdır ki abim kapıyı açtı. Yaklaşık on saniye sonra yani ışık hızıyla Başak odama daldı. Elinde yine poşetler vardı.

'' Başak yavriim dolabını bizim eve mi taşımaya karar verdin?''

'' Yaa Liva dalga geçma sana güzel ciciler getirdim.''

''Tamam dalga geçmiycem de ben bir pantolon bir tişört giyip gidicem ne cicisi?''

'' Olmaz hayatta olmaz o kadar taşıdım ben bunları.''

''Başak yeme beni Ahmet Amca' ya taşıtmışsındır. Bilmiyoruz sanki seni.''

'' Evet belki. Ama Ahmet Amca'nın emeklerine yazık değil mi?''

'' İyi bari göster bakıyım ne getirdin.''

'' Hay hay hemmen gösteriyorum'' poşettekileri birer birer çıkarmaya başladı ama keşke çıkarmaz olaydı etekler elbiseler kısaca benim giymeyeceğim herşey.

'' Ben giymem bunkları''

'' Giyersin giyersin.''

'' Giymem.''

'' Giymemmm''

Tabii kii bu anlaşmazlıkların sonucunda kazanan yine Başak oldu ve bende bu yüzden dizimin bir karış üstünde biten minik bir etek bir gömlek ve eeri bir ceket giymek zorunda kaldım. Altına da buttiler. Ne kadar topuklu ayakkabı giymekten nefret etsemde Başak bu bir anda içinden yelloz bir cadı çıkabilir ve kendisi çok çirkef olabilir. Başak'ta hazırlandı ve gecikmeli olarak sinemaya ulaştık. Herkes ordaydı Ezgi bile!! Ezgi ile Berk el ele tutuşuyodu. Hafif sinir olsamda hiç çaktırmadım. Emre ve tayfalarıda ordaydı. Emre öne çıktı ve

'' Hangi filme gidicez bana kalırsa korku olsun.'' onun ardından bütün erkekler korku dedi, Ezgi romantik komedi dedi Başakla bense aksiyon dedik ve bir beşlik çaktık ama maalesef oy birliğiyle korku filmine gidicektik. Ama ben korku filmi izleyemem küçükken halkayı izlemiştim. Hala korkuyorum. Altı yaşındaydım lann!! Hep abimin işleri bunlar. Mısırları ve biltleri aldıktan sonra filme girdik. Benim bir yanımda Emre diğer yanımda Berk oturuyodu. Yani iki erkeğin arasında sıkışmıştım. Filmin ilerleyen bölümlerinde iyice korkmaya başlamıştım ama çaktırmamaya çalışıyodum. Ama bir kadının çıkıp çığırmasıyla yerimden fırladım ve tüm mısırım önümde oturan taş çocuğun başından aşağı döküldü ve Berk' le Emre kahkahalrla gülmeye başladı.

'' Ay şey yani ben korktumda birden ondan oldu afedersiniz.''

'' Hiç önemli değil güzelim'' dedi ve göz kırptı.

Berk ile Emre aynı anda lafa daldı ve ''Ya arkadaşım sen önüne dönsene'' dedi ve çocuk önüne döndü. Şimdi gülme sırası bendeydi. İkiside bana kötü kötü baktı ve bende sustum. Film bittiğinde salondan çıktık. Ezgi çoktan gitmişti filmin sonuna kadar dayanamamıştı mal. Başak'la bizim eve gittik. Berk '' kankam '' olarak bizi bırakmayı teklif etti ama ben kabul etmedim. Başak'ın annesini de Başak'ın bizde kalması konusunda ikna ettikten sonra evde kakara kikiri falan filan derken uyku time ve son...

- bu bölümü çok zor şartlar altında yazdım ve az kalsın kafayı yiyodum ama umarım beğenmişsinizdir-defne

Ezik PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin