Okul ve Parti

9.3K 411 22
                                    

- Merhaba sagim solum belli olmaz onun icin bi gunde iki bolum yazdigim bile ola bilir dayanamiyorum biraz sabirsizim neyse iyi okumalar...-defne

Bugun okulun ilk gunu ve ben hiç heyecanli degilim. Alarm calmasiyla uyandim ve gozume gozluklerimi gecirdim (gozluklerim olmadan asla). Odamdaki lavaboyu kullanmayi tercih ettim cunku sevgili abim bir bucuk saattir lavabodaydi. Lavaboda islerimi hallettikten sonra formalarimi giydim ve kahvalti yapmak icin asagiya indim. Babam bir yandan gazetesini okuyor biryandan kahvesini yudumluyordu. Beni gorunce "Gunaydin prenses " dedi. Bende ona " Günaydin babisko" dedim. Anneme de gunaydin dedikten sinra masadaki yerimi aldim. Sonunda abimde tuvaletten cikip bize yuzunu gosterdi(!) " Gunaydin bucur." dedi bense "Sanada guaydin sevgili okuzcum" dedim. ( ne guzel bir iliskimiz var degil mi??) Abim ehliyetini almisti bu yuzden babamda ona araba almisti. Beni okula o goturecekti. Bunu ne kadar istemesemde o da goturmeyi istemesede annemin israrlari uzerine o goturecekti ve Basak i da biz goturecektik cunku en iyi kankim sonuc olarak. Okula vardigimizda hemen Basak la arabadan indik. O igrenc müzige daha fazla dayanamayacaktik. Okulun popilerinden Emre " Ahh ezikcigimizde buradaymis. Bizde onsuz nasil bir yil daha gecicek diye dusunup duruyoduk." yandaslari kahkahalarla guluyodu. Her zaman susardim ama bu sefer bu olmayacakti artik bardak tasmisti ve ona "Ahhh bay bok kafa da burdaymis bizde onsuz nasil bir yil daha gecicek diye dusunup duruyoduk."deyiverdim. Herkes donmustu ve bana bakiyodu. Bense sanki takmiyormus gibi davranmaya calisiyordum ama aslinda cok korkuyordum. "Ne dedim seni lanet olasi. Bana kimse oyle bisey soyleyemez " ve uzerime yurumeye baslamisti. Ne yapacagimi bilemiyordum, ne diyecegimi bilemiyordum ve aklima gelan ilk seyi soyldim " Bize kar topu firlatan dev bir ananas buraya geliyooo..."dedim ve sinifa kosmaya basladim. Hic bu kadar sacmalamamistim. Sinif bombostu. Arkamdan Basak ta geldi ve kahkahalarla guluyordu. Bense cok utaniyordum. " Gulme ya gulme zaten herkese rezil oldum off off." Basaksa bir yandan kahkaka atmaya devam ediyo diyer yandan " Yaaa sacmalama o kadar da kotu degildin. Ama kartopu firlatan dev bir ananas mi?? Hayal gucune hayranim dogrusu" sonrasinda zil caldi ve herkes sinifa dolusmaya basladi Emre gerizekalisi hala bana kotu kotu bakiyodu. Birden gozlerim kapiya kaydi ve iceri cok tasss bir cocuk girdi tas az bile meteor mubarek. Ben boyle cocuga bakarken birden gozlerimiz bulustu ama ben hemen gozlerimi kacirdim tabii. Basak beni durttu " Ayyyy Liva ben boyle tasini ne gordum ne duydum valla" dedi cocuktan gozlerini alamayarak. Cocugun ne kadar tas oldugunu dusunsemde hic bozuntuya vermedim ve "Amann kizim bosver sen derslerine bak derslerine dedim ve onume dondum. Ogretmen sinifa girince tas cocuga dondu ve " Cocugum gel tahtaya kendini tanit" cocuk tahtaya gitti ve " Ben Berk Acar. Istanbul'dan geldim ve tekliflere acigim " dedi sonra bana goz kirpti. Ne bana mi?? Bana goz kirptigina inanamiyorum. Neyse tabii ki hic bozuntuya vermedim. Dersler falan filan derken ilk gunun sonuna geldik. Bende cantami aldim ve Basak la birlikte siniftan ciktik. Herkes bir yere toplanmisti ve ortada Emre vardi. "Her yil yaptigim gibi bu yil da okulun acilmasi serefine bir parti veriyorum ve herkes davetli." sonra ban bakip "sende davetlisin ezik "dedi.

Ezik PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin