Sabah uyandığımda başım feci derecede ağrıyodu. Saate baktığımda saatin altı olduğunu gördüm vay anasını. Kendi uyma rekorumu kırmıştım. Telefonuma baktığımda 20 cevapsız arama olduğunu gördüm. Hepsi Başak'tandı. Kız yememiş içmemiş aramış anasını satıyım. Şimdi aramazsam trip atar bu en iyisi aramak. Telefon rehberinden Başak'ın ismini buldum ve aramaya bastım. Aslında son arananlardan da bulabilirdim işsiz miyim neyim?
İç ses: Evet işsisin.
Ben: saol cınım ya cansın can.
Herneyse tam kapatmaya karar vermiştim ki Başak telefonu açtı.
'' Ay Liva bana küstüğünü falan sandım kızım neden açmıyosun telefonunu''
'' Birincisi bu saate kadar uyumuşum ondan açmıyodum ikincisi ben çocuk muyum sana neden küsiyim üçüncüsü sana küsmemi gerektirecek ne yaptın???
'' Ayy hatırlamıyo musun? Kızım söylesene hatırlamadığını ecel terleri döküyom ben burda''
'' Kızım sen malsın valla malsın biz senle nasıl arkadaş olduk bilmiyorum dalgın anıma falan denk geldi herhalde. Hatırlamadığım şeyi nasıl söyliyim mal.''
'' Yaaa kırılıyorum ama...''
'' Mal mal konuşma o zaman ayrıca konuma geri döniyim ne bilmeme gerektiği halde bilmiyorum.''
'' Böyle telefonda olmaz Starbucks'a gel yarım saat sonra sana herşeyi anlatcam. Ama azıma sıçma zaten anlatmayı götüm yemiyo iyice vaz geçerim.''
'' Söz veremem ne diyeceğine bağlı.''
'' Tamam o zaman anlatmıycam hadi bay...''
'' Duuuuurrrrrrr tamam yeter ki anlat''
'' Peki bayyyy''
Bu konuşmalar olurken hala yataktaydım. Kalktım ve kendime gelmeye çalıştım. Sonra lavaboya girip işlerimi hallettim. Üstüme bir kot bi tişört geçirdikten sonra kahvaltıya indim. ( Öğle yemeği hatta akşam yemeği desek daha iyi olur herhalde) Emoş teyzeden bir poğaça bir meyve suyu istedim. Beş dakika sonra yemeğim bitmişti. Bende siyah converselerimi giydikten sonra arabaya atladım ve şöför Osman amcaya yeri tarif ettim. Ulaşmamız 10 dk sürmüştü. Başak bir masada oturmuş beni bekliyordu.
'' Selammm'' Allahım bu kız neden her sözcüğü uzatıyoo.
'' Sanada selam. Şimdi dökül bakalım''
'' Hemen anlatmak istiyorum şimdi parti gecesi sen çok içmiştin sonra şişe çevirmece oynadık sonra soran kısım bana cevaplayan kısımda Berk'e geldi sonra o cesareti seçince bende dedim ki liva yı öp sonra öpüştünüz işte öyle ama valla bak isteyerek olmadı o kafayla işte ne biliyim.''
'' NEEEEE YEMİN ETTT!!!!!!!