2.

463 18 0
                                    

1 hét telt el mióta beköltöztünk az új házunkba. Ma van az első napom a suliba, igazat megvallva nem vagyok nagyon izgatott. Anyám félig német ezért ami tőle ragadt rám azzal tudok majd kezdeni valamit meg hát ugye az angollal ami apa ágáról csatlakozik hozzám, szóval annyira nem veszett ügy mint amennyire pár hete gondoltam. A beilleszkedés sosem volt könnyű, Angliában sokat piszkáltak a külsőm miatt, amit meg is értek mivel nem sok velem egyidős lánynak van már ilyenkor tetoválása és piercingje, de ezekről majd később.

Bevetettem magam a fürdőbe a szokásos reggeli rutinomat megcsináltam, sminkem gyanánt csak egy kis korrektort tettem fel majd a szememet kihúztam fekete szemceruzával és egy kicsit elsatíroztam aztán szempillaspirál és szájfény. Hajamat kifésültem és hagytam hagy omoljon a vállamra, utána vissza mentem a szobába, sötétkék hosszú bő nadrágot vettem fel, felülre pedig egy fekete kövekkel mintázott toppot húztam mivel most reggel kicsit hűvös van még egy fekete cipzáros bő pulcsit is magamra kaptam.

Táskámba bedobáltam mindent amire szükségem lehet és lerohantam a konyhába. Anyáékat nem voltak itthon. Megint. Gyorsan megcsináltam magamnak a reggelim és a napi kajámat plusz még egy kávét is volt időm lefőzni. Miután ezeket elfogyasztottam. Felvettem a fekete conversemet, lakáskulcsomat és elindultam a busz felé.

Éppen hogy beestem az osztályterembe mivel az egyetlen busz ami ilyenkor megy késett tobb mint 15p. Körbenéztem az teremben egyetlen pad maradt szabadon a középső sor ablak melleti részén. Leültem és onnan kémleletem az új osztálytársaimat akik ugyszínt ezt csinálták csak éppen mindenki engem bámult. Megakadt a szemem egy kék pulcsit viselő fiún. Raszta haja volt és aranyos kisfiús arca.

Összeakadt a tekintetünk, elmosolyodott és végig vezette a szemét rajtam majd újból a szemembe nézett kacsintott és a padtársához fordult ezzel megszakítva a szemkontaktust. Nem bírtam levenni róla a tekintetemet egyszerűen vonzotta, nem tudom mi ütött belém. Hazel ez az első napod koncentrálj! Majd hirtelen valaki leült mellém, fekete hajú, fekete szem sminkű fiúval találtam szembe magamat

Szio, te biztosan az új lány vagy örülök hogy megismerhetlek- mondta ez a kisfiús arcú fiú. Öhm szia én is örülök neked, Hazel vagyok de a barátaim csak Hazenak hívnak - mutatkoztam be. Bill. Bill Kaulitz - mondta ezek után Bill. Nagyon ismerős - gondoltam Tudtom, hogy hallottam már ezt a nevet, de egyszerűen nem ugrig be hogy hol.

Becsöngettek, mindenki helyet foglalt egy alacsony, szemüveges, ősz hajú nő sétált be a cipője kopogott amikor bejött.

Üdvözlöllek benneteket! Örülök hogy mindenkinek sikerült a vizsgája és senkiért sem kellet aggódnom. Amint már az észrevettétek érkezett hozzánk egy új tanuló. Hazel kedvesem megtennéd hogy kijössz és egy pár mondatban bemutatkozol? - kérte. Felálltam és kisétáltam a táblához.

Sziasztok! Hazel Morton vagyok de a barátaim csak Hazenak szolítanak, 17 éves nemrég költöztem ide. A német még annyira nem megy de igyekszem. - Mit mondjak még? Vagy már ez is túl sok volt? ezek a gondolatok jártak a fejemben amikor az idős hölgy megszólalt.

Köszönöm kedves! Esetleg valakinek van kérdése Hazelhez? Körbe nézett és a rasztán állapodott meg a tekintete akinek éppenséggel a magasban volt a keze. Tessék. szólította föl a nő.

Ráérsz szombaton szivi? - kérdezte egy kaján vigyor kiséretében, utána összenevetett gondolom a haverjaival. Mielött még a tanár leszidta volna Billre néztem aki csunyán figyelte a rasztát és hallotam ahogyan ezt mondja neki Tom te faszfej fogd már vissza magadat. Tehát Tomnak hívják a rasztát és nagyfiunak gondolja magát na majd meglátjuk.

Tom drágám nem ilyesmi kérdésekre gondoltam ezt majd privátba elintézhetitek - modta a nő. Esetleg valaki más? Nincs? Rendben. Hazel kedvesem vissza mehetsz a helyedre. Nagy léptekkel vissza sétáltam és levágodtam a székemre. Bocs Tom miatt - mondta Bill. Semmi gond - legyintettem és ránéztem Billre. Csak akkor láttam milyen gyönyörű szeme van és milyen kedves tekintete. Bizotsan jó pár lány esedezik érte.

A tanár elmondta az éves teendőket és az ünnepségeket majd kicsöngettek. Feláltam és kisétáltam a teremből. Bill mellém csapodott és együtt mentük át venni a könyveinket majd ki az udvarra mára ennyi volt. Elköszöntem Billtől és indultam volna már a buszhoz amikor valaki utanak kiabált. Hé Haze! -kiáltotta valaki megfordultam és Tommal találtam szembe magamat. Mit akarsz? - kérdeztem. Nem kaptam választ a kérdésemre-mondta egyszeűen. Ráérsz szombaton?
Tom figyelj alig ismerlek vagyis igazából fogalmam sincs hogy kivagy szóval nem hiszem, hogy meglepődnél ha a válaszom nem lenne - fordultam meg és sétálni kezdtem. Utánam kapott és egészen közel húzott magához. Azért még gondold át a kedvemért - suttogta elengedett és egy fecnit adott a kezembe.

Sarkon fodult és Billhez megy váltanak pár szót. Láttam hogy Bill ramnéz majd elindulnak a parkoló felé. Megnéztem a fecnit amin csak ez állt. Szivi, itt a telefonszámom írj ha meggondoltad magadat ;). Mibe keveredtem én - gondoltam és a buszmegálló felé vettem az irányt.

V

Megőrjítesz Kaulitz!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن