Gyorsan eltelt az első hét, Diegoval sokat találkoztam próbáltuk bepótolni azt a 2 évet ami elveszett, de ez mind tudjuk, hogy lehetetlen. Tommal a kalcsolatom ugyan olyan viharos(?). igen. Ez jellemzi a legjobban a kapcsolatot kettőnk között. Egymás határait feszegetjünk mindaketten ezzel kínozva a másikat, pár pillanat múlva meg már pillantással ölni tudnánk.
Bill nagyon közel került a szívemhez, egy rossz szavam sem lehet rá, egyszerűen nagyon imádom ezt az embert komolyan.
Gustavékkal is találkoztam a próba után párszor egyfolytában részeg sztorikat meséltek az ikrekről, mikor velük voltam mindig a könnyem csordult a nevetéstől. Mikor ide jöttünk álmaimban sem számított ennyire megértő, elfogadó és szerető társaságra.Családomról még mindig nem meséltem nekik és nem is kérdezgettek, észlelték, hogy nem igazán kedvelem a témát. Amanda egyszerűen gyűlöl azóta mióta egyezter a Raszta pulcsijában jelentem meg a suliban. Nem. Nem történt még köztünk semmi, csak leöntöttem a pólómat Tom pedig felajánlotta a pulcsiját. Ennyi. Amanda meg kiakadt és minden félét elkezdett terjeszteni rólam, de nagyban leszarom mit gondolnak rólam aki ismer az tudja, hogy nem igazak a többi meg kapja be ha elhiszi egy hülye picsának amit híresztel és így alkot véleményt rólam.
Elkészüldődtem mivel ma moziba megyünk a srácokkal. Most egy comb fölé érő rövid farmer szoknyát vettem fel szigorúan alatta nadrággal majd pedig egy ilyen zöldes, barnás toppot. Sminem a szokásos. Átcseréltem a szürke septumomat egy fekete színű patkó alakúra és a helyére igazítottam azt. Hajamat begöndörítettem majd hagytam had essen a vállamra. Fekete conversem plusz pulcsi és egy kicsi táska. Készen is voltam. Egy dudálás hallatszott az utcáról ami azt jelentette, hogy megjöttek értem. Bezártam és már mentem is a fekete Mercedeshez amiben már a fiúk vártak rám.
Megvettük a jegyeket egy romantikus vígjátékot választottunk. Georgék konkrétan megvették az egész popcor és nachos gépet. Tömérdek kajával ültünk be a vetítő terembe.
- Hallod Bill! - szóltam a melletem lévő fiúnak. Hmmm? - néz rám a szája tele van kajával. Istenem milyen aranyos, mint egy kisgyerek.
- Miért nincs senki itt rajtunk kívül? Péntek este van - kérdem értetlenül és körbenézek csak mi öten voltunk bent az egyik felső sorban.
- Kibéreltük a termet édes - válaszolt Bill helyett (aki éppen próbált nem megfulladni a sok kajától ) a másik oldalamon ülő Kaulitz.
- Nee már, komolyan? - kapkodom meglepetten a fejem kettőjük között. Bill csak bologatva hümmög majd felbontja az üdítőjét. Még beszélgettem Gustavékkal valami meccsről majd elkezdődött a film.
Éppen egy nachost majszolgattam és nyeltem volna le mikor valaki feltélelezhetően a jobb oldalomon ülő ember a combomra tette a kezét ezáltal sikeresen félre nyeltem és köhögni kezdtem. Láttam, hogy Bill rám néz majd a combomra és elröhögi magát. Vízet nyúj felém készségesen elfogadom majd egy pár korty után már jobban leszek, nem kapar annyira torkom. Az illető még mindig nem hajlandó levenni a kezét rólam, én meg egyszerűen beleboxolok a vállába. Mintha megsem érezné tovább nézi a maga előtt zajló nyálas filmet.
Borzasztó egy személy vagy Raszta.Film végén Tom hajlandó volt levenni a kezét. Rám kacsintott majd kisétáltunk és beültünk a már a mozi elött álló kocsiba. Mint pár perccel ezelőtt megtudtam Matt a sofőr egész végig itt várt. Megkérdezte hova vihet már vágtam volta rá , hogy haza de a Raszta gyorsabb volt.
- Hozzánk megyünk - szólt előre Mattnek.
- Mi? Miért? - fordultam felé.
- Bulit szervezünk Haz - kapcsolódik be Bill.
- Felőlem jó drágáim csak ahhoz elkéne keszülnöm nem? - teszem fel jogosan a kérdést Bill eltűnődik majd megmodja Mattnek hogy vigyen hozzám. Gyorsan kiugrottam a kocsiból és benyitottam a házba, fiúk jöttek utánam, csak nem számítottam rá hogy anyám otthon lesz részegen épphogy magánál kanapén, de már késő volt. Felfigyelt a hangra és felült, meglátta a fiúkat mögöttem akik úgyszínt őt nézték mivel még nem találkoztak vele.
- Ribanc! Még is mit gondolsz hány fiút hozhatsz ide akik megkúrnak téged? - kelt ki magából majd felállt és kicsit inogva de közelebb lépett. - Na majd megkapod a magadét te kis kurva. Tom ösztönösen elém állt Bill medig melletem volt és megfogta kezemet. Gustavék pedig Tom mögött voltak. Körbe vettek. Anyámat nem igazán tántorította el a nála 15cmvel magasabb fiúk tovább folytatta.
- Majd Zack megjön és megtanulod csak 1 férfi van a háznál az is Zack. Ő is mevolt neked mi? - Anya - mondom lassan. - nyugodja meg részeg vagy, ők csak a barátaim. - Mind buzik te ribanc nézz rájuk.- folytatja. Na itt telt be a pohár ki akartam szakítani a kezem Bill fogasából és neki ugrani, de erősen tarott és nem engedett. Tomnál viszont elszakadt valami láttam nagyon vissza akar vágni, de végül lenyugszik és kezd bele.
- Mrs. Morton, ön részeg - kezdte lassan de kimérten. Haz semmi rosszat nem csinált, egy újjal sem nyúltunk hozzá - itt oldalról rám néz - és ne merészeljen vele így beszélni! Megértette? - nézte anyámat.
- Oo már Haz? - nevet fel, majdnem hárta esik. Mivan ennyire jól élsz kislányom? Képzeld már a válas előtt csaltam Alexet, na ehhez mit szólsz? Ja és tudod mi van kis Aaronnel? Tudod miért nem hallasz róla semmit? Halott. Képzeld. H-A-L-O-T-T. - köpi oda a szavakat felénk.
- Hogy..hogy mi? - érzem hogy könnybe lábad a szemem.
- Najo, elég, asszonyom nyugodjon le mi most elmegyünk, gyere Haz - mondja Tom majd húzni kezdenek kifelé, de én megsem moccanok. Az anyám egy kibaszott kurva. És..és Aaron nem nem az nem lehet. Anyám csak részeg, összevissza beszél mérgébe. Csak azt érzem hogy valaki felkap az ölébe majd elsötétül a világ körülöttem.
Sziasztook!
Több mindent is szeretnék mondtani szoval haladjunk sorba.
1. Itt van az új rész remélem tetszik, sajnálom, hogy ennyit kellet rá várni, de nem sokára hozom az újjat.💋
2. Nagyon köszönöm, hogy majdnem 4 nap alatt több mint 200an olvastátok és túl vagyunk 600 olvasón. 😭
3. Nem sok részt tervezek még , szóval nem sokára majd vége lesz ❤️
Remélem ti is annyira élvezitek mint én.Köszönöm hogy elolvastad!
V
YOU ARE READING
Megőrjítesz Kaulitz!
RomanceNémetország. Mit is gondoltam én amikor beleegyeztem, hogy költözzünk ide? Berlinben fogok lakni az alkoholista anyámmal és a mostoha apámmal hát nem csodálatos? Lehet nem is lesz olyan borzalmas mint amilyenre én számítottam... Figyelem ⚠️ (erősza...