Mindenki megérkezett Gustavot és Gerogot is megismerhettem közelebről is aminek nagyon örültem. Sokkal kedvesebbek mint amire én számítottam. Elkezdődött a próba mindneki a saját hangszere mögött állt. Volt olyan dal amit velül együtt énekeltem, nagyon jól csinálták, és Bill hangja egyszerűen csodálatos. Olyan érzés kerít hatalmába mintha valaki nézne, figyelne engem, körül tekintek és összeakad a szemem a Rasztával. Lesem pillant a hangszerére úgy játszik rajta, csak is engem figyel. Van valami a tekintetében ami miatt nem tudom megszakítani, olyan érzésem van mint ami pár órával előbb történt köztünk a bejárati ajtóban.A próba véget ért a fiúk kicsit összébb pakoltak majd felmentünk a nappaliba.
- Akkor nézünk valami filmet? - kérdi Bill és a távirányítóhoz nyúl. Óriási Tvjük van.
- Én benne vagyok - mondom és kérdőn nézeka többiekre.
Gustavvéknak valami dolguk van ezért ők nemet mondtak elköszöntek és elismentek.
- Tom? - fordulok felé. - Van kedved?
- Jolvan, de csak akkor ha nem valami nyálas romantikusat nézünk - adta be a derekát.
Bill gyorsan kiválasztott egy filmet, majd kiment a konyhába mondván hoz valami kaját. Mi Tommal pedig leültünk a kanapéra tisztes távolságra egymástól. Bill gyorsan visszatért a kezében 2 tálal amiben csokik és künönféle ízű chipsek voltak. Leült mellém Tom pedig ugye a másik oldalamon foglalt helyet. Beindította a filmet. Már nagyban ment a film ami igazat vallva nem nagyon kötött le valami fura horror volt amikor egy kezet éreztem meg a combomon. Lassan fordítottam felé a fejemet, hogy lássam kihez tartozik. Raszta nem fordult felém csak lassan elkezdte simogatni az előbb említett területer. Nem kicsit pirultam el és lepődtem is meg egyszerre, de szerencsémre már sötét volt tehát ezt senki nem tudta észre venni. Óvatosan Billre néztem aki teljesen elvolt foglalva a filmmel. Szerencsémre. Tom a film végéig nem vette le a kezét rólam csak akkor amikor már a színész lista pörgött le a szemünk előtt.
A fiúk kitalálták vagyis inkább Bill, hogy ők bulizni szeretnének menni és hogy visznek engem is. Ezek után sok beleszólásom nem volt csak, hogy dobjanak haza és adjanak egy kis időt mire rendbe szedem magamat.
Haza dobtak én meg behívtam őket, mert tudtam hogy Zack ma este elvitte anyát egy hivatalos vacsorára és csak későn jönnek haza tehát esélyük sem lesz találkozni velük aminek én nagyon örültem mert nem szerettem volna se számonkérést sem pedig veszekedést. Leültettem őket a konyhába és a kezükbe adtam a távirányítot, hogy legalább ne unatkozzanak annyira míg várnak rám. Fel futottam a lépcsőn és be mentem a szobámba, ruhás szekrényemhez léptem majd egy pár perc tanácstalan bámulás után megakadt a szemem egy fekete comb fölé érő kicsit kivágott feszülős ruhán. Tökéletes. Gyorsan átöltöztem a hajamat hullámossá varázsoltam végül a smineket meg igazítottam. Kis parfüm + ékszerek, egy a ruhához illő fekete magassarkú cipőt választottam majd magamhoz vettem az egyik kistáskámat amibe már összeraktam a fontos dolgaimat és már készen is álltam az estére.
Lesétáltam a lépcsőn a fiúk felém kapták a fejüket. Bill tátott szájjal nézte ahogyan közeledem feléjük Tom pedig csak mosolygott és a száj piercingjét piszkálta.
- Most mivan ennnyire szarul nézek ki? - kissé idegesen kapkodtam a tekintetemet kettőjük között.
- Hazel - szólalt meg Bill - egyszerűn gyönyörű vagy.
- Köszi - hajtottam le a fejemet, hogy ne lássák az acomon a pírt.
Tom nem szólt semmit, de a szemét le sem vette rólam ami egyáltalán nem zavart. Bezártam otthon és kocsi felé mentünk. Gyorsan oda értünk egy bárnak tűnő helyre, ahonnan már kintről is hallatszodott a zene. Beléptünk és egyből megcsapott a pia szaga. Oda léptünk a pulthoz és kértünk 3 rövidet kezdésnek, mikor megfordultam csak akkor vettem észre hogy az kevesebben vannak mint bármilyen más helyen ahol én eddig voltam. Mindenki gazdagnak tűnk így első ránézésre
- Öhm Bill - fordultam felé - hol is vagyunk pontosan?
- Egy privát bárban Haz, ide csak a meghívottak jöhetnek be de ettől függetlenül ugyan úgy megy a zene van alkohol csak egy kicsit kulturáltabb és itt nem rohannak le minket a nyivákolós, sikongató diáklányok - amint ezt monta egy kis fintor jelent meg az arcán, amin muszáj volt nevetnem.
Lehúztuk az italt majd a karját megfogva húztam őt a tánctérre Tom már amikor kikapta az italt elment tőlünk. Billel táncolni keztünk a zenére és közben, ha olyan jött amit mind a ketten ismerünk azt együtt énekeltük. Néha kicsi szünetet tartottunk és a pulthoz mentünk valami koktélt vagy valami erőset kérni. Az utobbiból nekem sikerült nem keveset meginnom szóval nagyon élveztem amit a parkerten műveltünk. Tomot még mindig nem láttam de nem is érdekelt. Éreztem hogy valaki megfogja a csípőmet és a zene ritkusával egyezően kezdi el mozgatni. Megfordultam, hogy a karomat a nyaka köré tudjam fonni mert azt hittem hogy Bill van mögöttem. De nagy meglepetségemre a Raszta állt mögöttem keze már derekamon pihet és szorosan húzott közelebb magához. Mivel bőven volt bennem annyira alhohol hogy ez ne zavarjon a karomat a terveim szerin a nyaka köré tettem így még közelebb kerültem az arcához. Szeme csillogott ahogyan nézett rám, majd lehajol és megcsókolt. A testem reagált rá és egyből visszacsókoltam.
Kibaszottul fáj a fejem. Ez az első gondoltam reggel amikor kinyitom a szememet a második pedig az, hogy nem a saját ágyamban vagyok. Szürke falak vesznek körül poszterrekkel rajta olyan mint Bill szobája gondolom csak kicsit világosabb és...és egy gitár van a sarokban. Nane. Gyorsan ellenörzöm hogy van e rajtam ruha. Nagykő esik le a szivemről amikor látom hogy egy fekete pólót viselek. Várjuk mivan? Tom polójában vagyok? Szuper, biztosan átoltöztetett az éjszaka vagy reggel folyamán. Az éjjeli szekrényre terelődik a tekintetem ahol egy pohár víz és gyógyszer van kikészítve egy rövid üzenettel mellete.
Jó reggelt Haze, vedd be a fájdalom csillapítót
Ennyi, rövid, de lényegre törő végre is hajtom amire kértek majd lassan feltápászkodom az ágyról. Próbálok kutatni az emlékeim között, hogy mi is történt tegnap este de nem igazán sikerül. Kisétálok az ajtón és megkeresem a konyhát. Majd beugrik valami az estéről. Fények. Tánc. Tom. Csók.
Én csókolóztam a Rasztával. Majd valaki átlépi a konyha küszöbét és a fáradságtól rekedt hangon köszön.Sziasztok!
Nem tudom szavakkal kifejezni mennyire hálás vagyok hogy már több mint 100an elolvastátok. Nagyon köszönöm nektek és örülök, hogy tetszik a story nem sokára hozom a kövi rész. 💋V
YOU ARE READING
Megőrjítesz Kaulitz!
RomanceNémetország. Mit is gondoltam én amikor beleegyeztem, hogy költözzünk ide? Berlinben fogok lakni az alkoholista anyámmal és a mostoha apámmal hát nem csodálatos? Lehet nem is lesz olyan borzalmas mint amilyenre én számítottam... Figyelem ⚠️ (erősza...