8.

348 17 0
                                    


Miután haza jöttem Kaulitzéktól, arra gondoltam hogy elmehetnék futni, még apával kezdtem el közösen. Válás után is néha néha eljártunk, de ezek az alkalmak sajnos egy pár hónapja már megszüntek.

Átöltöztem, egy fekete edzős ruhára esett a választásom, futó cipőt húztam, fülesemet a kezembe vettem, telefon, víz és már indulhattam is. Lerohantam a lépcsőn. Kérdezhetitek, hogy Zackék hol vannak egyszerű a válasz: itthon csak éppen a közös ágyukba fetrengenek és pont leszarják, hogy mikor hova megyek.

Egy erdős  részre esett a választásom amin található volt több futó pálya is. Nyújtottam, fülesemet bedugtam és a szokásos futós zenémet indítottam el.
Szerencsére nem esett messze a házunktól az erdő így gyorsan oda is értem. Megkerestem melyik pályát szeretném körbe futni. Mert voltak hosszabbak, rövidebbek is. A választásom egy 5km hosszúra esett. Kezdésnek jó lesz. Elvileg egy kis eldugott helyen fog végig menni, mindenhol fákkall és bokrokkal körülvéve. Legalábbis ez volt írva a kis ismertetőre. Na majd meglátjuk.

Már egy ideje futottam kisebb ivó szüneteket tartva mikor a közérzetem labilissá vált. Megfordultam, hogy jönnek e mögöttem más futók, de nem láttam semmit. Már jóval bent jártam az erdőben éppen a légzésemet tettem helyre mikor óriási nevetést hallottam mögülem. Majd egy csávó jött ki a fák közül majd nem sokkal 2 józannak nem nevezhető fiúcska követte, mint a pincsikutyák komolyan.

Felém közeledtek azonnal futásra készen álltam, nem akartam társalogni velük az erdő közepén kitudja el is rabolhatnak mint a legtőbb horrorba. Mikor egy csaj éppen egyedül fut az erdőben (eddig stimmel nálam is) éjszaka és fura fickók elrabolják. Szóval jobbnak láttam ha eltűnök innen.

- Hé kiscsaj! - ordít utánam az egyik. Hé álljál már meg nem bántunk -folytatja tovább és utánam ered.

- Zeze! Megállt bennem az ütő. Egy ember hívott így mindig. Megállok tisztes távolságban a mögöttem lihegő emberek között.

- Zeze, dejo hogy megálltál - jön közelebb a sapkás hapsi. Józannak tűnt int a többinek, hogy maradjanak hátul. Megáll elöttem és belenéz a szemembe. Costi. Azok a gyönyörű barna szemei még mindig úgy csillogtak mint 2 éve.

Diego Costanzo, de nekem csak Costi. Az én piszkos szőke, magas, izmos, nő csábító Costim. Akkor találkoztunk először amikor Olaszországban nyaraltunk. 8 éves voltam akkor, a tenger parton futkoráztam amikor összeütköztem vele. Elestünk, de ő egyből felállt és felsegített. Ezek után elválaszthatatlanok lettünk, nagyszülei nevelték mert az apja híres és gazdag vállalkozó volt, folyton üzleti útra ment. Anyjáról viszont semmit sem tudok és nem is szeretne mesélni róla én meg tiszteletben tartom.  A nyaralás közben probáltunk minden nap találkozni és játszani, miután mi vissza jöttünk Angliába nehezebb volt tartani a kapcsolatot. Néha néha eljöttek Angliába meg mi is mentünk ki oda nyaralni. Majd apának később bejött egy koncert Rómába, addig könyörögtem neki míg végül elmehettem vele ez volt akkor mikor már 13 éves voltam. Diego 16 éves volt akkor, megváltozott igaz beszéltünk telefonon meg láttam róla fotókat is. 2 éve viszont nem láttam csak néha kaptam tőle üzeneteket. Nagymamája kórházba került és ez nagyon megviselte a papája halála után. Sok hónapont át tartó szenvedés után María végül sikeresen felépült.

Könnyes szemmel néztem az elöttem álló fiúra. Fekete pólóban volt és egy kék bő rövid nadrágban. Haja a szemébe lógott. Az arcomat a keze közé fogta és úgy nézett le rám.

- Hogy kerülsz te ide? -kérdezem az arcát figyelve. Kicsit borostás volt a szép ovális arca. Szemöldökében egy piercig volt.

- Nagyival jöttünk egy kicsit kikapcsolódni, foglalmam sem volt hogy itt talállak. Ó, Zeze tudod te mennyire hiányoztál nekem?

-Te is nekem Costi.. te is nekem. Majd megölelt.

- Gondolom, akkor nem kapjuk meg a csajt ugye Diego? - kérdi az egyik hátulról.

- Barmok - suttogta a fülembe Costi. Nevettem. Annyira jó hogy itt volt. Melletem.

Sziasztook!

Ez egy kicsit rövidebb rész lett, bocsika. Viszont lett egy új szereplőnk a kis olasz Diego Costanzo. 💋

Direkt vagy véletlenül voltak ugyanazon a parton ugyanakkor azon a nyáron?

Komoly szándékai vannak, azzal hogy Berlinbe jött vagy csak szimplán kikapcsolodás?

Miért volt pont akkor az erdőben mikor Hazel is?

A következő részekben lehetséges, hogy kapunk ezekre válaszokat.

Köszönöm, hogy ennyien olvassátok és remélem tetszik nektek
Puszi 💋

V

Megőrjítesz Kaulitz!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum