13.

391 16 0
                                    

FIGYELEM 18+ TARTALOM CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD!


- Tom - nyögdöstem halkan - em..emlékszel, hogy apa itthon van - mondtam neki vagyis inkább csak  próbáltam mivel a feje éppenséggel a lábaim között volt a nyelvével pedig ütemes táncot járva a nedvesen tocsogó nemiszervemben, derekamat erősen markolta kétoldalt a csodalatos kezeivel. Abbahagyta a tevékenységet és a vággyal teli szemét rám szegezte a cselekedét egy szigorú tekintettel viszonoztam mondván nem örülök, hogy félbeszakítottad. Elengedte a derekamat majd feltolta magát hozzám, hogy a egyszinten legyünk és bugó hangon megszólalt.
- Leszarom Haz, hogy ki van itthon. Kibaszottul kívánlak és kérlek erezd ki a hangodat mivel kurvára felizgatsz vele - durozsolta a fülembe majd kezei vissza vándoroltak és elősször lassan majd egyre durvábban mozogni keztek bennem. Raszta másik kezével a fejem fölé szorította mindkét kezem. Úgy vonaglottam alatta a vágytól elkábulta és olyan érzelmekkel teli nyögéseket hallatva amit még senki sem váltott ki belőlem. 

Miután elélveztem Tom hagyott pár pillanat pihenőt mielőtt belelendült volna. Elengedte a kezemet és az alkarján támaszkodva, hogy rám ne essen nézett le rám. Nem bírtam megszólalani ezért átkaroltam a nyakát és nyálas csókba hívtam. Nyelvcstánk után Tom az ágy szélére húzott ahol felállt felhúzta az óvszert majd rám pillantott és miután, hogy megadtam az engedélyt belém hatolt. Az érzés káprázatos volt szemeim egyből fennakadtak. A Raszta óvatosan figyelve minden mozzanatomat mozogni kezdett. Mivel nem látta semmilyen ellenvetésemet gyorsított a tempót. Nem sokkal később mindaketten nyögve élveztünk el. Tom kihúzta belőlem a farkát és mellém zuhant.
- Tom - suttogtam. - Shh Haz, nem beszélj - fordult felém és érzékien megcsókolt. Szót fogadtam és hozzá bújtam. Tom betakart minket majd elnyomott minket az álom.

Fogalmam sem volt hány óra van mivel a redőny levolt húzva csak egy kis fény áradt be a szobába felültem majd rá pillantottam az órára megállapítottam, hogy még baromi korán van. A melletem szuszogó Rasztára siklott a tekintetem. Annyira gyönyörű mikor alszik, kemény vonásai kisimultak, a takaró lecsúszott így a rálátásom nyílt szépen kidolgozott felső testére. Majd bevillantak a pár órával történt emlék képek, önkéntelenül vigyorogni kezdtem. Megéreztem, hogy valaki simogatja a combom belső felét. Még így is láttam, hogy Tom szája mosolyra húzodik visszadőltem az ágyba, magához húzott és szorosan átkatolta a derekamat és belefurta az arcát a nyakamba.
Én vagyok a világon a legboldogabb ember - gondoltam.

- Remélem nem okoztam csalódást - suttogta félálomba a fülembe. Baszki mennyire aranyos. Erre csak jobban hozzá bújtam és megszorítottam a kezét.

Mikor következőleg kinyitottam a szemem ár kicsit világosabb volt a szobában. Valami hiányzott vavyis inkább valaki. A Raszta mekeg teste a takarót öleltem magamhoz. Kikászálódtam az ágyból ahol életetem legszebb éjszakáját töltöttem és a fudő felé vettem az irányt. Miután végeztem a szokásos kis rutinommal lementem a konyhába ahol apát találtam ahogyan nagyban mesél valamit a Rasztának.
- Jó reggelt - üdvözlöm őket.
-  Jó reggelt kislányom - köszönt apa. Tom felállt a bárszékről oda lépett hozzám és hosszan megcsókolt. Kicsit megilletőtem de lerdze viszonoztam. Mikor elhajolt elpirulva lehajtottam a fejemet. A Raszta csak nevetett rajtam és visszült apa mellé mintha semmi sem történt volna. Beléptem a konyhába és töltöttem egy pohár vizet. Felnéztem és szembe találkzott a tekintetem apáéval aki büszkén mosolygott rám.

Reggeli után felsiettem a szobába mivel megbeszéltük, hogy mielőtt apa vissza utazik Angliába elmegyünk ebédelni. Gyors sminket dobtam fel kis korrektor, púder, szempillaspirál, fekete szemceruza és egy kis szájfény. Aztán kirámoltam a gardróbomat mivel egyszerűen nem találtam azt a nadrágot amit felakartam venni. Végül mikor már hagytam volna az egészet a kezembe akadt a keresett ruhadaram. Egy fekete baggy nadrág volt kis csillagokkal díszítve. Bő fehér inget és egy fekete csillagos nyakkendőt választottam. Ékszereket raktam fel septumomat megigazítottam hajamat pedig kifésültem és hagytam úgy ahogyan van. Lesiettem ahol már apa várt. Időközben Tom hazament mivel neki még nincsenek nálam cuccai és ő is jön ebédelni velünk ezért haza ment átöltözni. Felvettem a fekete conversemet majd egy pulcsit és pár pillanat múlva kapun túl voltunk. Hívtunk egy taxit és elmentünk Berlin belvárosában lévő étterembe.

Elfoglaltuk a választott helyünket és vártunk pár perc múlva Tom lépett be az étterembe. Fekete nadrágot viselt egy magasszárú fehér sportcipővel, rasztahaját szokásosan hátrafogta és egy bézses szürkés fejpántot viselt. Direkt nem egy puccos éttermet választottunk mert egyikünk sem vágyott arra hogy kiöltözve maréknyi kaját együnk egy üzletemberekkel teli vörösszőnyeges konkrét egy palota méretű helyen.

Tom tekintete végre találkozott az enyémmel ezután magabiztosan megindult felénk. Köszöntött mindet és leült mellém apával szemben. Fura de nem éreztem magamat kellemetlenül amiatt hogy apámmal a barátommal közösen ebédelek egy kis eldugott helyen. Kikértük az ételeket majd beszélgetni kezdtük random témákról közben Tom keze végig a combomon pihent az asztal alatt és lassal simogatta .







Sziasztok!

Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokáig várni kellet erre a részre. :(
Nagyon lefáraszt fizikailag és lelkileg is az iskola, de persze ez nem ok arra, hogy ne csináljam azt amit imádok tehát ne írjam meg nektek a következő részeket.
Köszönöm a türelmeteket és hogy kitartotok melletem mérhetetlenül hálás vagyok nektek ezért ❤️ sok sok puszi 💋

V

Megőrjítesz Kaulitz!Where stories live. Discover now