11.

385 20 1
                                    

- Nyugalom Tom, nem tehetsz semmiről sem, oké? Haz rendbe fog jönni megígérem neked! Légy türelemmel!

- Kérlek édes kellj fel, nem teheted ezt velem, érted? Nem veszíthetlek el! Szükségem van rád, hallod? Haz... kérlek!

Az erős fény miatt alig tudtam kinyitni a szememet. Hol vagyok? - ez az első kérdés ami az eszembe jut. Miért vagyok itt? Hol vannak a srácok? És a beszélgetés. Tom? Ő hol van? Érzem, hogy egy meleg kéz szorítja az én kezemet. Lassan pislogok párat majd meglátom a Rasztát aki a kezemet fogja és rávan dőlve az ágyra. Bill pedig az egyik kanapén alszik. Körülöttem fehér falak, infúzióra vagyok kötve. Megmozdítom a kezemet és kihúzom Tom szorításából és a fejét kezdem el simogatni. Pár pillanat után felkapja a fejét és kikerekedett szemmel rám néz.

- Haz! Jól vagy? Fáj valamid? Szólok egy orvosnak - megindul az ajtó felé. Shhh Bill még alszik -ripakodok rá. Erre csak lenyint egyett és kilincshez nyúl.

- Tom - mosolygok - állj meg, jól vagyok majd később elég szólni - mondom hallkan majd odanyújtóm a kezemet, hogy fogja meg és ülljön vissza mellém.

Vissza jön és szorosan összekulcsolja a kezünket. Oldalra fordulok és lehunyom a szememem, majd érzem hogy valaki befekszik mellém és átkarol a kezünk pedig ugyan úgy összefonva van. Elnyom az álom.

Suttogásra ébredek látom, hogy Bill és egy orvos beszélget. Két erős kar ölel így képtelen vagyok felkelni ezért csak Bill nevét mondom.

- Haze, uramisten dejo hogy felkeltél, annyira aggodtunk érted - mondja és közelebb jön.

- Később visszajövök Miss. Morton - szólt az orvos majd kiment. Tom még mindig mögöttem szuszogott addig Bill ide húzott egy széket és leült az ágy mellé.

- Nagyon aggodott érted Haz - pillant Tomra Bill. - végig itt volt melleted, egy percig sem mozdult. Nagyon ránk ijesztettél ugye tudod?

- Sajnálom Bill, én... nem tudom mi történt. Anya...sajnálom, hogy ilyen állapotban kellet látnotok nem tudtam, hogy otthon lesz tényleg sajnálom és köszönöm, hogy kiállatatok értem tényleg - kibontakozom az erős karok közül és letöröltem az éppen kibuggyanó könnycseppet a szememből.

- Shhh Haze, semmi baj, mi nem haragszunk rád, viszont pihenned kell. Aludj, én végig itt leszek oksi? Ha bármi van nyugodtan szólj értve vagyok? - nevetve tisztelegtem neki ő pedig vissza ment a piros kanapéhoz, hanyat dőlt rajta és egy magazint kezdett el olvasgatni.

Nem tudom meddig aludhattam, de kint már világos volt Billt nem láttam a kanapén feküdni helyette Tom foglalt helyett és valamit evett éppen. - Jó reggelt Csipkerózsika - köszön vigyorogva. - Neked is, mennyi az idő? - óvatosan felülök és ki söpröm az arcomból a hajamat.
- Kereken 8 óra van, jó sokáig aludtál édes. Jól vagy? Fáj valamid? - kérdezősködik közben leül a melletem lévő székre. - Jól vagyok Tom, Bill merre van?
- Elment reggeliért az autómatához viszont nem tudom melyikhez ment mivel én is vettem egy szendvicset viszont 3 perc alatt vissza értem Bill pedig már fél órája elment lehet megtalálta kórház egyik legtávolabbi kaja automatáját. - nevet fel aranyosan. Hogy én mennyire szeretem ezt az embert!
- Lehetséges - nevetek vele együtt. Megkérdeztem tőle, hogy mitörtént a Raszta pedig elmesélte, hogy elájultam anyám valószínűleg lelépett majd ők egyből hívtak egy mentőt hozzám ami bevitt a legközelebbi magán kórházba infúzióra kötöttek és ma mehetek ki, ha már jól érzem magamat.
- Nagyon jól vagyok, mikor mehetünk el? - kezdek el mocorogni az ágyban. - Nyugi édes - ráteszi a kezét a kezemre - nem sokára kimehetünk pihenj! - majd ujból összekulcsolta a kezünket. Én csak néztem amit csinál majd rá emeltem a tekintetemet, rá mosolyogtam és megszoritottam a kezét. Vissza feküdtem majd Tom felállt és egy puszit nyomott a homlokomra.

Mikor újból felkeltem Tom még mindig fogta a kezemet közben Billel halkan beszélgetett. Forgolodni kezdtem, ők pedig felém kapták a fejüket. Jó reggelt - köszönök. - Neked is Haze - viszonozza Bill széles mosoly keretében. Mennyi az idő? - kérdezem - Dél lesz pár perc múlva - válaszolta Bill. Akkor megint sikerült aludnom nyugtázom magamban és Tom. Végig fogta a kezemet, nem eresztett el. Ahw az én kis Rasztám. Najo Haze komcemtrálj ki kell jönnöd erről a helyről. Szóltam Billéknek hogy szóljanak egy orvosnak miután ez megtörtént beszéltem az orvossal válaszoltam a kérdéseire és végül kiengettek.

Csend honolt a házban, felmentem a szobámba azt magamra zártam és elmentem zuhanyozni. Jól esett ahogyan a meleg víz lefolyik a testemen. Majd kényelmesebb öltöztem hajamat lazán felkontyoltam mivel még itt volt a délutánom
be üzemeltem a gépemet és folyattam a sorozatomat. Közben Diegoval beszélgettem aki érdeklődőtt, hogy mi van velem, miért nem voltam elérhető, röviden összefogalatam neki majd tovább néztem a képernyőt. A srácokkal nem beszéltem és ők sem zavartak, tudták hogy kicsi időre van szükségem míg rendbe teszem magamat és majd úgy is keresem őket ha bármi lesz. Végeztem az évaddal már kezdett sőtétedni kint szóval belekedztem egy újba miután a konyhából hoztam fel vacsorát amit éppen a hűztőben találtam. Zack is megjött időbközben, anyámról kérdeztem azt mondta egy hotelbe vitte megnyugodni nagyon felkavarta ahogyan bántam vele. Még hogy őt kavara fel? Pfh anya. Szóval ma este ott alszanak mind a ketten. Összepakolta pár cuccot és elis ment.

Megnyomtam a lejátszás gonbot és elindul a nyitó zene és haraptam volna bele a vacsimba amikor hallom hogy valami csönget. Csalódottam leteszem a kajámat az ágyamra és megállítom a sorozatot.

Lecaplatok a lépcsőn át a konyhán majd ajtót nyitok. Elakad a lélegzetem. Egy magas elegáns fekete ingbe és nadrágba öltözött férfi áll előttem.

- Apa?





Sziasztook!

Először is Boldog 34. szülinapot Bill & Tom! 🥳❤️

Másodszor pedig itt van az új rész (jejj) kicsit rövid lett sajnálom. Remélem a suli kezdés nem fogja gátolni a sztori írását viszont azt tudnotok kell, hogy még ennél is ritkábban lesznek részek ( azért próbálom majd ugyanígy hozni őket) szóval köszönöm, ha ezt tiszteletbe tartjárok  és a megértéseteket.

Mindenkinek jó tanévet kivánok  puszi ❤️

V

Megőrjítesz Kaulitz!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang