1.

660 16 0
                                    

Első éjszakám volt az új ágyamban, tegnap költöztünk be az új házunkba. Tetszett, a szobám tágas volt és még egy erkély is tartozott hozzá. Kikászálottam a pihe puha helyemről és a konyha felé vettem az irányt. Anyámat félig lelógva kanapéról találtam kiütve szuper már az első reggelen így találom gondoltam magamba.

Csináltam magamnak kaját és vissza mentem a szobámba nem foglalkoztam vele különösebben mert nem érdekelt ugyan úgy mint a mostoha apám Zack sem. 17 éve éltem így, anyám mindig is ivott és ez azután sem lett másképp mikor apa elhagyott minket és elvitte az egyetlen öcsémet magával ennek már nagyjából 6 éve azóta sem láttam őket. Hiányoznak? Nem. Talán. Apámról csak emlékfoszlányok vannak nem nagyon  törödött velünk ő sem. Aaron? Szerettem őt nagyon. Közel álltunk egymáshoz, mivel anyáék régen  sokat veszekedtek és kiabáltak egymással Aaron mindig átjött hozzám és valami mesét kapcsoltam be neki vagy pedig könyveket nézegettünk. Nagyon sokat játszottunk, hiszem csak mi voltunk egymásnak.

Hát ez a családom nem igazán mondhatom összetartónak aztán meg itt vagyok én, aki anyám szerint mindig csak a bajt hozza, Zack meg egyszerűen hiába vannak már anyával 4 éve együtt még mindig láthatatlan vagyok neki. Számára csak anyám van. Akivel azt csinál amit akar bármikor a szolgálatára van kivéve akkor amikor  egy kocsmában tartózkodik vagy az utcán kóborol esetleg a szoba közepén elájulva vekszik.

Fogalmam sincs hogy Zack merre van, lehet éppen valami kurvával elégiti ki vágyait vagy bement dolgozni. Igen Zack az aki eltartja a "családod"  jól fizető állása van egy cégnél.

Miután elfogyasztottam a reggelim a bemegyek a fürdőszobába. Szép, igényes kád és tusoló is van benne. Megengedem a vizet és veszek egy kellemes fürdőt. 20 perc után kiszállok fogat mosok es bele nézek a tükörbe. Sötét barna hajú és kék szemű lány néz rám fáradt tekintettel. Ez lennék én Hazel Morton de a barátaim mag Hazenek hívnak ja és persze ezt muszáj megemlítenem de a  híres Alex Morton gitárosnak a lánya.

Sziasztok!

Ez lenne az új kis történetem remélem tetszeni fog nektek ezt most ilyen bevezető/ismeretetőnek szántam. Nem tervezek ebből hosszú történetet írni és igyekeztem hozni a részeket.
Elnézést kérek ha valamit félre írtam vagy bármilyen helyesírási hiba van benne igyekszem majd javítani <3
Örülök, hogy elolvastad sok puszi nektek

FIGYELEM! AZ KÖVETKEZŐ RÉSZEKBEN ERŐSZAK ÉS 18+ -OS RÉSZEK OLVASHATÓAK!
CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE!

V

Megőrjítesz Kaulitz!Where stories live. Discover now